Δεκαεπτά σταθμοί του μετρό κατακλύστηκαν χτες με αφίσες του κινήματος «Αφήστε με να ζήσω!», το οποίο είναι κατά των αμβλώσεων. Σε ένα συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα των γυναικών, αρκετές δεκαετίες μετά μία διαφημιστική καμπάνια, ήρθε να επέμβει προβάλλοντας θέσεις που θα έπρεπε εξαρχής να απασχολούν αποκλειστικά και μόνο τη γυναίκα ή το ζευγάρι.
Η καμπάνια και το κίνημα έχει πίσω της αρκετές χριστιανικές ομάδες, ομάδες πολυτέκνων και μόλις πέρυσι καθιέρωσαν την πρώτη Κυριακή μετά τα Χριστούγεννα ως ημέρα «για την προστασία του αγέννητου παιδιού» την οποία ενέκρινε με απόφασή της και η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος.
Μετά από τη γενική κατακραυγή η αφίσα αποσύρθηκε από τους χώρους του μετρό. Όσο γενική μπορεί να είναι όταν τόσοι σύλλογοι συνυπογράφουν την καμπάνια και προφανώς έχει ακόμα πολλούς υποστηρικτές προερχόμενους από βαθιά συντηρητικά στρώματα της ελληνικής κοινωνία.
Η αποκαθήλωση έγινε «κατόπιν εντολής του αρμόδιου υπουργού λαμβάνοντας υπόψη τις αντιδράσεις της κοινής γνώμης», όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ.
Όπως όμως όλοι ξέρουμε δεν μπορούν τόσα διαφημιστικά πάνελ να μείνουν κενά, σε ένα τόσο ισχυρά διαφημιστικό χώρο όπως είναι το μετρό, οπότε σαν Menshouse πήραμε την πρωτοβουλία να προτείνουμε τις νέες διαφημιστικές καμπάνιες που θα μπορούσαν να παρουσιαστούν στους εκατοντάδες χιλιάδες επιβάτες που χρησιμοποιούν καθημερινά αυτό το ΜΜΜ.
Όλες οι καμπάνιες υποστηρίζονται από σημαντικούς συλλόγους και κινήματα, κάποια γνωστά, κάποια λιγότερο, τα οποία όμως θέλουν και αυτά να κοινοποιήσουν τις αλήθειες τους. Δεν κρίνουμε, το μπαγιόκο να πέφτει και όλα καλά.