Chaos

Το Chaos των 3.000 ίππων και των 12 εκατ. ευρώ: Πότε θα βγει τελικά στον δρόμο το πρώτο ελληνικό hypercar

Τι είπε ο άνθρωπος που ηγείται της δημιουργίας του οχήματος που θυμίζει... Batmobile

Κύλησαν χρόνια από τότε που η Spyros Panopoulos Automotive άρχισε να κάνει αναρτήσεις. Στις 4 Φεβρουαρίου 2020 καταγράφηκαν οι πρώτες, ενώ στις 27 Φεβρουαρίου 2020 η σελίδα στο Facebook έγραψε: «Το μέλλον είναι φωτεινό». Στις 30 Μαρτίου του ίδιου έτους έγινε ένα μακροσκελές post, το οποίο μεταξύ άλλων ανέφερε: «Επαναπροσδιορίζοντας τα όρια της αριστείας. Νέα εποχή, το επόμενο επίπεδο των hypercars ξεκίνησε. Ένα ultra αυτοκίνητο. Το όνομά του Chaos».

Από την επόμενη μέρα και μέχρι τα τέλη Ιουνίου, η σελίδα έκανε συχνές αναρτήσεις που αφορούσαν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.

Προφανώς η σκληρή δουλειά είχε αρχίσει προ πολλού. Τουλάχιστον μία τριετία είχε κυλήσει όταν, στις 8 Οκτωβρίου 2021, βγήκαν στην επιφάνεια περισσότερες πληροφορίες.

«Το πρώτο ultracar του πλανήτη, εξ ολοκλήρου κατασκευασμένο στην Ελλάδα», ανέφερε χαρακτηριστικά η σχετική ανάρτηση.

Αντί επιλόγου, το μότο ήταν: «Δούλεψε σκληρά, κάνε υπομονή, γράψε ιστορία». Προς το παρόν υφίσταται η δεύτερη συμβουλή. Αλλά η τρίτη δεν αργεί.

Την 1η Νοεμβρίου 2021, η σελίδα ανέφερε ότι θα υπάρξουν μόλις 20 διαθέσιμα αυτοκίνητα Chaos σε κάθε ήπειρο.

Chaos

Η τελευταία ανάρτηση έγινε στις 16 Ιουνίου 2022 και ανέφερε: «Πλησιάζει η ώρα. Το πιο εξελιγμένο όχημα όλων των εποχών οδεύει προς την ολοκλήρωσή του. Ένα αριστούργημα μηχανικής και τεχνολογίας. Μία νέα εποχή».

Το παρθενικό ελληνικό hypercar θυμίζει Batmobile, δηλαδή το όχημα του Batman για τους παντελώς αδαείς. Διαθέτει 3.000 ίππους και κοστίζει 12.000.000 ευρώ. Επομένως απευθύνεται σε συγκεκριμένα πορτοφόλια.

Όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς, όταν υφίσταται ένα τόσο μεγάλο project, οι καθυστερήσεις είναι μέσα στο πρόγραμμα.

Πριν από μερικές ημέρες, όμως, ο Σπύρος Πανόπουλος παραχώρησε δηλώσεις στο Attica TV, εκφράζοντας την πίστη ότι εντός 2025 θα γίνουν δοκιμές στον δρόμο.

Η παρουσίαση του Chaos έχει δρομολογηθεί για το καλοκαίρι, ωστόσο, ο εμπνευστής του εγχειρήματος είναι τελειομανής και σε καμία περίπτωση δεν θέλει να υπάρξει η παραμικρή… λοξοτιμονιά.

«Μπορεί ο κόσμος να πιστεύει ότι πρόκειται για κάτι εύκολο, αλλά είναι δύσκολο. Το θέμα είναι να μην έχει ελλείψεις. Μία έλλειψη μπορεί να χαλάσει την εικόνα. Θέλω να είναι όλα τέλεια, να μην υπάρχει κανένα ψεγάδι. Εμείς ξεκινάμε τη δουλειά μας κάθε μέρα στις 05:00, με σκοπό να κάνουμε το καλύτερο. Αυτοί που άσκησαν κριτική, θα είναι οι πρώτοι που θα θέλουν να μπουν μέσα για φωτογραφία», τόνισε.

Chaos

Μεταξύ των λεγομένων του, ο Σπύρος Πανόπουλος ενημέρωσε ότι οι απαραίτητες αλλαγές που έπρεπε να γίνουν (και επέφεραν καθυστέρηση), αφορούσαν τη σχεδίαση και τα ηλεκτρονικά.

Επίσης, τόνισε ότι τα ελαστικά (πλάτους 400mm πίσω και 285mm μπροστά) είναι δικής του κατασκευής, καθώς δεν υπάρχουν συμβατά για το Chaos στο εμπόριο.

Όταν τέθηκε σε λειτουργία ο κινητήρας των 3.000 ίππων, όπως είπε ο Σπύρος Πανόπουλος, έσπασαν μερικά τζάμια.

Παράλληλα, υποστήριξε ότι το δημιούργημά του θα λάβει εύκολα έγκριση τύπου, δηλώνοντας πως αν υπάρξει πρόβλημα στην Ελλάδα, θα απευθυνθεί στη Γερμανία ή την Αγγλία.

Επιπροσθέτως, ο Σπύρος Πανόπουλος ανέφερε ότι η ομάδα που εργάζεται γύρω από το project είναι επταμελής και πως έχει δυνατότητα να κατασκευάζει έξι Chaos ετησίως.

Τέλος, σχετικά με τον τιμοκατάλογο, ενημέρωσε ότι θα κυκλοφορήσει σε δύο εκδόσεις: Αυτή με τους 1.500 ίππους στα 5.000.000 ευρώ και την κορυφαία με τους 3.000 στα 12.000.000 ευρώ.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι οι λάτρεις των εξελιγμένων αυτοκινήτων (και όχι μόνο) περιμένουν εναγωνίως τις δοκιμές του Chaos.