Alien
Βρείτε μας στο

Όταν υπάρχει horror sci-fi και Ρίντλεϊ Σκοτ τότε δε γίνεται να μην μονοπωλεί το ενδιαφέρον. Μόνο που το Alien : Covenant δεν είναι η πιο σημαντική ταινία της εβδομάδας. Υπάρχει πρώτον το ντοκιμαντερίστικο φιλμ για την εξορία του Στέφαν Τσβάιχ. Κυρίως, υπάρχει το The Wall με τον γνωστό μας Τζον Σίνα και τον ανερχόμενο Άαρον Τέιλορ-Τζόνσον. Μαζί τους μια ισπανική, μια γαλλική και μια ελληνική κωμωδία έρχονται να συμπληρώσουν τις πρεμιέρες της εβδομάδας. Κάθε μία φυσικά με την ιδιαιτερότητα της εντοπιότητας της.

Alien: Covenant (Προμηθέας 2)

2017/ Περιπέτεια-Sci Fi/ Διάρκεια : 122′

Σκηνοθεσία: Ρίντλεϊ Σκοτ

Με τους: Μάικλ Φασμπέντερ, Κάθριν Ουότερστοουν, Μπίλι Κράνταπ, Ντάνι ΜακΜπράιντ, Ντέμιαν Μπισίρ, Κάρμεν Ετζόγκο

Τα μέλη του διαστημικού σκάφους Covenant προσεδαφίζονται σε έναν μακρινό γαλαξία για να ερευνήσουν αυτό που μοιάζει με αχαρτογράφητο παράδεισο. Εκεί θα βρουν το ρομπότ Ντέιβιντ (Φασμπέντερ). Πρόκειται για το ρομπότ που ξέμεινε εκεί από την αποστολή Prometheus. Πολύ σύντομα αυτός ο πλανήτης θα πάρει σκοτεινές και επικίνδυνες διαστάσεις, εξαιτίας μιας alien μορφής ζωής. Το Alien : Covenant είναι το δεύτερο μέρος της prequel τριλογίας του πρώτου Alien πίσω στο 1977. Η ταινία του Σκοτ είναι φτιαγμένη πάνω σε αρκετές αλληγορίες και με μια gore απεικόνιση.

Ένα προφίλ για δύο (Mr Stein Goes Online / Un profil pour deux)

2017/Κωμωδία/ Διάρκεια: 99′

Την αγαπούσε πολύ ο Χατζιδάκις: Η αιωνόβια ταβέρνα που φημίζεται σε όλη την Αθήνα για τα κεφτεδάκια και την αυλή της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Την αγαπούσε πολύ ο Χατζιδάκις: Η αιωνόβια ταβέρνα που φημίζεται σε όλη την Αθήνα για τα κεφτεδάκια και την αυλή της

Σκηνοθεσία: Στεφάν Ρομπελέν

Με τους: Πιέρ Ρισάρ, Γιάνι Λεσπέρ, Φανί Βαλέτ, Στεφανί Κραγιενκούρ, Στεφάν Μπισό, Μασά Μερίλ

O Πιερ είναι ένας 75χρονος χήρος που ζει μοναχικά από τότε που έχασε την γυναίκα του. Η κόρη του, του χαρίζει έναν υπολογιστή ελπίζοντας να του εξιτάρει την περιέργεια και να τον βοηθήσει να γνωρίσει καινούριους ανθρώπους. Με την βοήθεια του Άλεξ, ενός νεαρού καθηγητή πληροφορικής, ο Πιέρ αρχίζει το «σερφάρισμα» και σύντομα ανακαλύπτει ένα site γνωριμιών. Χρησιμοποιώντας το όνομα του Άλεξ, ο Πιερ γνωρίζει την «Flora63», μία νεαρή φυσιοθεραπεύτρια και σύντομα μαγεύεται από την γοητεία της. Αυτή αντίστοιχα μαγεύεται από το κομψό και ασυνήθιστο προφίλ του και του ζητάει να βγουν. Ο Πιερ νιώθοντας παγιδευμένος αλλά ταυτόχρονα και ενθουσιασμένος, δέχεται να βγει με την κοπέλα αλλά θα πρέπει να πείσει τον Άλεξ να πάει αυτός στην θέση του.

Άφτερλωβ

2017/Κωμωδία/ Διάρκεια: 94′

Σκηνοθεσία: Στέργιος Πάσχος

Με τους: Χάρης Φραγκούλης, Ηρώ Μπέζου

Είναι καλοκαίρι, η Αθήνα βράζει, αλλά ο τριαντάχρονος Νίκος δροσίζεται στα βόρεια προάστια, πίνοντας κοκτέιλ δίπλα στην πισίνα. Η πισίνα δεν είναι δική του, αλλά του Σταύρου, που έχει ζητήσει από τον Νίκο να προσέχει το σπίτι και την Λέιλα – τον σκύλο του – για το καλοκαίρι. Η ευκαιρία μοιάζει μοναδική στον άφραγκο μουσικό, που αποφασίζει να καλέσει εκεί την πρώην κοπέλα του, Σοφία, για ολιγοήμερες διακοπές στην πόλη.

