Αντιμέτωποι με μια πρωτόγνωρη κατάσταση έρχονται οι καταναλωτές μιας από τις μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ στην Μεγάλη Βρετανία.
Πρόκειται για την Asda, η οποία αυτή την ώρα κατέχει την τρίτη θέση στη χώρα σε μερίδιο αγοράς (με περίπου 600 καταστήματα σε όλη την επικράτεια) και θεωρείται το brand με τις χαμηλότερες τιμές, πράγμα που σημαίνει ότι απευθύνεται κυρίως σε ανθρώπους χωρίς τα λεγόμενα «χοντρά» πορτοφόλια.
Μεγάλο κομμάτι της επιτυχίας της στηρίζεται σε προϊόντα δική της ετικέτας, μεταξύ αυτών και η σειρά «Just Essentials», τα οποία βρήκαν την θέση τους στα ράφια των καταστημάτων μόλις τον περασμένο Αύγουστο. Ωστόσο ήδη η εταιρεία προχώρησε σε μια ανακοίνωση που προκάλεσε δυσάρεστη έκπληξη στους καταναλωτές.
«Λατρεύουμε που αγαπάτε το Just Essentials και προσπαθούμε σκληρά να αντεπεξέλθουμε στη ζήτηση. Για να διασφαλίσουμε ότι οι πελάτες μας θα πάρουν ό,τι χρειαστούν, περιορίζουμε τις αγορές σε 3 για κάθε προϊόν ανά πελάτη για ένα μικρό χρονικό διάστημα» είναι το γραπτό μήνυμα που συναντά κανείς κάτω από διάφορα ράφια με προϊόντα τα οποία μπορεί κάποιος να αποκτήσει εκπτωτικά κουπόνια.
Πλέον στο Ηνωμένο Βασίλειο ολοένα και περισσότεροι πολίτες στρέφονται σε τέτοιου τύπου προϊόντα εξαιτίας της ανόδου των τιμών και του υψηλού πληθωρισμού. Με τις προβλέψεις για αποκλιμάκωσή του να είναι δυσοίωνες και τις αυξήσεις να αγγίζουν ήδη το 12,7% (το υψηλότερο της τελευταίας 20ετίας) θεωρείται ότι αυτή η τάση θα συνεχιστεί προκαλώντας ακόμη μεγαλύτερα προβλήματα στην αγορά.
Οι περισσότερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ αναμένεται το αμέσως επόμενο διάστημα να επενδύσουν σε προϊόντα ανάλογης λογικής, με δική τους ετικέτα, καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα αγαθών που περιλαμβάνουν κρέας, ψάρια και πολλά άλλα.