Το ανεξήγητο με τη Μαρίνα Σάττι στη Eurovision και την 11η θέση
Βρείτε μας στο

11η θέση με 126 βαθμούς. 3.8 εκατομμύρια προβολές. Η Μαρίνα Σάττι μπορεί να είχε μια δημοφιλία τεράστια στα social media, που να την έφερνε στην 5αδα της Eurovision, όμως οι επιτροπές και ο κόσμος ψήφισαν ελάχιστα το Zari.

Η απόδειξη πως άλλος είναι ο κόσμος των social και άλλος ο κόσμος έξω από αυτά, είναι αυτό που συνέβη με τη Σάττι στον τελικό της Eurovision. 14η όταν ολοκληρώθηκαν οι βαθμολογίες από τις επιτροπές στις 37 χώρες, 11η με τη βαθμολογία του κοινού. Ανεξήγητο, αλλά τελικά ίσως και να εξηγείται.

Όταν ο στόχος βρίσκεται μπροστά, ακόμα κι αν τα στοιχήματα δε σου δίνουν ιδιαίτερες ελπίδες για την πρωτιά, έχεις αυτή την ψευδαίσθηση, αυτό το όραμα, σε συνεπαίρνει ο έρωτας της κατάκτησης, αρχίζεις και στηρίζει και θες να βοηθήσεις για να έρθει το καλύτερο.

Όταν όμως η πραγματικότητα συναντά το όνειρο, τότε κατανοείς πως είχες παρασυρθεί από το πάθος, πως σε είχε τυφλώσει ο έρωτας.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Eurovision Song Contest (@eurovision)

Το ανεξήγητο με τη Μαρίνα Σάττι στη Eurovision και την 11η θέση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Η κλασικότερη ποδοσφαιρική ζωγραφιά: Οι 99 στους 100 δεν ξέρουν γιατί ο χλοοτάπητας είναι ριγέ – Μήπως είσαι στο 1%;


Η Μαρίνα Σάττι προδόθηκε από τη φωνή της, από την φαρυγγίτιδα στον ημιτελικό και αυτό μέτρησε, τελικά, πολύ στις επιτροπές. Και το τραγούδι συν η σκηνική παρουσία δεν ήταν τόσο δυνατά για να καλύψουν αυτό το στοιχείο όπου μειονεκτούσε απέναντι στους άλλους.

Όλες οι χώρες από πάνω της και μερικές από κάτω της, φωνητικά στάθηκαν άψογα. Η ίδια είχε την ατυχία αυτή και δε μπόρεσε. Το τραγούδι ούτως ή άλλως όμως δεν ήταν τέτοιο που θα μπορούσε να της δώσει έστω 25-30 δευτερόλεπτα για να καταθέσει τις φωνητικές της ικανότητες.

Ο Γάλλος του έδωσε και κατάλαβε. Η Ιταλίδα και οι Ουκρανές το ίδιο. Ο Ελβετός είχε όλο το πακέτο. Ο Κροάτης με την χαρντροκιά του το ίδιο.

Νομίζουμε πως η Μαρίνα Σάττι και οι δημιουργοί του τραγουδιού στάθηκαν πολύ στο να βάλουν στοιχεία που αγαπά η Eurovision και ξέχασαν το βασικότερο κομμάτι, να είναι δηλαδή το τραγούδι τέτοιο που να εξυπηρετήσει την ίδια την τραγουδίστρια.

Με τις 3.8 εκατομμύρια προβολές στο Instagram account της Eurovision, η Μαρίνα Σάττι ήταν δεύτερη πίσω από το Ισραήλ των 4.3 εκατομμυρίων. Κι όμως, η Μαρίνα πήρε 85 πόντους από το κοινό και το Ισραήλ 330, αν δεν κάνουμε λάθος.

Αφού δεν υπάρχει πια η προσδοκία του ωραίου, μπορούμε να παραδεχτούμε πως, σε σύγκριση με ό,τι άλλο είδαμε στη Eurovision, η Μαρίνα Σάττι δεν κατέληξε πολύ μακριά από αυτό που άξιζε. Άντε να ήταν για 10η ή 9η, μέχρι εκεί όμως.

Δεν χρειάζεται και να το αναγάγουμε σε λόγο για καταδίκη της ή να το ρίξουμε στους κοπετούς. Ήταν μια καλή προσπάθεια, υπήρξε ατυχία, υπήρξαν ίσως αστοχές, το μάρκετινγκ του τραγουδιού ήταν πάρα πολύ καλό και ίσως να το ανέβασε και ψηλότερα, η ίδια κέρδιζει σε προσωπικό επίπεδο αρκετά και η ζωή θα συνεχιστεί.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Eurovision Song Contest (@eurovision)

ΥΓ. Πόσο άβολο αυτό το πράγμα να βλέπουμε οι συμμετέχοντες τι τους έδωσε το κοινό και να πρέπει να συγκρατήσουν το σοκ τους από τις χαμηλές βαθμολογίες. Ο έρμος ο Βρετανός δεν πήρε ούτε πόντο από το κοινό και έπρεπε να αντιδράσει κάπως. Γενικά, η Eurovision δε φτάνει που φιμώνει την αλληλεγγύη προς την Παλαιστίνη, είναι και μια αδούλευτη διοργάνωση που εξελίσσεται με ρυθμούς χελώνας.

* Φωτογραφία: Instagram/Μαρίνα Σάττι