O σάλος που δημιουργήθηκε από τη χρησιμοποίηση του hashtag #erhetai_pizza από την Dominos pizza ανάγκασε την εταιρεία να βγάλει ανακοίνωση που να εξηγεί το πραγματικό νόημα του hashtag και τις προθέσεις της για τη βραδιά των εκλογών.
Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι «η βραδιά των εκλογών είναι βραδιά πίτσας & η καμπάνια είχε στόχο να πετύχουμε την μεγαλύτερη έκπτωση. Γι’ αυτό χρησιμοποιήσαμε ένα hashtag trend που δυστυχώς η χρήση του πήρε λάθος τροπή. Διακόπτουμε λοιπόν, την καμπάνια αφού η Domino’s ουδέποτε θα αναμειχθεί με πολιτικά θέματα».
Γιατί όμως να απολογηθεί; Γιατί να υπάρχουν πονηρές λέξεις, στην περίπτωσή μας πονηρά hashtags; Η γνώμη μου είναι ότι η μεγαλύτερη αλυσίδας πίτσας στον κόσμο θα έπρεπε να επιμείνει και να συνεχίσει στο ίδιο μοτίβο τις διαφημίσεις της για την βραδιά των εκλογών και τις προσφορές της.
Σε αυτό το σκεπτικό προτείνουμε 8 διαφημίσεις και 8 νέα hashtag για την αγαπημένη πίτσα, να τρέξουν μέχρι το βράδυ της 7ης Ιουλίου.