«Με ξέρετε, άλλωστε...»: Σάσα Σταμάτη, είναι δυνατόν να έγραψες τέτοιο πράγμα;
Βρείτε μας στο
Επικαιρότητα

«Με ξέρετε, άλλωστε…»: Σάσα Σταμάτη, είναι δυνατόν να έγραψες τέτοιο πράγμα;

Κι όμως, υπάρχει κάτι πιο θλιβερό περιστατικό από την διακοπή της παράστασης του Ζαραλίκου.

Χύθηκαν χιλιάδες τόνοι ηλεκτρονικού μελανιού. Συζητήσεις επί συζητήσεων στα social media, στην συντριπτική τους πλειονότητα, ευτυχώς, προς την σωστή κατεύθυνση. Τα ΜΜΕ «έπαιξαν» (εντάξει, όχι όλα…) επαρκώς, και ορθότατα, το θέμα, και για νιοστή έκτη περίπου φορά καταλάβαμε πως η Ελλάδα σαν χώρα κινείται με τρομακτικούς ρυθμούς προς τον Μεσαίωνα και όχι προς το μέλλον (μην εκπλαγείτε αν λίαν συντόμως αρχίσουμε να καίμε μάγισσες στις πλατείες).

Σε περίπτωση που το τελευταίο διήμερο αποφασίσατε να μιμηθείτε τον Τζεφ Μπέζος και κάνατε ένα ταξίδι στο διάστημα, να σας ενημερώσουμε εν τάχει για το τι ακριβώς συνέβη το βράδυ της Πέμπτης: στην παράσταση «200 χρόνια δανεικά» του stand up comedian Χριστόφορου Ζαραλίκου, η γνωστή δημοσιογράφος Σάσα Σταμάτη εξανέστη ελαφρώς άκομψα όταν ειπώθηκε κάτι για τον Βαγγέλη Μαρινάκη και, ζηλεύοντας προφανώς την θρυλική ατάκα του Χρήστου Σωτηρακόπουλου στο Pro, μας προσέφερε μια στιγμή παραφροσύνης.

Με την «αρωγή» μερικών μπράβων, που προφανώς είχαν πάει εκεί για να φωνάξουν παρατεταμένα «μπράβο», έκανε μνημειώδες ντου στην σκηνή και διέκοψε την παράσταση, προκαλώντας πρωτοφανές μπάχαλο, πριν φύγει κακήν κακώς μια και το κοινό δεν εξετίμησε ιδιαιτέρως το μπουκάρισμα.

Πολλοί επικεντρώθηκαν στο γεγονός πως η Σταμάτη διέκοψε την παράσταση επειδή ειπώθηκε κάτι για τον Μαρινάκη και άρχισε να φωνάζει στον Ζαραλίκο «Για τον Μελισσανίδη που είναι φίλος σου δεν τα λες αυτά όμως».

Η ίδια αρνείται πως ενοχλήθηκε όταν ακούστηκε το όνομα του ισχυρού άνδρα του πρώην ΔΟΛ και πως το «ντου» της είχε να κάνει με την Μάνδρα και τα όσα τραγικά συνέβησαν το 2017 εκεί.

Δυστυχώς για την ίδια υπάρχει το βίντεο (καταραμένη τεχνολογία) και οι μαρτυρίες όλων των ανθρώπων που ήταν στο θέατρο εκείνη την στιγμή, οπότε μάλλον η τοποθέτησή της δεν κατάφερε να πείσει ούτε τον Εύπιστο Θωμά.

Το ζητούμενο εν προκειμένω, όμως, είναι άλλο και δεν έχει καμία σχέση το γιατί ενοχλήθηκε και αποφάσισε ν’ ανέβει στην σκηνή. Η ίδια σε ανάρτησή της στον προσωπικό της λογαριασμό στο instagram μία μέρα μετά το συμβάν προσπάθησε να βάλει, κατά δήλωση της ιδίας, τα πράγματα σε μια σειρά, αλλά προφανώς δεν είχε τσίχλες κοντά της όταν άρχισε να πληκτρολογεί, γιατί είναι πασιφανές πως προτιμότερο θα ήταν να μασά παρά να γράφει.