Όταν όμως η ανυποψίαστη Σοφία καταφτάνει, οι διακοπές στον παράδεισο βγαίνουν εκτός τροχιάς. Ο Νίκος την κλειδώνει στο στούντιο του σπιτιού, αποφασισμένος να μην την αφήσει να φύγει, αν δεν μάθει τους λόγους για τους οποίους χώρισαν. Γιατί; Επειδή ακόμα δεν έχει καταλάβει. Κι αν δεν καταλάβει πώς θα την ξεπεράσει; Εγκεφαλικά. Γιατί ερωτικά την έχει ξεπεράσει. Ή και όχι…

Σ΄Αγαπώ Ισπανικά (Kiki, el amor se hace)

2016/Κωμωδία/Διάρκεια: 102′

Σκηνοθεσία: Πάκο Λεόν

Με τους: Ναταλία ντε Μολίνα, Άνα Κατζ, Μπέλεν Κουέστα, Λούις Καγιέτζο, Μα Παζ Σαγιάκο

Πέντε ιστορίες αγάπης και σεξ εκτυλίσσονται κατά την διάρκεια ενός καυτού καλοκαιριού στην Μαδρίτη. Ο Πάκο και η Άνα είναι ένα παντρεμένο ζευγάρι που έχει χάσει εδώ και καιρό το πάθος στην σχέση του με αποτέλεσμα να μένουν και οι δύο ανικανοποίητοι. Ο Χοσέ Λουίς προσπαθεί να ξυπνήσει τη ερωτική επιθυμία στην γυναίκα του Παλόμα , που ύστερα από ένα ατύχημα βρίσκεται καθηλωμένη σε αναπηρική καρέκλα. H Μα Καντελάρια και ο Αντόνιο προσπαθούν να κάνουν παιδί. Ο Άλεξ προσπαθεί να ικανοποιήσει τις φαντασιώσεις της Ναταλίας ενώ η ίδια αναρωτιέται αν τελικά θα της κάνει πρόταση γάμου. Τέλος η Σάντρα μια μοναχική γυναίκα αναζητά απελπισμένα τον έρωτα.

Στέφαν Τσβάιχ: Αποχαιρετισμός στην Ευρώπη (Stefan Zweig: Farewell to Europe)

2016/ Δράμα/ Διάρκεια: 106′

Σκηνοθεσία: Μαρία Σράντερ

Με τους: Τομά Λεμαρκί, Μπάρμπαρα Σούκοβα, Γιόζεφ Χάντερ, Αέννε Σβάρτς, Λεν Κουντρτζαβίτζκι, Χάρβεϊ Φρίντμαν

Ο Στεφάν Τσβάιχ υπήρξε ένας από τους σπουδαιότερους συγγραφείς της Ευρώπης και ο πιο γνωστός εκπρόσωπος της αυστριακής λογοτεχνίας. Στην ταινία βλέπουμε το ταξίδι του από τη Ναζιστική Κεντρική Ευρώπη προς τη Βραζιλία. Όντας Εβραίος, αρνείται να παραδώσει την ανθρωπιά του στη λαίλαπα του Χίτλερ και επιλέγει να αποκηρύξει το ναζισμό από τη Νότιο Αμερική. Ευρισκόμενος εκεί θα ερωτευτεί τη χώρα και πιο συγκεκριμένα το Ρίο Ντε Τζανέιρο. Παράλληλα θα βρεθεί σε μια περίεργη θέση, καθώς ο κύκλος του θα τον καλέσει να στηλιτεύσει δημόσια το ναζισμό. Κάτι που δεν θα κάνει, γιατί το θεωρούσε προσπάθεια για προβολή-αναγνώριση. Η Μαρία Σρέντερ σκηνοθετικά και ο Γιαν Σόμπουργκ σεναριακά δομούν μια αφήγηση με επίκεντρο τον άνθρωπο Τσβάιχ και όχι τόσο τον συγγραφέα. Αν και αυτά τα δύο αυτοκαλύπτονται σε πολλές στιγμές της ζωής του.

Η πρόταση του Menshouse.gr

Ο Τοίχος μιλάει για την ιστορία δύο στρατιωτών που δέχονται κλήση για βοήθεια από άγνωστο πομπό. Ο Άλαν Άιζακ και ο Σέιν Μάθιους υπηρετούν τη θητεία τους στο Ιράκ με τον πόλεμο να έχει τελειώσει από καιρό. Όχι όμως για εκείνους. Σύντομα θα βρεθούν να καλύπτονται τραυματισμένοι πίσω από ένα πέτρινο τείχος και με αντίπαλο έναν ελεύθερο σκοπευτή, για τον οποίο δεν ξέρουν που βρίσκεται. Νερό να πιουν δεν έχουν, οι αντοχές τους εξαντλούνται, να φωνάξουν βοήθεια δεν μπορούν. Ο σκοπευτής τους μιλάει μέσω ασύρματου με στόχο να διαλύσει το ηθικό τους. Θα τα καταφέρουν;

Ο Άαρον Τέιλορ-Τζόνσον, που θαυμάσαμε στο Nocturnal Animals, και ο Τζον Σίνα, που ακολουθεί βήματα Ντουέιν Τζόνσον, ενώνονται σε μια ταινία που θυμίζει σε πολλά το American Sniper. Μόνο που έχει πολλά περισσότερα να διαφοροποιηθεί. Και μάλιστα προς το καλύτερο.