3 σκηνές ταινιών που όταν ήμασταν μικροί νομίζαμε ότι είναι πορνό (Vids)

Θέση #3
Αν τις έχεις δει πιτσιρικάς, τότε απλά δε γίνεται να μην έχεις σκεφτεί το ίδιο

Ξέρουμε τι σκέφτεστε. Το ξέρουμε, δε χρειάζεται να πείτε τίποτα περί του αντιθέτου: «Menshouse», λέτε, «ένα από τα μεγαλύτερα αντρικά sites στην Ελλάδα, επομένως οι συντάκτες του είναι κάτι σαν μικροί Χιου Χιέφνερς: Λας Βέγκας, playboy mansions, γκόμενες παντού, ρωμαϊκά όργια (των λιονταριών συμπεριλαμβανομένων…), προχωρημένες σαρκικές ακολασίες για τον καθένα τους και ούτω καθεξής».

Ε, λοιπόν, ξέρετε κάτι; Δεν είμαστε και τόσο προχωρημένοι- ας πούμε ότι μετά βίας μπουσουλάμε στον ερωτικό τομέα. Ούτε νυχθημερόν συμμετέχουμε σ’ ερωτικά πάρτι μέχρι σεξουαλικής λιποθυμίας, ούτε ο καθένας μας έχει το δικό του θηλυκό χαρέμι (πολύ θα το θέλαμε, αλλά εδώ μετά βίας φέρνουμε βόλτα μια γυναίκα- φαντάζεστε να είχαμε 10;) ούτε είμαστε ακριβώς οι Έλληνες Δον Ζουάν.

3 σκηνές ταινιών που όταν ήμασταν μικροί νομίζαμε ότι είναι πορνό (Vids)

Άρα, όπως μπορείτε να φανταστείτε, όταν ήμασταν μικροί και πολύ πριν μετατραπούμε σε κινούμενο πειρασμό για τις γυναίκες, με την ερωτική πράξη δεν είχαμε και τις καλύτερες σχέσεις, μιας και ήμασταν… άπραγοι.

Γι’ αυτό, υπήρχαν 3 συγκεκριμένες σκηνές «κανονικών» ταινιών που στο μυαλό μας είχαν αποκτήσει διαστάσεις ξεκάθαρης τσόντας.

Να, όπως…

Το Βασικό Ένστικτο

Πρέπει να ήταν γύρω στο 1994 όταν τη είδαμε για πρώτη φορά στον ΑΝΤ1 (κατά πάσα πιθανότητα), δύο χρόνια μετά την προβολή της στον κινηματογράφο- και, πιτσιρικάδες όντες, πάθαμε αυτό που οι ψυχίατροι επίσημα αποκαλούν «τραλαλά»: το θανατηφόρο σταυροπόδι της Σάρον Στόουν μπροστά στα έκπληκτα μάτια των αστυνομικών που την ανέκριναν ισοδυναμούσε στα- εξίσου έκπληκτα- μάτια μας με την επιτομή της hardcore τσόντας.

Όχι άδικα. Η Σάρον έδειχνε φόρα- παρτίδα την γενετήσια δομή της χωρίς αιδώ κι εμείς αναφωνούσαμε «Εδώ είμαστε: αιδοίο».

Ναι: στο τέλος της σκηνής κάναμε τσιγάρο.

Οι 9 ½ Βδομάδες

Όταν έχεις καταστρώσει ολόκληρο πλάνο για να καταφέρεις να νοικιάσεις την κασέτα από το βίντεο κλαμπ της γειτονιάς (500 δραχμές η μία μέρα, 200 κάθε επόμενη- ναι, είμαστε συνομήλικοι με τον Τυραννόσαυρο Ρεξ), τότε η έξαψη που αισθάνεσαι όταν εισάγεις την VHS στα εσώτερα του βίντεο μπορεί να συγκριθεί μόνο με την στιγμή που πιάνεις το over στο 93΄ με κεφαλιά- ψαράκι του τερματοφύλακα.

Η Κιμ Μπάσιντζερ με το σώμα- φωτιά περιφέρει τις αψεγάδιαστες αναλογίες της επί της οθόνης λικνιζόμενη αισθησιακά στο ρυθμό της μουσικής, ο Μίκι Ρουρκ υποδυόμενος, αρχικά, την Ελληνίδα γιαγιά την ταΐζει πρώτα το μισό ψυγείο και μετά προχωράει στο παρασύνθημα κι εμείς αισθανόμαστε σα να έχουμε γίνει μάρτυρες της απόλυτης 18+ αισθησιακής ταινίας.

Μόνο όταν έπεσαν οι τίτλοι τέλους αντιληφθήκαμε για ποιον λόγο το φιλμ είχε αυτόν τον τίτλο: γιατί είχαμε στύση λόγω Κιμ για τις επόμενες 9 ½ εβδομάδες.

Το Pretty Woman

Ο Ρίτσαρντ ο Γκιρ (κατά το «Ο Μπάμπης ο Τεννές») είναι επιχειρηματίας μεγάλου βεληνεκούς, ο οποίος, όμως, πέφτει στα καλοβαμμένα νύχια μιας πόρνης- της Τζούλια Ρόμπερτς-  και μετά γίνεται της π@@τάνας: στην πιο ερωτική σκηνή της ταινίας οι δυο τους κάνουν σεξ πάνω στο πιάνο (κι ο Γκιρ, όπως μπορείτε να δείτε, πιάνει αρκετά πράγματα…) και βλέποντάς την μικροί, πίσω στις αρχές των 90s, νομίζουμε ότι παρακολουθούμε πιο ΧΧΧ ταινία κι από το «Εμείς οι Βλάχοι όπως λάχει».

Όταν τελειώνει η ερωτική πράξη και πριν ο Γκιρ προχωρήσει σε μαθηματικές (είπαμε, είναι σεβαστός επιχειρηματίας), παραφράζει ελαφρώς τον τίτλο του φιλμ:

“Pretty good, woman!”, (θα μπορούσε να) λέει και το παιδικό μας μυαλό μας φαντάζεται σε λίγα χρόνια να κάνουμε ακριβώς τα ίδια.

Δυο δεκαετίες αργότερα, ακόμα να πραγματοποιήσουμε το όνειρο.

Όχι ότι δε μας κάθεται η (όποια) Τζούλια.

Απλά δεν έχουμε πιάνο.