Σε ένα πρωτότυπο και λαμπερό mediaevent, η ΙΚΕΑ γιόρτασε το βράδυ της Δευτέραςτηνολοκαίνουρια καμπάνια της εταιρείας για το 2020, στο Gazarte.
Σε μια ζεστή ατμόσφαιρα και με σκηνικό ένα αληθινό σπίτι ΙΚΕΑ, το δημοσιογραφικό κοινό απόλαυσε ένα θεατρικό έργο, εμπνευσμένο από το βασικό μήνυμα της φετινής καμπάνιας «Σ’ ένα σπίτι ΙΚΕΑ ζεις πιο πολλά απ’ όσα φαντάζεσαι».
Το «PillowTalk: Ιστορίες της Κρεβατοκάμαρας»είναι ητρυφερή ιστορία αγάπηςτης Σοφίας και του Αντώνη,που υποδύθηκαν η Ευγενία Σαμαρά και ο Γιάννης Ποιμενίδης και εμπνεύστηκε και σκηνοθέτησε ο ΔημήτρηςΜαλισσόβας, απέδειξε πως ένα σπίτι ΙΚΕΑ παύει να είναι απλώς ένα σπίτι.
Είναι ένας χώρος συναισθημάτων, εμπειριών και στιγμών … είναι πιο πολλά από όσα έχουμε φανταστεί! Μέσα από ανατροπές αλλά και έντονες συγκινήσεις, η δράση της ιστορίας του πρωταγωνιστικού ζευγαριού είχε ως σημείο αναφοράς το χώρο που ξεκινάμε και ολοκληρώνουμε την ημέρα μας,το υπνοδωμάτιο.
Καθόλου τυχαίο, αφού αποτελεί και τον πρωταγωνιστή του νέου καταλόγου για το 2020.
Η ιστορία αντλεί, ακόμη, έμπνευση από τις διαχρονικές αξίες της ΙΚΕΑ, οι οποίες ενσωματώνονται με ευρηματικό τρόπο στην παράσταση, δίνοντας μια ενδιαφέρουσα τροπή στις ζωές των πρωταγωνιστών.
Οι αξίες της ΙΚΕΑ γύρω από τον σχεδιασμό των προϊόντων της, αποτελούν βασικά στοιχεία που την κάνουν μοναδική: design, λειτουργικότητα, ποιότητα, βιωσιμότητα και προσιτή τιμή. Για αυτό το λόγο και κάθε προϊόν ΙΚΕΑ είναι πιο πολλά από όσα μπορεί να φανταστεί κανείς.
Η Νατάσα Χριστοφή, MarketingManager της ΙΚΕΑ ανέφερε σχετικά με τη νέα καμπάνια:
«Ηνέα καμπάνιατης IKEA είναι αφιερωμένη στο σπίτι και στο πώς αυτό διαμορφώνεται, ώστε να μετατραπεί στον προσωπικό μας χώρο. Στο μέρος δηλαδή που θα μας κάνει να αισθανόμαστε καλά όταν ζούμε μέσα σε αυτό.Μπορεί να φαίνεται πρόκληση, αλλά στην ΙΚΕΑ γίνεται αφορμή για έμπνευση.
Άλλωστε, πρωταρχικός μας στόχος είναι να «αφουγκραζόμαστε» τις ανάγκες των καταναλωτών μας και να μελετάμε κάθε γωνιά του σπιτιού και κάθε ανάγκη της ζωής σε αυτόσχεδιάζοντας προϊόνταμε γνώμονα πάντα τις βασικές μας αξίες».