Street Rod: Το νέο μοντέλο της Harley Davidson είναι η επιτομή του εκλεπτυσμένου στιλ

Το νέο μοντέλο Harley-Davidson® Street Rod™ τραβά τα βλέμματα για το 2017.

Βασίστηκε στην πλατφόρμα Street και σχεδιάστηκε για να κυριαρχεί στο αστικό οδικό δίκτυο, προσφέροντας παράλληλα μια μοναδική εμπειρία οδήγησης.

Ο υψηλής απόδοσης κινητήρας Revolution™ X 750 ρυθμίστηκε ειδικά για να αποδίδει περισσότερη ροπή στις μεσαίες και μεγαλύτερη ισχύ στις υψηλές στροφές, ενώ η κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου ανέβηκε ψηλότερα. Ο μεγαλύτερος κινητήρας συνδυάζεται με πιο κοφτερή γεωμετρία πλαισίου και επιθετική θέση οδήγησης. Αναβαθμίσεις έχουν γίνει επίσης στις αναρτήσεις, τα φρένα και τους τροχούς.

Και οι γραμμές του Street Rod είναι μοναδικές. Η επιβλητική του εμφάνιση εκφράζει απόλυτα το Harley-Davidson Dark Custom™ στιλ (με αρκετές δόσεις από flat-track ατσάλι) και ξεχειλίζει από χαρακτήρα, με επιθετική εμπροσθοβαρή υπόσταση, που ανεβάζει την αδρεναλίνη στα ύψη.

Το Street Rod θα διατίθεται σε τρεις χρωματικές επιλογές:

· Vivid Black

· Charcoal Denim

· Olive Gold

O Mathew Weber, Harley-Davidson chief engineer δήλωσε σχετικά: «Ο νέος κινητήρας υψηλής απόδοσης Revolution X 750 του Street Rodδιαθέτει νέους εκκεντροφόρους, κεφαλές νέας σχεδίασης, περισσότερη συμπίεση και μεγαλύτερο εύρος ωφέλιμων στροφών. Η μοτοσικλέτα είναι εφοδιασμένη ένα ευέλικτο και επιθετικό πλαίσιο ανάλογο με την ισχύ του κινητήρα. Ένα ιδανικό πλαίσιο για αξιοπιστία και ευελιξία στο αστικό οδικό δίκτυο. Ο χαρακτήρας της μοτοσικλέτας και η αρμονία μεταξύ σέλας και μαρσπιέ με το φαρδύ τιμόνι, παρέχουν ιδανικό έλεγχο στον αναβάτη. Είναι γεγονός ότι το Street Rod είναι και δείχνει εντυπωσιακό. Δεν έχει ξεφύγει καθόλου από τον αρχικό μας σχεδιασμό και μας γεμίζει υπερηφάνεια!».

Περισσότερη ροπή στις μεσαίες, μεγαλύτερη ισχύς στις υψηλές στροφές και επιπλέον 1.000 σ.α.λ…

Ο υγρόψυκτος υψηλής απόδοσης κινητήρας Revolution X 750 8V 60° V-Twin του Street Rod, διαθέτει έναν εκκεντροφόρο επί κεφαλής, παράγει 18% μεγαλύτερη ισχύ και 8% περισσότερη ροπή από το Street 750. Η μέγιστη ισχύς αποδίδεται στις 8.750 σ.α.λ., με την μέγιστη ροπή να αποδίδεται στις 4.000 σ.α.λ. Ρυθμίστηκε για εξαιρετική απόδοση μεταξύ 4.000 και 5.000 σ.α.λ., με άφθονη ισχύ στις μεσαίες στροφές που είναι πλήρως αξιοποιήσιμη σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης.

Διαθέτει μεγαλύτερης χωρητικότητας φίλτρο αέρα, νέα διπλά σώματα γκαζιού 42 χιλιοστών, νέες 4-βάλβιδες κεφαλές και μεγάλης ανύψωσης εκκεντροφόρους, καθώς και υψηλότερης χωρητικότητας τελικό εξάτμισης. Τα πάντα σχεδιάστηκαν για αύξηση της ροής αέρα και μέγιστη αποδοτικότητα. Η σχέση συμπίεσης ανέβηκε από 11.0:1 σε 12.0:1 και η κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου από τις 8.000 σ.α.λ. στις 9.000 σ.α.λ.

Η πιο κοφτερή γεωμετρία, οι νέες αναρτήσεις και τα φρένα παρέχουν ευελιξία και πολύ καλό έλεγχο.

Το πλαίσιο του Street Rod σχεδιάστηκε για να ταιριάξει με τις αυξημένες επιδόσεις του κινητήρα. Το μπροστινό σύστημα περιλαμβάνει στιβαρό ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλιοστών και ελαφριές βάσεις αλουμινίου. Η γωνία κάστερ μίκρυνε από τις 32° στις 27° για ταχύτερους ελιγμούς.

Το επίπεδο τιμόνι σε στιλ dragster παρέχει επιθετική θέση οδήγησης. Οι καθρέπτες στα τελειώματα του τιμονιού μπορούν να τοποθετηθούν προς τα πάνω ή προς τα κάτω και διαθέτουν ειδική σχεδίαση που επιτρέπει αναδίπλωση χωρίς να εμποδίζεται ο χειρισμός του τιμονιού από τον αναβάτη.

Το Street Rod είναι εφοδιασμένο με μαύρους αλουμινένιους ακτινωτούς τροχούς 17 ιντσών μπροστά και πίσω και νέα ακτινικά ελαστικά Michelin Scorcher 21 διαστάσεων 120/70 R17V μπροστά και 160/60 R17V πίσω. Διαθέτει επίσης δαγκάνες δύο εμβόλων και δισκόφρενα 300 χιλιοστών, καθώς και σύστημα ABS που παρέχει σίγουρο και ασφαλές φρενάρισμα.

Dark Custom με όλη τη σημασία της λέξης, αλλά και με έντονη προσωπικότητα που το κάνει να ξεχωρίζει.

Το Street Rod συνδυάζει τον αναβαθμισμένο κινητήρα και την εξαιρετική του συμπεριφορά, με μια μεγάλη δόση από Harley-Davidson Dark Custom στιλ. Το φαρδύ κατάμαυρο πιρούνι και οι τριπλές βάσεις συνδυάζονται αρμονικά με τον νέο ανεμοθώρακα speed (στα χρώματα της μοτοσικλέτας εκτός από το μαύρο κέντρο) και προσθέτουν όγκο στο μπροστινό σύστημα. Η νέα ουρά με τον τρυπητό λασπωτήρα σχεδιάστηκαν με τρόπο που να περιορίζεται ο όγκος του πίσω μέρους της μοτοσικλέτας. Το πίσω φως και τα φλας διαθέτουν λυχνίες LED.