Δεν είναι οι χαμηλές τιμές, είναι ο τροχός: Το ευφυές κόλπο του ιδιοκτήτη της Temu που την έφερε πάνω από το Amazon
Βρείτε μας στο

Είναι το νέο μεγάλο φαινόμενο στον χώρο του διαδικτυακού εμπορίου. Έχει καταφέρει μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα να κοιτάει στα μάτια ολόκληρη Amazon και κατά διαστήματα να απειλεί ευθέως ακόμα και την πρωτοκαθεδρία της στον χώρο. Λέγεται Temu και οι οικονομολόγοι ολόκληρου του πλανήτη την συνιστούν ως το τέλειο μοντέλο προς μελέτη για να γίνει κατανοητό πως μπορεί κανείς να αναρριχηθεί οικονομικά μέσω μιας εταιρίας.

Η Temu είναι ένα διαδικτυακό e-shop όπου δεν υπάρχει τίποτα που να μην μπορεί να βρεθεί. Ρούχα, είδη αυτοκινήτου, παιδικά παιχνίδια, ηλεκτρονικές συσκευές, είδη σπιτού: κυριολεκτικά τα πάντα μπορούν να βρεθούν σε αυτή την πλατφόρμα. Μάλιστα, οι τιμές που αξιώνει για την πώληση των προϊόντων της είναι τόσο εξωφρενικά χαμηλές που δεν ήταν λίγοι οι χρήστες που αναρωτιόντουσαν αν πρόκειται για ένα υπαρκτό κατάστημα ή για κάποια ιντερνετική απάτη που στοχεύει στο να σου φάει τα λεφτά.

Ο ιθύνων νους πίσω από την Temu είναι ο μόλις 43 χρονών Κόλιν Χουανγκ. Ο Κινέζος επιχειρηματίας είναι ο ιδρυτής της κινέζικης εταιρίας που δραστηριοποιείται στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου που φέρει το όνομα Pinduoduo. Ιδρύθηκε με άλλο όνομα το 2015 πριν πάρει το τωρινό τον περασμένο Φεβρουάριο και βρίσκεται στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης από τον Ιούλιο του 2018. Ο Χουάνγκ είναι μεγαλομέτοχος της Pinduoduo και μέσω αυτής έχει προωθήσει στην παγκόσμια αγορά την Temu.

Έχοντας θητεύσει στο δυναμικό της Google China το 2006, σε μια εποχή που η Google δεν είχε ακόμα το όνομα βαρύ σαν ιστορία που έχει σήμερα και που το διαδίκτυο εν γένει δεν είχε ακόμα αναπτύξει τις δυνατότητες του σήμερα, ο Χουάνγκ έκανε στο έπακρο χρήση της τεχνογνωσίας που έμαθε εκεί με αποτέλεσμα πλέον να αποτελεί ένα από τα πιο πετυχημένα στελέχη που προέκυψαν από τα σπάργανά της.

Δεν είναι οι χαμηλές τιμές, είναι ο τροχός: Το ευφυές κόλπο του ιδιοκτήτη της Temu που την έφερε πάνω από το Amazon

Ο ίδιος άλλωστε, μιλώντας σε συνεντεύξεις, δεν παραλείπει να αναφέρει πως η θητεία του στην Google είναι το Α και το Ω για την μετέπειτα επιτυχημένη πορεία του. «Τρία ή τέσσερα χρόνια αφότου έφυγα, άρχισα να συνειδητοποιώ πόσο σπάνιο ήταν να βρεθείς και να ενταχθείς σε μια εταιρεία όπως η Google εκείνη την εποχή. Ήταν μια ευκαιρία που δίνεται μία φορά στη ζωή και ήμουν εξαιρετικά τυχερός», τονίζει.

Τι είναι ωστόσο αυτό που κάνει την Temu να ξεχωρίζει; Ποιο είναι μεγάλο μυστικό του μεγαλομετόχου της; Το γεγονός ότι εκτός από online αγορές προσφέρει ταυτόχρονα και κάτι ακόμα που είναι ανάρπαστο στο διαδίκτυο: ιντερνετικά παιχνίδια. Με απλά λόγια, η Temu ενθαρρύνει τις καθημερινές επισκέψεις, δίνοντας παράλληλα χρηματικές ανταμοιβές προς τους χρήστες για να παίξουν ένα παιχνίδι. Αυτό ωστόσο απαιτεί από τους τελευταίους το να προσκαλούν και άλλους στην πλατφόρμα, μέθοδος που απλά την εκτόξευσε.

Αν πεις ότι το 'ξερες, λες ψέματα: Το 90% δεν έχει ιδέα γιατί φοράνε ακουστικά στη σκηνή οι τραγουδιστές. Εσύ;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Αν πεις ότι το ‘ξερες, λες ψέματα: Το 90% δεν έχει ιδέα γιατί φοράνε ακουστικά στη σκηνή οι τραγουδιστές. Εσύ;

Πώς γίνεται αυτό; Μια φορά τη μέρα σου εμφανίζει κάτι σαν…τροχό της τύχης όπου μπορείς να κερδίσεις κουπόνια έως 200 ευρώ, τα οποία χωρίζονται σε παραγγελίες. Σου λέει για παράδειγμα ότι το πρώτο κουπόνι από τα 200 ευρώ είναι 60 ευρώ, το δεύτερο 50 κ.ο.κ. Για να μπορέσεις να τα χρησιμοποιήσεις όμως σου δίνει συγκεκριμένο χρονικό περιθώριο (συνήθως 3 μέρες). Έτσι, με το δέλεαρ του κουπονιού κάνεις διαρκώς παραγγελίες και προσκαλείς και φίλους σου για να κερδίσεις και νέα κουπόνια. Εύκολο τρικ, απλό και άκρως αποτελεσματικό…

Η αλματώδης άνοδος της Temu είναι πραγματικά εντυπωσιακή: εγκαινιάστηκε στις ΗΠΑ τον Σεπτέμβριο του 2022, και έγινε ευρέως γνωστή όταν διαφημίστηκε κατά τη διάρκεια του Super Bowl τον Φεβρουάριο. Μέσα σε λίγους μήνες, έχει φτάσει στην κορυφή των charts λήψεων και πλέον, καταγράφεται ως η κορυφαία δωρεάν εφαρμογή τόσο στο Google Play Store όσο και στο Apple App Store ξεπερνώντας το TikTok, το Amazon και το Instagram: η λέξη «φαινόμενο» στην τέλεια εφαρμογή της…