Ο παππούς μου και ο μπαμπάς μου τα λένε μοτοποδήλατα. Εγώ τα λέω λόγο για να ανέβουν τα επίπεδα του φόβου. Οι μηχανές είναι κάτι που πάντοτε με φόβιζε και για τον ίδιο λόγο μου προκάλουσε έλξη να ανέβω σε μία. Όχι να οδηγήσω. Έφτασα 27 για να καταλάβω ότι ήταν ο αέρας που σου παραλλάσσει το πρόσωπο και την ψυχή που σε κάνει να αγαπάς τις μηχανές. Έκαναν τη δουλειά τους και ορισμένοι ωραίοι τύποι για να τις αγαπήσουμε. Αν δεν είσαι σε κάποια bike gang, τότε οι μηχανές που θα θυμηθείς μαζί μας θα σε οδηγήσουν στις ελευθερίες του νου. Όπως θα καταλάβεις η Triumph είναι το δικό μας ευαίσθητο σημείο.
Η Triumph Bonneville του Ντέιβιντ Μπέκαμ και του του Κλιντ Ίστγουντ
Δεν μπαίνει τυχαία πρώτος απ΄όλους. Είναι αυτός που έδωσε στη μηχανή την πιο γοητευτική εικόνα της. Η Bonneville είναι μία από τις 5 που διέθετε πριν λίγα χρόνια στο γκαράζ του ο Δαυίδ. Μετά ο γιος του Μπρούκλιν κληρονόμησε τη μία.
Η Bonneville του Ίστγουντ είναι αυτή που ενέπνευσε τον Μπέκαμ. Ο Κλιντ την καβάλησε πρώτη φορά στην ταινία Where the Eagles Dare.
Η Triumph Thunderbird 6T μοντέλο του 1950 του Μάρλον Μπράντο
Ο μεγαλύτερος γόης του σινεμά καβάλησε την Thunderbird στην ταινία The Wild One κι από τότε δεν την αποχωρίστηκε. Ήταν κι αυτό μέρος της γοητείας του που καθήλωσε πάνω από 1.000 γυναίκες.
Γενικά η Triumph αποτέλεσε αγαπημένη επιλογή για πολλούς. Τζέιμς Ντιν, Στιβ ΜακΚουίν, Ρίτσαρντ Γκιρ και Μπραντ Πιτ χρησιμοποίησαν κάποιο μοντέλο της σε ταινίες τους.
H Honda GL1100 Goldwing Interstate του 1980
Το συγκεκριμένο μοντέλο της Honda είναι η τελική κατάληξη μιας παραγωγικής διαδικασίας που ξεκίνησε το 1971 και ολοκληρώθηκε το ’80. Αποτέλεσε ένα πολύ πρωτοποριακό μοντέλο για την εποχή του και το καλύτερο εκείνης της χρονιάς για την Ιαπωνία.
H Ducati 916 toy 1994
Το βασικό μοντέλο της Ducati για μια τετραετία, μέχρι και το 1998. Έπιανε τα 257 χιλιόμετρα την ώρα, είχε 114 άλογα ιπποδύναμη και ήταν ένα πλήρως σπορ μοντέλο. Μάλιστα, το πρώτο κομμάτι κυκλοφόρησε με την ονομασία Senna και κατέκτησε τον τίτλο στο πρωτάθλημα Superbike για 3 από τις 5 χρονιές της κυκλοφορίας της.
Η Metisse MK3 του Στιβ ΜακΚουίν
Ίσως ο πιο θρυλικός. Η επιτομή του στυλ. Στην εποχή του ήταν πάνω από τον Μπράντο και τον Γουόρεν Μπίτι και κάθε άλλο ζεν πρεμιέ. Μάλιστα, η εταιρεία ζήτησε την αισθητική άποψη και παρέμβαση του ΜακΚουίν για να φτιάξει το συγκεκριμένο μοντέλο. Κυκλοφόρησαν μόλις 300 μοντέλα και ξεπούλησαν στο άψε-σβήσε.
Η Harley-Davidson του 2006
Η VRSCSE2 είναι ένα μοντέλο που κυκλοφορεί μέχρι σήμερα. Τα πρώτα δύο χρόνια της κυκλοφορίας του είχε σαρώσει.
https://www.youtube.com/watch?v=EPcztkdQe18
Bonus: Η πρώτη μηχανή που ξεκλειδώσαμε με τον Τόμι Βερτσέτι στο GTA!