Διαβάζουμε, λοιπόν, στο instagram της μεταξύ άλλων:

«Ο λόγος που χθες το βράδυ δεν συγκρατήθηκα και αντέδρασα τόσο έντονα ήταν γιατί ένιωσα στο όνομα της «σάτιρας» και της πλάκας να προσβάλλονται οι Αρβανίτες και οι Μανδραίοι, βλέποντας μάλιστα την ίδια στιγμή να προβάλλονται σε video wall εικόνες από την καταστροφική πλημμύρα που συνεχίζει να μας πονάει τόσα χρόνια μετά. Εγώ όπως και τότε έτσι και τώρα ζω στην Μάνδρα, είμαι βέρα Αρβανίτισσα και περήφανη γι’ αυτό. Δεν ανέχομαι λοιπόν να υπάρχει οποιαδήποτε «σάτιρα» που να παραπέμπει στην τραγωδία που ζήσαμε τέτοιες μέρες πριν από τέσσερα χρόνια με 23 δικούς μας ανθρώπους να χάνονται άδικα και τραγικά. Κατά τ’ άλλα είναι γελοίο να μου λένε ότι κυκλοφορώ με μπράβους, αφού το μόνο που με συνοδεύει είναι η τρέλα μου και το αυτοκίνητό μου και κάποιες φορές και κανένας φίλος μου όπως έγινε χθες». 

Παρακάτω- προφανώς επηρεασμένη από το ότι έβλεπε κωμωδία- λέει πως υπήρξε και τεράστια φαν του Χάρυ Κλυνν και του Τζίμη Πανούση και προσπαθεί να τους αντιγράφει, όμως το «ζουμί» είναι τα ανωτέρω.

Η κ. Σταμάτη πέραν του ότι δεν ζητάει συγγνώμη για την αλγεινή εντύπωση που προκάλεσαν τα όσα έκανε, υπερασπίζεται τον εαυτό της λέγοντας πως είναι… τρελή και όχι καθωσπρέπει. Τι να κάνουμε, αυτή είναι. Για τους άλλους δε θα μπορέσει.

Κι αυτή της η «τρέλα», στην διαστρεβλωμένη αντίληψή της για κάθε έκφανση της ζωής, της δίνει το δικαίωμα να μπουκάρει σε παραστάσεις, να τις διακόπτει άμα δε γουστάρει και αν δεν συμφωνούν με τα όρια της σάτιρας όπως αυτή τα ορίζει (άγιο είχε ο Αριστοφάνης που πρόλαβε και αποδήμησε εγκαίρως εις Κύριον, γιατί αλλιώς δε θ’ ανέβαζε παράσταση ούτε σε υπόγα) και, γενικά, YOLO μωρέ τώρα, δε μας αρέσει κάτι, θα σταματήσει.

Το να ενοχλεί κάτι τον οποιονδήποτε από εμάς (και, ως εκ τούτου, εννοείται και την κ. Σταμάτη) είναι απολύτως λογικό: το γούστο είναι αυστηρά προσωπικό και δε χωράνε «οικουμενικότητες» στην τέχνη. Σεβαστό.

«Με ξέρετε, άλλωστε...»: Σάσα Σταμάτη, είναι δυνατόν να έγραψες τέτοιο πράγμα;

Πώς θα σας φαινόταν, όμως, σαν (παράλογη, έστω) λύση αντί για να κάνεις «ντου», να πάρεις ας πούμε την τσάντα σου και ν’ αποχωρήσεις από το «Τζένη Καρέζη», αφήνοντας τους υπόλοιπους που πλήρωσαν εισιτήριο και ήθελαν να δουν την παράσταση, να την απολαύσουν μέχρι τέλους χωρίς αλαλαγμούς και διακοπές;

Η «τρέλα» δε μεταφράζεται αυτομάτως σε αυτόκλητο δικαίωμα μπουκαρίσματος ούτε δικαιολογεί τα αδικαιολόγητα. Δεν μπορεί κανείς να πατάει στο «Εγώ αυτός/ αυτή είμαι, με ξέρετε τώρα, δε μασάω και δεν κάνω το καλό παιδί» για να την πέφτει σε όποιους και όποιον του αρέσει- κι αυτό, έχουμε την αίσθηση, είναι κάτι με το οποίο θα συμφωνούσαν τόσο ο Χάρυ Κλυνν όσο και ο Τζίμης Πανούσης.

Γιατί, ξέρετε κ. Σταμάτη, κάθε νόμισμα έχει δύο όψεις: πώς θα σας φαινόταν αν στο επόμενο ρεπορτάζ σας στην τηλεόραση (όταν ξαναβρεθείτε σε κάποιο πάνελ), μπουκάρει ας πούμε ο Ζαραλίκος που δανείστηκε λίγη από την τρέλα σας μετά το προχθεσινό σας τετ-α-τετ και σταματήσει την εκπομπή επειδή δεν του αρέσουν αυτά που λέτε;

Δε θα το εκτιμήσετε και τόσο πολύ, ακόμα κι αν είστε βέρα Αρβανίτισσα.

Έτσι δεν είναι;