Κανέναν διαχωρισμό δεν έκανε ο Πάνος Κιάμος για τους ανεμβολίαστους
Βρείτε μας στο

Μπορούμε να συμφωνήσουμε πως τα μπουζούκια, όσο αγαπητά ή απεχθή κι αν είναι στον καθένα, είναι από τις επιχειρήσεις που επλήγησαν περισσότερο απ΄όλες.

Βασιζόμενα στη συγκέντρωση κόσμου σε έναν κλειστό χώρο, αρκετές φορές χωρίς να ανανεώνεται ο αέρας, οι νυχτερινές σκηνές δεν είχαν επιλογή από το να παραμείνουν κλειστές. Οι τραγουδιστές, από εκεί που ήταν από τους πολύ καλά πληρωμένους, βρέθηκαν να ζουν χωρίς μισθό για αρκετό καιρό και να βασίζονται στα έσοδα από το Youtube, το Spotify και όποια συμφωνία έχουν κάνει με τη δισκογραφική τους.

Δεδομένου ότι κάθε τραγουδιστής είναι και εργοδότης των μουσικών του, μιλάμε για πενιχρά έσοδα. Ή τουλάχιστον λίγα σε σχέση με τον τρόπο που έχουν χτίσει τη ζωή και τη δουλειά τους και τα εργαλεία που χρειάζεται να συντηρήσουν για να παράγουν μουσική.

Πάνω σε αυτή τη λογική, οποιαδήποτε κίνηση κάνει ένας επιχειρηματίας με σκοπό να εξασφαλίσει τη βιωσιμότητα της δουλειάς του και ένας καλλιτέχνης ότι θα επιστρέψει στις πίστες για να ζήσει, είναι θεμιτή.

Το Posidonio και ο Πάνος Κιάμος πήραν την απόφαση να ανοίξουν από 16 Ιουλίου και να είναι ένα Covid-free μαγαζί, να επιτρέπεται δηλαδή η είσοδος μόνο στους εμβολιασμένους. Αυτή η κίνηση εξόργησε πολύ κόσμο που αρνείται να κάνει το εμβόλιο και θεωρεί ότι είναι εγκλωβισμένος σε έναν εκβιασμό από το κράτος και τους επιχειρηματίες. Δε θα μπούμε στη διαδικασία να απαντήσουμε ή να σχολιάσουμε ξανά αυτό.

 

View this post on Instagram

 

Από τα 18 της, Νο1 στα hit: Η Ελληνίδα τραγουδίστρια που έκανε το μπαμ στο TikTok και ο,τι τραγουδάει είναι "χρυσός"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Από τα 18 της, Νο1 στα hit: Η Ελληνίδα τραγουδίστρια που έκανε το μπαμ στο TikTok και ο,τι τραγουδάει είναι «χρυσός»

A post shared by Panos Kiamos (@panoskiamos_official)


Είναι όμως αναγκαίο να αναδειχθεί πως η κίνηση του κέντρου και του Κιάμου είναι η ενδεδειγμένη και επιχειρηματικά και ως προς την ευθύνη απέναντι στον πελάτη τους.

Ας υποθέσουμε ότι η επιχείρηση άνοιγε και υποδεχόταν εμβολιασμένους και ανεμβολίαστους. Υπάρχουν πολλοί στην πρώτη κατηγορία που φοβούνται και δεν θα ήθελαν να βρεθούν σε χώρους νυχτερινών κέντρων κοντά με ανθρώπους που δεν έχουν κάνει το εμβόλιο. Αυτό θα τους απωθούσε και δε θα πήγαιναν σε ένα τέτοιο μαγαζί. Αντιθέτως, οι μη εμβολιασμένοι δε θα είχαν τόσο μεγάλο πρόβλημα, εφόσον μιλάμε για αυτούς που δεν εμβολιάζονται γιατί θεωρούν ότι όλο αυτό το σκηνικό πανδημίας είναι υπερβολικό και στημένο.

Αναμφίβολα, υπάρχουν και άνθρωποι που δεν εμβολιάζονται για λόγους ιατρικούς ή εν γένει για λόγους που στέκουν και δεν αφορούν σε υποτίμηση της κατάστασης και της αναγκαιότητας.

Η επιχείρηση όμως έπρεπε να κρίνει τι μπορεί να αντέξει και τι όχι. Και διάλεξε τους εμβολιασμένους. Δεν κατανοώ γιατί θα πρέπει να στηθεί στον τοίχο ο Κιάμος και ο κάθε Κιάμος.

Από το να πάρει το μεγάλο ρίσκο να αφήσει 50-100 ανεμβολίαστους και να έχει κάποιος τον ιό εν αγνοία του και να γίνει καμία διασπορά που θα έκλεινε το μαγαζί πριν καν άνοιγε, επέλεξε αυτό που θεωρητικά και με τα επιστημονικά δεδομένα έχει το μικρότερο ρίσκο.

Δε μπορούμε να κρίνουμε τέτοιες επιχειρήσεις, όσα λεφτά κι αν έβγαλαν πριν την πανδημία, όποια άποψη κι αν είχαμε γι΄αυτές. Τώρα τα δεδομένα είναι διαφορετικά και δεν είναι στιγμή για φάγωμα μεταξύ μας, ούτε για να υψωθεί παντιέρα για μποϋκοτάζ στον Κιάμο και τη μουσική του.

Με εξαίρεση το YTON και τον Νίκο Βέρτη που λειτούργησαν την περασμένη χρονιά, οι υπόλοιπες σκηνές δεν μπόρεσαν ποτέ να βρουν έναν ρυθμό, μια ροή. Άρα παρέμειναν ουσιαστικά κλειστές από τον Μάρτιο του 2020 μέχρι τώρα.

Κάθε επιχείρηση με σεβασμό στο κοινό της και στη δημόσια ευθύνη, θα πρέπει να ακολουθήσει την ίδια τακτική, ιδίως από τη στιγμή που οι εμβολιασμένοι θα είναι σύντομα περισσότεροι απ΄όσους δεν έχουν εμβολιαστεί.