Η Μπλέικ Λάιβλι χάνει ό,τι πιο σημαντικό είχε

Η Μπλέικ Λάιβλι χάνει ό,τι πιο σημαντικό είχε

Είτε θύμα είτε θύτης, αυτή η υπόθεση αντλεί μεγάλο ψυχικό αντάλλαγμα

Το ποιος έχει τελικά περισσότερο δίκιο στη διαμάχη που έχει προκύψει ανάμεσα σε Μπλέικ Λάιβλι και Τζάστιν Μπαλντόνι, θα το δείξουν τα δικαστήρια, εφόσον έχουν καταθέσει και οι δύο μηνύσεις εις βάρος του άλλου. Ο Μπαλντόνι, αν αποδειχθεί ένοχος, θα είναι για χειρότερες πράξεις από αυτές που κατηγορεί την Μπλέικ Λάιβλι. Ή και, ίσως, όχι.

Δεν είμαστε εδώ όμως για να πάρουμε κάποια θέση επ’ αυτού ή να πούμε επικριτικά, λες κι είμαστε οι αμέμπτου ηθικής, ποιος είναι ο κακός και ποιος ο καλός. Άλλωστε, μιλάμε για Χόλιγουντ, όπου οι εγωισμοί είναι τεράστιοι, γιγαντώνονται από το οικονομικό διακύβευμα και από ένα σημείο και μετά μιλάμε για, κατά βάση, κακομαθημένους ενήλικες που φέρονται σαν 5χρονα.

Αυτό είναι ένα γενικό σχόλιο, θα δείξει κάτα πόσο ισχύει για την περίπτωση Λάιβλι-Μπαλντόνι. Προς το παρόν, φαίνεται να έχουμε να κάνουμε με μια υπόθεση αντίστοιχη με αυτή της Χερντ με τον Τζόνι Ντεπ.

Θα εστιάσουμε τώρα στην Μπλέικ Λάιβλι, που είναι η πιο εξωστρεφής, πιο γνωστή από τον Μπαλντόνι, άρα το hate σε αυτή και οι επιπτώσεις της διαμάχης, φαίνονται περισσότερο. Κι η παρουσία της στο gala για τα 50 χρόνια του SNL πριν μερικές μέρες, παρέα με τον Ράιαν Ρέινολντς, δε βοήθησε καθόλου, ίσα ίσα επέτεινε αυτή τη δύσκολη θέση στην οποία βρίσκεται, είτε ως θύμα, είτε ως θύτρια, είτε ως και τα δύο.

Δε βοήθησε διότι την έβαλε στο επίκεντρο, τόσο για την ατάκα που είπε ο Ράιαν Ρέινολντς γύρω από τη διαμάχη με τον Μπαλντόνι, όσο και γιατί ανέδειξε πως η κατάσταση στην οποία βρίσκεται, την έχει απομονώσει στο Χόλιγουντ, σε επίπεδο δημόσιο, τουλάχιστον. Έχει έναν κύκλο φίλων της που βγήκαν να στηρίξουν ανοιχτά, αλλά όχι δυνατά ονόματα, που άλλο impact έχουν.

Δεν ξέρουμε πώς λειτούργησαν συμβουλευτικά οι pr της Μπλέικ Λάιβλι και του Ράιν Ρέινολντς, αλλά η όλη συνθήκη είναι και γι’ αυτούς μια terra incognita. Για την Λάιβλι είναι μια terra exul, ένα μέρος στο οποίο μοιάζει να έχει εξοριστεί.

Κατ’ αρχάς, βιώνει ένα ψυχολογικό σοκ, διότι κι αυτή κι ο Ράιαν Ρέινολντς βρίσκονταν στο ζενίθ της δημοφιλίας τους πριν 9 μήνες και είχαν πειστεί πως το κοινό θα τους αγαπάει και θα τους στηρίζει. Το σοκ της πτώσης από τον παράδεισο, προκαλεί αλυσιδωτές αναταράξεις.

Η σχέση της με την Τέιλορ Σουίφτ περνάει κρίση. Στο Super Bowl δεν έκατσαν μαζί, όπως πάντα, και άρχισε η σπέκουλα πως η Σουίφτ έχει πάρει απόσταση, διότι θεωρεί πως η Μπλέικ Λάιβλι χρησιμοποίησε το όνομα της σε αυτή τη διαμάχη. Επίσης, η Σουίφτ παρουσιάζεται ως ενοχλημένη από συμπεριφορές της Λάιβλι, τις οποίες έμαθε και αφορούσαν και στα γυρίσματα της ταινίας It Ends With Us.

Η Κολίν Χούβερ, συγγραφέας του βιβλίου στο οποίο βασίστηκε η ταινία, ενώ είχε αρχικά βρεθεί στο πλευρό της, εσχάτως αποφεύγει την ανοιχτή στήριξη.

Μια τέτοια υπόθεση, με την έκταση που έχει πάρει, το πώς συζητιέται στο Χόλιγουντ, ανοίγει πληγές. Στο SNL οι συναναστροφές Λάιβλι-Ρέινολντς ήταν ελάχιστες με τους άλλους και έφυγαν πριν το after-party. Η ατάκα του (Why, have you heard anything?), όταν τον ρώτησε η Τίνα Φέι αν είναι όλα καλά, σχολιάστηκε αρνητικά.

«Δεν ξέρω κάποιον που η γυναίκα του να έχει παρενοχληθεί έτσι και να κάνει πλάκα με αυτό».

Η Μπλέικ Λάιβλι πίστευε πως θα έχει πανστρατιά γύρω της και κόσμος ανοιχτά θα την στηρίζει. Δεν υπήρξε κάτι τέτοιο και το ψυχολογικό χτύπημα είναι δυνατό. Η Daily Mail μεταφέρει λεγόμενα πηγής της, σύμφωνα με την οποία δυσκολεύεται να σηκωθεί από το κρεβάτι, ενώ τα 4 παιδιά της με τον Ρέινολντς, βιώνουν την υπόθεση πολύ άσχημα.

Το εξώφυλλο του Hollywood Reporter που τη δείχνει με μια σφεντόνα, σαν άλλος Δαυίδ, να στοχεύει τον Μπαλντόνι, προκάλεσε μεγαλύτερο εκνευρισμό.


Η φήμη της έχει κατρακυλήσει, με αποτέλεσμα τα προϊόντα της που είχε λανσάρει στην πρεμιέρα της ταινίας τον Αύγουστο, για το οποίο είχε κατηγορηθεί, δεν πάνε καλά σε πωλήσεις. Μετά την αγωγή, είχαν πτώση πάνω από 75%, ενώ δε βρίσκονται στο top-100 στην Amazon.

Αν υποθέσουμε πως η Μπλέικ Λάιβλι είναι αποκλειστικά θύμα του Μπαλντόνι, η πορεία μέχρι να αποδειχθεί αυτό, είναι γεμάτη αγκάθια και απώλειες. Κι αυτό ίσως να λειτουργήσει και αποτρεπτικά σε μελλοντικές υποθέσεις και διεκδικήσεις του δίκιου. Αν κοτζάμ Μπλέικ Λάιβλι βιώνει όλο αυτό ούσα σε θέση δυνατής, τι να ελπίζουν οι υπόλοιπες και υπόλοιποι;

Σε ένα Χόλιγουντ που είναι γεμάτο αρπακτικά, τέτοιες υποθέσεις δεν έχουν ποτέ νικητές. Ο Τζόνι Ντεπ το ξέρει, αυτό, καλά…