Στα 600 ευρώ η ώρα: Η απροσδόκητη «τρέλα του instagram» που έχει απογειώσει οικονομικά την Σαντορίνη το 2023 (Pics)

Προκαλούν ίλιγγο τα ποσά από τα έσοδα.

Ένα από τα πιο διάσημα νησιά της χώρας και ταυτόχρονα ιδιαίτερα δημοφιλής προορισμός είναι η Σαντορίνη. Το νησί ανάμεσα στους πολλούς τουρίστες, τράβηξε τα βλέμματα και των φωτογράφων της Flying Dress Photo, που πλέον κάθε καλοκαίρι βρίσκονται στη Σαντορίνη προκειμένου να φωτογραφήσουν την ίδια ακριβώς εικόνα. Τουρίστριες που ποζάρουν με φόντο τα ασβεστωμένα σπίτια και τους μπλε τρούλους, φορώντας πολυτελή σατέν φορέματα με εξαιρετικά μακριά ουρά.

Σύμφωνα με το Bloomberg, o μέσος όρος των φωτογραφήσεων με τα ιπτάμενα φορέματα είναι οκτώ, και η τιμή που καλούνται να πληρώσουν οι τουρίστριες προκειμένου να φωτογραφηθούν με αυτά ανέρχεται σε 550 – 600 ευρώ την ώρα ανά άτομο. Εάν υπολογίσουμε πως την ημέρα γίνονται περίπου οκτώ φωτογραφήσεις, τα κέρδη αυτής της ιδιότυπης επιχείρησης εκτοξεύονται σε  μισό εκατομμύριο δολάρια μόλις σε 4 μήνες.

Φυσικά, τα κέρδη για αυτή την επιχείρηση δε  σταματούν εδώ, καθώς οι πελάτες, επιβαρύνονται επιπλέον και με άλλα ποσά για προσφερόμενες υπηρεσίες, όπως τη μεταφορά από και προς την τοποθεσία της φωτογράφισης, που ανέρχεται στα 90 ευρώ, το μακιγιάζ και το styling των μαλλιών (300 ευρώ) και έναν προσωπικό βοηθό που θα βοηθήσει να «πετάξει» η ουρά του φορέματος στον αέρα (50 ευρώ). Επιπλέον, κάθε επιπλέον φόρεμα που θα επιλέξει ο πελάτης για τη φωτογράφιση κοστολογείται σε 120 ευρώ, ενώ για όποιον επιλέξει να κλείσει το πλήρες πακέτο, η τιμή της φωτογράφισης ανέρχεται σε 1.500 ευρώ.

Σημειώνεται πως στη Σαντορίνη πλέον δραστηριοποιούνται παρόμοιες επιχειρήσεις από διάφορες χώρες προκειμένου να εξυπηρετήσουν την ολοένα αυξανόμενη ζήτηση.

Είναι μάλιστα ενδεικτικό, πως μετά την πανδημία της Covid – 19,  η ζήτηση για τη συγκεκριμένη υπηρεσία έχει αυξηθεί κατακόρυφα, με αποκορύφωμα τον Μάιο, όπου η Flytographer ξεπέρασε το επταψήφιο νούμερο σε έναν μόνο μήνα, σε σύγκριση με πωλήσεις 400.000 δολαρίων κατά την ίδια περίοδο το 2019.

Σύμφωνα με όσα δήλωσε η Nicole Smith, ιδρύτρια και διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρίας, «οι άνθρωποι έκαναν μια παύση στα ταξίδια και έβαλαν πολλά πράγματα σε αναμονή. Φέτος είναι η χρονιά που πολλοί άνθρωποι κάνουν επιτέλους αυτό το ταξίδι και θέλουν να βεβαιωθούν ότι θα το απαθανατίσουν».