Μετά την προβολή του διαφημιστικού σποτ της επιτροπής του «Ελλάδα 2021» την Παρασκευή, είχαμε την ευκαιρία να δούμε για πρώτη φορά, μεταξύ άλλων, το λογότυπο της επιτροπής σε όλο του το μεγαλείο, παρότι κάποιοι υποστηρίζουν ότι το καπέλωσε η μεγαλειώδης εμφάνιση της Άννας Αγγελοπούλου Δασκαλάκη.
Οι αντιδράσεις στα social media ήταν πολλές για το νέο λογότυπο, γιατί για άλλους δεν αποπνέει τίποτα νέο, για άλλους θύμισε κακή αντιγραφή άλλων λογότυπων, κάποιοι δεν κατάλαβαν τι συμβολίζει ακριβώς, ενώ δεν ήταν λίγοι αυτοί που άρχισαν να το παρωδούν.
«Το σήμα επιχειρεί να αποτυπώσει την πολυκύμαντη διαδρομή του Ελληνικού κράτους, με τις επιτυχίες και τις δύσκολες στιγμές που την σημάδεψαν, αλλά και να αναδείξει την ανάγκη της φυγής προς τα εμπρός, με τους δρόμους που ανοίγονται στο μέλλον» ανέφερε η ανακοίνωση της επιτροπής και κανένας δεν κατάλαβε τίποτα.
Μία τόσο σοβαρή επιτροπή, όπως αυτή που συστάθηκε για τους εορτασμούς των 200 χρόνων από την έναρξη της επανάστασης, δε θα μπορούσε παρά να αφουγκραστεί το εθνικό αίσθημα και τα θέλω της κοινής γνώμης και να σκεφτεί να αλλάξει το σήμα της επιτροπής.
Το Menshouse παρότι δε δέχτηκε κάλεσμα από την επιτροπή πήρε αυτοβούλως την πρωτοβουλία και προτείνει κάποια νέα λογότυπα που θα εξυψώσουν το πατριωτικό αίσθημα, θα είναι πιο ειλικρινή, πιο καλαίσθητα, πιο σύγχρονα και σίγουρα ένα από αυτά θα ενώσει όλους τους Έλληνες για τη μεγάλη γιορτή.