Συμβιβάστηκε: Έτσι θα ψωνίζει από τον ΑΒ Βασιλόπουλο ο Τσιάρτας

Κάπως έπρεπε και αυτός να κάνει τα ψώνια του.

Ο Βασίλης Τσιάρτας απείλησε τον ΑΒ Βασιλόπουλο ότι θα σταματήσει να ψωνίζει από την αλυσίδα καταστημάτων του, παρότι ήταν πελάτης τους, όταν είδε τη διαφημιστική ανάρτηση στα social media των σούπερ μάρκετ την ημέρα της γιροτής του πατέρα.

Η φωτογραφία της ανάρτησης έδειχνε έναν πατέρα αγκαλιά με τη μικρή του κόρη να τον φιλάει αφού πρώτα τον έχει βάψει στα χείλη, τα μάτια και του έχει φορέσει τα παιδικά της κοκαλάκια.

Μετά το στάτους απάντηση του πρώην διεθνούς μέσου, το οποίο έγινε και viral, είχαμε κοινοποίηση της διαφημιστικής καμπάνιας του AB Bασιλόπουλου από ακόμα μία πολύ μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ, αυτή των γερμανικών Lidl.

Η Lidl Hellas στάθηκε στο πλευρό του ανταγωνιστικού ΑΒ Βασιλόπουλου λιγοστεύοντας τη λίστα καταστημάτων στα οποία θα μπορούσε να ψωνίζει ο αριστεροπόδαρος πρώην μέσος της ΑΕΚ. Έτσι αποφάσισε να κάνει δυο βήματα πίσω, όπως τις εποχές που ετοιμαζόταν να εκτελέσει ένα φάουλ από τα αριστερά.

Ένας μικρός συμβιβασμός για να μπορεί και ο ίδιος να κάνει τα ψώνια του χωρίς να απαρνηθεί τις αξίες του, χωρίς να εκτεθεί ότι υπαναχώρησε αλλά και χωρίς να χρειαστεί να χάσει τους πόντους της κάρτας του στο κατάστημα.

Το Menshouse έψαξε και βρήκε τους νέους τρόπους για να μπορεί ο Βασίλης Τσιάρτας να ψωνίζει από τα σούπερ μάρκετ.

Kαπέλο, γυαλιά ηλίου, καπαρντίνα παρακολούθησης και ανοιχτή εφημερίδα, δήθεν ότι μπήκε τυχαία στο σούπερ μάρκετ να διαβάσει. Κανείς δε θα καταλάβει ότι είναι αυτός, θα παρακολουθεί κιόλας ποιοι μπαίνουν και ποιοι βγαίνουν.

Μάσκα Ντέμη Νικολαΐδη, πέσιμο στα γόνατα για να φαίνεται πιο κοντός και κανείς δε θα καταλάβει ότι είναι ο Βασίλης Τσιάρτας. Όλοι θα τον περάσουν για τον επιθετικό της ΑΕΚ.

Ένα υποχρεωτικό start pack στο καρότσι του Βασίλη για μπορέσει να ξεκινήσει τα ψώνια του. Εικόνα της Παναγίας, σκόρδα, θυμιατό και αγιασμός. Όλα καλά θα πάνε.

Μια ειδική στολή θα προστατέψει τον πρώην άσο της Σεβίλλης από οτιδήποτε μπορεί να κολλήσει στους διαδρόμους των σούπερ μάρκετ. Εεεε τον κορωνοϊό εννοούμε.

Μεταμφίεση σε μασκότ του Πριζουνίκ Μαρινόπουλου. Ε όταν το σκέφτηκε ο Βασίλης δεν υπήρχαν ακόμα Lidl και αυτές οι νέες αλυσίδες.

Μεταμφίεση σε υπάλληλο του ΑΒ δείχνοντας έτσι την υποστήριξή του στο σκληρά εργαζόμενο προσωπικό της εταιρείας. Θα τοποθετηθεί στη μαναβική, ειδικός εξάλλου στις εκτελέσεις με σουτ μπανάνα.

Αν τίποτα από όλα αυτά δε λειτουργήσει θα αναγκαστεί να δεχτεί τη διαφήμιση και να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα.