Με μια πρόχειρη αναζήτηση σε παρελθοντικές ανάλογες περιπτώσεις, δεν βρέθηκε κάτι ακριβώς ίδιο. Υπήρξαν και υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που παράτησαν μια αδιέξοδη δουλειά, επαναπροσδιόρισαν τα θέλω τους, μάζεψαν ό,τι οικονομίες είχαν και έφυγαν για το άγνωστο. Ο Σκοτ και η Κολέτ Στόλερ παράτησαν τον Ιούνιο του 2015 τις δουλειές τους με σκοπό να γυρίσουν τον κόσμο. Όπερ και εγένετο. Εγένετο όμως και εξελίχθηκε σε κάτι που ούτε οι ίδιοι περίμεναν ότι θα συμβεί. Το Roamaroo ήταν ο προορισμός που θα ξεκλείδωνε τις νέες πόρτες της ζωής τους.
Κάνοντας ένα διαρκές μπρος πίσω στο καλοκαίρι του 2015 και στο σήμερα, θα δεις ότι υπάρχουν τεράστιες αλλαγές σε επίπεδο μάρκετινγκ, branding, rebranding και όλες αυτές οι ορολογίες που αφορούν την προώθηση και το κέρδος. Η έννοια του influencer είναι που ταιριάζει περισσότερο στον Σκοτ και την Κολέτ. Μια έννοια που ήδη κυριαρχεί στο διαφημιστικό κομμάτι και είναι η μόχλευση των brands απέναντι στον υποψήφιο πελάτη.
Όλα ξεκίνησαν τυχαία και με πειραματισμό. Ο Σκοτ και η Κολέτ πόσταραν φωτογραφίες από τα μέρη που πήγαιναν, από τα ξενοδοχεία, από όλα όσα σχετίζονταν με την κάθε εμπειρία ταξιδιού και είδαν ότι η απήχηση τους αυξανόταν ραγδαία. Κάπου εκεί ήρθε η σύλληψη της ιδέας. Να εκμεταλλευτούν αυτή τη δυναμική και να γίνουν εμπορικά εκμεταλλεύσιμοι.
Έχοντας διαβάσει και ακούσει ιστορίες ανθρώπων που παράτησαν τις δουλειές τους για να ταξιδέψουν, ο Σκοτ από την Ιντιάνα, και η Κολέτ από το Νιου Τζέρσι, παρακινήθηκαν και τα τελευταία 6 χρόνια έχουν γεμίσει από ξεχωριστές και ταυτόσημες εμπειρίες. Τον τελευταίο ενάμιση χρόνο βέβαια πέτυχαν το όνειρο. Γέμισαν τις τσέπες τους, καθώς ταξίδευαν. Δεν πλήρωναν, πληρώνονταν. Πληρώνονται. Μεγάλες εταιρείες που σχετίζονται με τον τουρισμό, ζητούν από τους Στόλερ να δημιουργούν περιεχόμενο (φωτογραφίες, βίντεο, κείμενα, αναρτήσεις) που να προσελκύει κόσμο. Ξενοδοχεία, αεροπορικές εταιρείες, προϊόντα, εμπιστεύτηκαν τον ταυτόχρονα επαγγελματικά και ερασιτεχνικό τρόπο τους. Σκέψου ότι κατέγραφαν τις εμπειρίες τους με μια κάμερα Sony A7 II, μια Go Pro και την κάμερα του 6 plus.
Μέχρι στιγμής έχουν ταξιδέψει σε 70 χώρες, με την Πόλη και την Καρταχένα να είναι οι αγαπημένες τους πόλεις. Σε επίπεδο χωρών όμως προτιμούν Νότιο Αφρική και Νέα Ζηλανδία. Στη Νέα Ζηλανδία μάλιστα έζησαν την πιο high ranked εμπειρία τους. Roadtrip δύο βδομάδων στη νότια πλευρά, μαγείρευαν ρύζι στη μηχανή του βαν τους και είδαν ο ένας τον άλλο με τον πιο καθαρό τρόπο. Και δεν είναι πάνω από 40 ετών. Αυτά που έχουν να μοιραστούν είναι βιώματα που θα γέμισαν μια ολόκληρη ζωή για άλλους. Όλα τα βιώματα τα περιγράφουν κυρίως στο Roamaroo.com, το μπλογκ τους όπου κάνουν προτάσεις ταξιδιού για κάθε πιθανό συνδυασμό ατόμων. Κυρίως για ζευγάρια σαν κι αυτούς.
Αυτές τις μέρες ο Σκοτ και η Κολέτ βρίσκονται στο Ποζιτάνο και σύντομα θα επισκεφθούν τη Σαντορίνη, μεγαλώνοντας τον αριθμό από στάμπες στα διαβατήρια τους. Φυσικά, σε τέτοιες ιστορίες υπάρχει πάντα ένα «ναι μεν, αλλά». Επειδή συνέβη με αυτούς, δε σημαίνει ότι θα συμβεί και σένα. Με τα ίδια δεδομένα μάλλον όχι. Αλλά το μόνο που χρειάζεται είναι να πιάσεις τον παλμό του άμεσου μέλλοντος.
Όπως λέει η Κολέτ στο editorial του Roamaroo: Γίνε ένας ψηφιακός νομάς. Ο επαγγελματικός κόσμος του μέλλοντος δεν θα περιλαμβάνει φυσικές παρουσίες και απτή υπόσταση. Συμβαίνει ήδη σε πολλούς τομείς. Θα συμβαίνει σε ακόμα περισσότερους, που ίσως τώρα να μην έχουν γεννηθεί. Σήμερα είναι ο influencer. Σε μια 5ετία ποιος θα είναι;
Δες και το Instagram τους.
Πηγή: mccooltravel.com, howtogetthere.co/scott-collette-stohler-roamaroo