Πέντε κόλπα για να παχύνεις γρήγορα όσο γουστάρεις
Άντρας

Πέντε κόλπα για να παχύνεις γρήγορα όσο γουστάρεις

Μια φορά να βρεθεί ένα σάιτ ή περιοδικό που να δίνει οδηγίες για να παχύνεις πολύ και γρήγορα. Ποτέ. Κανένα. Μέχρι τώρα.

Φίλοι και φίλες μου, ας το παραδεχτούμε. Η αλλαγή της ώρας και η ισημερία που προηγήθηκε έδωσαν σε όλους μας να καταλάβουμε ότι πλησιάζει εκείνη η εποχή του χρόνου που τα μέσα μαζικής μεταφοράς θα μετατραπούν σε θαλάμους αερίων. Εμμμ, βασικά και αυτό, αλλά -κυρίως- πλησιάζει εκείνη η εποχή του χρόνου που θέλουμε να βρεθούμε στην καλύτερη δυνατή κατάσταση. Όχι φυσικά για λόγους υγείας, αλλά για να σκάσουν από το κακό τους οι άλλοι στην παραλία.

Ωστόσο ο χρόνος (τικ-τακ, τικ-τακ) περνά πιο γρήγορα από όσο νομίζουμε και το καλοκαιράκι φτάνει! Δεν υπάρχει καιρός για χάσιμο. Πρέπει άμεσα να αναπληρώσουμε τα κιλά που χάσαμε όλο τον χειμώνα, από την προσπάθεια των σωμάτων μας να ζεσταθούν καταναλώνοντας το λίπος τους, αφού τα σώματα των καλοριφέρ ΟΥΤΕ ΦΕΤΟΣ άναψαν καθόλου.

Αντίθετα λοιπόν από τα ανορεξικά πρότυπα που προβάλλουν δεξιά κι αριστερά, ιδού πέντε χρήσιμα τιπς που θα σας βοηθήσουν να γίνετε τετράπαχοι σε χρόνο dt.

Πέντε κόλπα για να παχύνεις γρήγορα όσο γουστάρεις

Πείτε στοπ στους συμβιβασμούς

Σταματήστε να βάζετε όρια στους εαυτούς σας και να συμβιβάζεστε με οτιδήποτε λιγότερο. Κερδίστε τις εντυπώσεις στον πάγκο του σούπερ μάρκετ με τα τυριά και αντί για light, όπως κάνουν οι περισσότεροι, ζητήστε heavy. Εάν ο υπάλληλος δεν είναι εξοικειωμένος με την ορολογία, πείτε απλά πως θέλετε το τυρί με την πιο έντονη μυρωδιά προβατίλας που υπάρχει διαθέσιμο. Συνδυάστε το με το σωστό αλλαντικό που θα βρείτε εκεί κοντά. Αν σας προτείνουν γαλοπούλα βραστή ή φιλέτο, καγχάστε με στόμφο και νόημα και ζωστείτε με μια αρμαθιά λουκάνικα ή σαλάμια αέρος που προσφέρουν άκοπα, ανεμπόδιστα, αβασάνιστα περίπου 400 θερμίδες ανά 100 γραμμάρια. Τα αποτελέσματα θα σας αφήσουν άφωνους (όταν ζυγιστείτε).

Αγαπήστε τον προσωπικό σας χώρο

Το να προσθέσεις μέσα σε 2-3 μήνες είκοσι ή ακόμη και τριάντα κιλά, δεν είναι τόσο εύκολο όσο ακούγεται. Απαιτεί μια προετοιμασία ώστε να επιτύχετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα. Το διπλοσάγονο και οι ραγάδες δεν έρχονται μόνα βρε κουτά! Μεταφέρετε την τηλεόραση στο υπνοδωμάτιο ή το κρεβάτι σας στο σαλόνι ώστε να αποφύγετε άσκοπες μετακινήσεις που θα σας κάψουν θερμίδες. Ζήστε τη ζωή σας στο έπακρο βλέποντας όχι μόνο ένα ή δύο επεισόδια από την αγαπημένη σας σειρά, αλλά ολόκληρους κύκλους. Μέρα-νύχτα. Όσο παίζουν τίτλοι αρχής ή τέλους μεταξύ των προβολών, μπορείτε να κάνετε μικρές εξορμήσεις μέχρι την κουζίνα και το αγαπημένο σας ψυγείο. Αυτός ο περίπατος, ειδικά αν μιλάμε για μετά τα μεσάνυχτα, θα σας ανοίξει την όρεξη και θα σας βοηθήσει να χωνέψετε τα νάτσος με τσένταρ, τα πιτόγυρα, τις πίτσες και ό,τι άλλο έχετε επιλέξει για βραδινό. Μην ξεχνάτε, το μυστικό είναι πολλά και μεγάλα γεύματα, με πολλές παχυντικές ουσίες και ελάχιστη σωματική άσκηση. Το play και το stop στο τηλεκοντρόλ με φειδώ και όλα θα πάνε καλά.

Γυρίστε την πλάτη στα διλήμματα

Τα διλήμματα δημιουργούν άγχος. Το άγχος κόβει χρόνια αλλά και κιλά. Οπότε το αποφεύγουμε. Καθημερινά ερχόμαστε αντιμέτωποι με δύσκολες αποφάσεις που συνήθως απαιτούν χρόνο που θα μπορούσαμε να αφιερώνουμε στο φαγητό. Σταματάμε να σκεφτόμαστε με «ή». Το γυρνάμε στο «και». Αυτή θα γίνει η νέα αγαπημένη μας λέξη. ΚΑΙ νουτέλα ΚΑΙ μερέντα. ΚΑΙ σουβλάκι ΚΑΙ πίτσα. Φαγητό ΚΑΙ στο σπίτι ΚΑΙ στη δουλειά. ΚΑΙ μαγειρεύουμε ΚΑΙ παραγγέλνουμε ΚΑΙ παίρνουμε ταπεράκι από την μαμά. Στις σύγχρονες κοινωνίες δεν υπάρχουν χώροι για διαχωριστικές γραμμές κι αποκλεισμούς. Θα τα φάμε όλα.

Πέντε κόλπα για να παχύνεις γρήγορα όσο γουστάρεις

Αγοράστε πολύ φαρδιά ρούχα

Η ψυχολογία είναι το Α και το Ω όταν προσπαθείς να προσθέσεις εκείνα που σου αφαίρεσαν οι δόσεις του ΕΝΦΙΑ και η αύξηση του ΦΠΑ. Τρομερά σημαντικός παράγοντας είναι η στοχοθεσία και η προσήλωση. Εάν δεν είστε ήδη ευτραφείς, τολμήστε να μπείτε σε ένα κατάστημα με ρούχα για εύσωμους. Αδιαφορήστε για τα γεμάτα οίκτο μάτια που θα αντικρύσετε από ανθρώπους που έχουν ήδη φτάσει στον επιθυμητό τριψήφιο αριθμό κιλών. Σύντομα θα είστε κι εσείς ένας από αυτούς! Αγοράστε αεράτα ενδύματα (ή σεντόνια, αν στοχεύετε μακριά), τουλάχιστον 4-5 νούμερα μεγαλύτερα από αυτά που φοράτε σήμερα. Το ιδανικό είναι να ανεβαίνετε ένα νούμερο τη βδομάδα. Αυτή η σταδιακή αύξηση βάρους θα σας γεμίσει (το στομάχι με απόλυτη βεβαιότητα λόγω της σαβούρας που θα καταναλώσετε) αλλά και με την απαραίτητη αυτοπεποίθηση και δύναμη για να συνεχίστε να τρώτε τον αγλέορα.

Φάτε σαλάτες

Μπορεί να τις αφήσαμε για το τέλος, αλλά όλοι γνωρίζουν το πόσο σημαντικές είναι οι σαλάτες σε μια ισορροπημένη διατροφή. Το γεγονός ότι εσείς κάνετε ανισόρροπη δεν είναι λόγος για να τις αποφύγετε. Ακόμη και αυτές οι πρασινάδες κρύβουν θερμιδικές βόμβες ιδανικές να γονατίσουν τον μεταβολισμό σας, σε τέτοιο βαθμό που ακόμη κι ένα στραγάλι να μπορεί να μετατραπεί αυτόματα σε χρήσιμα κιλάκια. Απλά θα χρειαστεί να είστε επιλεκτικοί. Αφήστε στην άκρη οτιδήποτε πράσινο. Βρείτε έναν χορτοφάγο -και καλά- «φίλο» ή υιοθετήστε αντί για σκύλο μια κατσίκα, που στην περίπτωσή μας θα παίξουν το ρόλο του σκουπιδοτενεκέ. Αφού αφαιρέσετε την χλωρίδα, τσακίστε το τυρί, το κρουτόν και τη σως. Ακόμη καλύτερα, ας παραγγείλετε έξτρα σως και φάτε την σκέτη ή συνδυάστε την με λαζάνια καρμπονάρα, παστίτσιο, λαρδί σκέτο και γαλακτομπούρεκο.