Όχι κι έτσι τον Λεκλέρκ και τη Φεράρι ρε παιδιά, έλεος...

Είναι, το δεχόμαστε, μια εικόνα πάρα μα πάρα πολύ περίεργη. Από αυτές που τις βλέπεις και τρίβεις τα μάτια σου με τέτοια δύναμη, που αν ο αμφιβληστροειδής σου είχε λαρύγγι θα ωρυόταν σαν σοπράνο που της πάτησαν τον κάλο. Από εκείνες που τσιμπάς ξανά και ξανά τον εαυτό σου για να βεβαιωθείς πως δεν ονειρεύεσαι.

Εντάξει, δεκτά τα πάσης φύσεως ελαφρυντικά: αλήθεια, πού ακούστηκε μια Φεράρι να βρίσκεται στην pole position οποιουδήποτε grand prix το 2021; Την τελευταία φορά που ένα μονοθέσιο της Σκουντερία βρέθηκε στο P1 μετά τις κατατακτήριες του Σαββάτου ήταν το μακρινό 2019, στην πίστα του Μεξικού.

Οπότε, εντάξει, ναι: το γεγονός πως ο Σαρλ Λεκλέρκ σημείωσε τον ταχύτερο γύρο στο Μονακό δεν είναι και το πιο συνηθισμένο πράγμα στα χρονικά της τετράτροχης συνήθειας.

Όχι κι έτσι τον Λεκλέρκ και τη Φεράρι ρε παιδιά, έλεος...

Βέβαια, για να συμβεί αυτό (σε μια πίστα, πάντως, που ταιριάζει- ειδικά στον έναν γύρο- γάντι στην Κόκκινη…) χρειάστηκε στο τέλος μία «ήπια» στούκα του Μονεγάσκου: ο πιλότος της Φεράρι στην ακροτελεύτια προσπάθειά του στο Q3 αποφάσισε να κάνει μια ενδελεχή μελέτη στις μπαριέρες, με αποτέλεσμα να καρφωθεί επάνω τους, να διαλύσει το μονοθέσιό του και να πέσει η κόκκινη σημαία- κάτι που αυτομάτως «μεταφράστηκε» σε pole για τον ίδιο και την ομάδα του.

Αυτή η εξέλιξη ζημίωσε φυσικά τον Μαξ Φερστάπεν, ο οποίος πριν υψωθεί η κόκκινη σημαία είχε κάνει το ταχύτερο πρώτο sector και πήγαινε με το πόδι κολλημένο στο γκάζι- όσο το επιτρέπει, δηλαδή, το Μονακό- για να «γράψει» τον καλύτερο χρόνο. Μάλιστα, όταν πληροφορήθηκε πως πρέπει να πατήσει φρένο λόγω του ατυχήματος του Λεκλέρκ, ξεδίπλωσε το πλούσιο λεξιλόγιό του στα γαλλικά, σε μια έκρηξη οργής που θύμισε Μάκη Ψωμιάδη (βάλε μπιπ στο «Ψωμιάδης»):

Το ζουμί (ή, καλύτερα, το λάδι) εδώ είναι το κύμα συνωμοσιολογίας που υψώθηκε αμέσως μετά το τέλος των κατατακτήριων και το οποίο υποστήριζε πως ο Σαρλ έπαθε Σουμάχερ το 2006 στην ίδια πίστα και έκανε επίτηδες ό,τι έκανε.

Και το ερώτημα που γεννάται αυτοστιγμεί εδώ είναι το εξής: ρε παιδιά, σοβαρά τώρα; Δηλαδή αλήθεια, σοβαρά;

Κατ’ αρχάς οι δύο περιπτώσεις είναι τελείως διαφορετικές. Ο Σουμάχερ πράγματι… πάρκαρε το 2006 στο Πριγκιπάτο (κάτι που επιβεβαίωσε και ο Φελίπε Μάσα χρόνια αργότερα) προκειμένου να κλειδώσει την pole, αλλά δεν πλήγωσε πουθενά την Κόκκινη.

Στον αντίποδα, σήμερα ο Λεκλέρκ με την… στούκα του διέλυσε «επαρκώς» τη Φεράρι και κινδυνεύει με ποινή 5 θέσεων αν εντοπιστεί πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων του και χρειαστεί αλλαγή, ενώ αν συμβεί το ίδιο με το σασί του θα εκκινήσει τελευταίος από το pit lane!

Όση δίψα και να έχει, όση… στέρηση από τις τελευταίες κάκιστες σεζόν της Σκουντερία, όσο κι αν οι σφυγμοί φλερτάρουν με τετραψήφιο νούμερο, δεν υπάρχει ούτε μία στο τρις να κάνει πιλότος τέτοιου αγωνιστικού βεληνεκούς πατάτα μεγατόνων, ρισκάροντας τη δεύτερη θέση (που μάλλον θα κατέληγε αν ολοκλήρωνε τον γύρο του ο Φερστάπεν) για να καταλήξει εικοστός.

Πέραν τούτου, το βίντεο είναι αδιάψευστος μάρτυρας: ο Λεκλέρκ κάνει κακό υπολογισμό, χτυπάει τον εμπρός δεξιά του τροχό στην μπαριέρα, η Φεράρι του αποσταθεροποιείται πατώντας άσχημα στο κερμπ και καταλήγει, ακυβέρνητη σχεδόν, στην αμέσως επόμενη μπαριέρα.

Επομένως, όχι: ο Μονεγάσκος δεν το έκανε επίτηδες. Το να ισχυριζόμαστε πως ήταν μέρος του σχεδίου του αυτό, είναι απλά βλακώδες και υποβαθμίζει, χωρίς λόγο, την σπουδαία δουλειά που έκανε τόσο ο ίδιος όσο και η Φεράρι.

Αυτό το τελευταίο- ναι, ναι, το ξέρουμε- είναι λιγάκι παράδοξο: πού ακούστηκε η Φεράρι να κάνει καλή δουλειά; Το αλογάκι της κοιμάται τον ύπνο του μηχανοκίνητου δικαίου και αρνείται πεισματικά, από το τελευταίο της πρωτάθλημα το 2007, να σηκωθεί στα δύο του πόδια αφηνιασμένο, όπως επιτάσσει το σήμα της Σκουντερία. Όμως…

Όμως να, για την Φεράρι μιλάμε. Αλήθεια, πιστεύατε ότι δε θα σηκώσει κεφάλι ποτέ;