Θες να γίνεις σαν τον Brad Pitt στο Fight Club; Αυτά πρέπει να κάνεις

brad pitt
Brad Pitt του Fight Club ή της Τροίας;

Οι άντρες χωρίζονται σε δύο κατηγορίες. Αυτούς που θα ήθελαν να είναι ο Brad Pitt και αυτούς που δεν το γνωρίζουν ακόμα. Και στην περίπτωση του δεν είναι απαραίτητα οι γυναίκες που είχε. Αν και τον κουβαλούσε η φήμη του πιο ωραίου κάποτε, δεν το χρησιμοποίησε για να δείξει στα media τις σχέσεις του. Ήταν ολιγαρκής. Δύο γυναίκες αγάπησε και έκατσε μαζί τους για χρόνια. Ούτε τα λεφτά του είναι ο μόνος πολιορκητικός κριός.

Είναι όλα μαζί και ιδίως η φυσική του κατάσταση. Δεν το διατυμπάνισε ποτέ, δεν πούλησε την εικόνα του, γιατί δεν το χρειαζόταν. Οπότε αν ρωτήσεις κάποιον για το σώμα διάσημου που θα ήθελε, ίσως να μην σκεφτεί καν τον Pitt. Μόνο που έχουμε δύο συγκεκριμένες εικόνες του που το σώμα του είναι όπως θα θέλαμε το δικό μας. Η μία είναι στην Τροία, όπου έχει πάρει αρκετά μυϊκά κιλά. Η άλλη είναι στο Fight Club. Κι αν ρωτήσεις τη γυναικεία ματιά, οι 9 στις 10 θα σου πουν ότι προτιμούν την δεύτερη.

Στεγνός όσο δεν πάει (μόλις 6% λίπος), γραμμωμένος, αδυσώπητος Tyler Durden. Μια από τις πιο αναγνωρίσιμες φιγούρες του σύγχρονου σινεμά. Ο Brad Pitt το κατάφερε όχι μόνο με την υποκριτική του ικανότητα, αλλά και με τη σωματική του μετάλλαξη.

Τι χρειάστηκε να κάνει για να γίνει μια εκδοχή της τελειότητας; Δύο πράγματα. Γυμναστική και διατροφή. Το δεύτερο μπαίνει δεύτερο, αν και θα έπρεπε να είναι πρώτο. Με την έννοια ότι αν έχεις μόνο το πρώτο δεν θα καταφέρεις πολλά. Το 70% επιτεύχθηκε από όσα έτρωγε και το υπόλοιπο 30% από το γυμναστήριο. Σημείωνε λοιπόν το πρόγραμμα του Brad.

Δευτέρα

Τις Δευτέρες το στήθος ήταν στο επίκεντρο.

75 κάμψεις, βάρη στον πάγκο (75, 89 και 102 κιλά – 25 επαναλήψεις στο πρώτο, 15 στο δεύτερο και 8 στο τρίτο βάρος)

Nautilus Press (37-45-59 κιλά από 15-25 επαναλήψεις σε κάθε σετ)

Επικλινής (37-45-59 κιλά 15-25 reps)

Pec Deck (27-32-36 κιλά, 15-25 reps)

Τρίτη

Σειρά παίρνει η πλάτη.

25 pull ups

3 σετ seated rows (34-36-38 κιλά 15-25 reps)

Lat pulldowns (61-68-75 κιλά 15-25 reps)

T-bar row (36-43-50 κιλά, 15-25 reps)

Τετάρτη

Ώμοι: Arnold Press (υψώνουμε βαράκια με τεντωμένα χέρια, 55 reps), Laterals (τεντώνουμε τα χέρια με τα βαράκια προς τα πλάγια, 30 reps), Front Raises (απλώνουμε τα χέρια μπροστά, 25 επαναλήψεις)

Πέμπτη

Δικέφαλοι/τρικέφαλοι: Preacher curls machine (27-36-43 κιλά, 15-25 reps)

EZ curls cable (23-29-36 κιλά, 15-25 reps)

Hammer curls (14-20-22 κιλά, 15-25 reps)

Pushdowns (32-38-45 κιλά, 15-25 reps)

Παρασκευή-Σάββατο

Δύο μέρες αφιερωμένες στο cardio με διάδρομο 60 λεπτά στο 80-90% της μέγιστης ταχύτητας

Κυριακή

Ξεκούραση

Διατροφή

Βάσει του στόχου που είχε τεθεί, ο Brad Pitt έτρωγε 6 μικρά γεύματα την ημέρα, τα οποία συμπλήρωνε με πρωτεΐνη ορού γάλακτος και μπάρες πρωτεΐνης.

Πρωινό

6 ασπράδια αυγού, 7 κρόκους, 75 γραμμάρια βρώμη με σταφίδες

Δεκατιανό

τόνος με σιτάρι ολικής άλεσης

Μεσημεριανό

2 στήθη κοτόπουλου μαζί με καστανό ρύζι/ζυμαρικά και πράσινα λαχανικά.

Σνακ πριν την γυμναστική

Μπάρα πρωτεΐνης, μπανάνα, μιλκσέικ πρωτεΐνης ορού γάλακτος

Σνακ μετά την γυμναστική

Μπανάνα, μιλκσέικ πρωτεΐνης ορού γάλακτος

Βραδινό

Ψημένο ψάρι ή κοτόπουλο/ Καστανό ρύζι ή ζυμαρικά/ Λαχανικά και σαλάτα

Τι σου λέει το πρόγραμμα του Pitt; Ότι στη γυμναστική δεν πας βουρ προς κάθε κατεύθυνση. Θέλει να εστιάζεις, θέλει να πιέζεις, θέλει να ξεκουράζεις. Πώς σου φαίνεται; Ψήθηκες;