Μπορεί να πέρασαν σχεδόν δύο μήνες αλλά τελικάο Στέλιος Πέτσας έδωσε στη δημοσιότητα τη λίστα με τα ΜΜΕ που έλαβαν 20 εκατομμύρια ευρώ για τη διαφημιστική καμπάνια «Μένουμε Σπίτι» και «Μένουμε Ασφαλείς».
Οι αντιδράσεις ήταν ηχηρές μετά την ανακοίνωση της λίστας των στον πίνακα των 1.232 μέσων ενημέρωσης που βρέθηκαν σε αυτή αλλά κυρίως για τη δυσανάλογη διασπορά των ποσών με την αντιπολίτευση να κάνει λόγω για επιλεκτικό οικονομικό στραγγαλισμό των αντιπολιτευτικών μέσων και δυσθεώρητη ενίσχυση των φιλοκυβερνητικών μίντια.
Η πραγματικότητα είναι όμως πως η καμπάνια του «Μένουμε Σπίτι» έκανε τη δουλίτσα που έπρεπε και μείναμε όλοι ασφαλείς στη δύσκολη αυτήν περίοδο της καραντίνας.
Το Menshouse συγκέντρωσε κάποιες από τις εικόνες που είδαμε την περίοδο της πανδημίας από τα μέσα που βρέθηκαν ψηλά στην κυβερνητική λίστα.