Το πράγμα σοβάρεψε πολύ: Η νέα διαφήμιση του Σ. Παπαδόπουλου για τον κορωνοϊό τον Δεκαπενταύγουστο τα λέει όλα (Pics)
Βρείτε μας στο

Οι μέρες περνούν και το πρώτο δεκαήμερο του Αυγούστου μοιάζει πιο εφιαλτικό από κάθε περίοδο της Ελλάδας στην πανδημία με τα κρούσματα κάθε μέρα να σπάνε το ρεκόρ της προηγούμενης και τίποτα να μην φαίνεται να μπορεί να τα σταματήσει.

Ή μήπως υπάρχει; Η δοκιμασμένη συνταγή των πρώτων μηνών της επιδημίας στη χώρα μας συνοδεύτηκαν από ένα τηλεοπτικό σποτάκι στο οποίο πρωτοστάτησε ο ηθοποιός και παρουσιαστής Σπύρος Παπαδόπουλος. Τότε ήταν μέρος της καμπάνιας «Μένουμε Σπίτι», τώρα ενόψει του Δεκαπενταύγουστου η καμπάνια αλλάζει σε μένουμε ασφαλείς και το σενάριό του μεταμορφώνεται στις ανάγκες της εποχής.

Το πλύσιμο των χεριών και το κλειδαμπάρωμα στο σπίτι δεν είναι πια αυτά που μας προτρέπει η πολιτεία, δεν υπάρχει εξάλλου καραντίνα, τα μαγαζιά και οι εκκλησίες πρέπει να δουλέψουν αλλά όχι και τόσο πολύ.

Οι κανόνες ο ένας πιο περίεργος από τον άλλον. Ανοιχτά μαγαζιά αλλά ως τις 11. Ανοιχτά τα μπαρ αλλά όχι όρθιοι. Φοράμε μάσκα σε κάθε περιοχή του πλοίου αλλά πάμε τη χωρητικότητα των πλοίων από το 60 στο 80%. Θέλουμε να λέμε ότι οι τουρίστες δεν φέρνουν τον ιό αλλά προσπαθούμε να περιορίσουμε με τοπικά lockdowns τις μετακινήσεις του εσωτερικού πληθυσμού.

Όλους αυτούς τους νέους κανονισμούς προσπάθησε να ενσωματώσει το νέο σποτ με το Menshouse να έχει αποκλειστικές εικόνες από όσα δούμε στη νέα διαφήμιση της Πολιτικής Προστασίας, ακόμα μία φορά με τον Σπύρο Παπαδόπουλο σε ρόλο σωτήρα.

Το πράγμα σοβάρεψε πολύ: Η νέα διαφήμιση του Σ. Παπαδόπουλου για τον κορωνοϊό τον Δεκαπενταύγουστο τα λέει όλα (Pics)

Όπου δεν πίπτει λόγος πίπτει ράβδος.

Άφησε άναυδη ως και την ίδια τη Mercedes: Το ταξί-«σκυλί» του Σαλονικιού οδηγού που «κατάπιε» 4,6 εκατ. χιλιόμετρα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Άφησε άναυδη ως και την ίδια τη Mercedes: Το ταξί-«σκυλί» του Σαλονικιού οδηγού που «κατάπιε» 4,6 εκατ. χιλιόμετρα
Το πράγμα σοβάρεψε πολύ: Η νέα διαφήμιση του Σ. Παπαδόπουλου για τον κορωνοϊό τον Δεκαπενταύγουστο τα λέει όλα (Pics)

Να βγαίνετε τα Σάββατα αλλά καλό είναι να γυρνάτε νωρίς στα ξενοδοχεία σας, να πίνετε από τα μίνι μπαρ και να βλέπετε τηλεόραση. Όχι πολλά πολλά γλέντια.

Το πράγμα σοβάρεψε πολύ: Η νέα διαφήμιση του Σ. Παπαδόπουλου για τον κορωνοϊό τον Δεκαπενταύγουστο τα λέει όλα (Pics)

Είναι σημαντικό να ξεκαθαρίσουμε ότι οι κανόνες ισχύουν και για τους πλούσιους, όχι μόνο την πλέμπα που κοιμάται στα καταστρώματα των πλοίων.

Το πράγμα σοβάρεψε πολύ: Η νέα διαφήμιση του Σ. Παπαδόπουλου για τον κορωνοϊό τον Δεκαπενταύγουστο τα λέει όλα (Pics)

Νερό το ένα νερό και το άλλο. Δροσιζόμαστε στο προσωπικό μας μπάνιο. Δεν κινδυνεύουμε και από τον ήλιο.

Το πράγμα σοβάρεψε πολύ: Η νέα διαφήμιση του Σ. Παπαδόπουλου για τον κορωνοϊό τον Δεκαπενταύγουστο τα λέει όλα (Pics)

Ακόμα και μέσα στο νερό ο Σπύρος Παπαδόπουλος θα βρίσκει τους λουόμενους και θα τους μεταφέρει το μήνυμα…

Το πράγμα σοβάρεψε πολύ: Η νέα διαφήμιση του Σ. Παπαδόπουλου για τον κορωνοϊό τον Δεκαπενταύγουστο τα λέει όλα (Pics)

Όσο μπορούμε κρατάμε την έξοδο του Δεκαπενταύγουστου σε μικρούς αριθμούς. Ας μείνει ο κόσμος στα αστικά κέντρα. Δεν χρειάζεται να πάνε όλοι Τήνο και Πάρο.

Το πράγμα σοβάρεψε πολύ: Η νέα διαφήμιση του Σ. Παπαδόπουλου για τον κορωνοϊό τον Δεκαπενταύγουστο τα λέει όλα (Pics)

Ο κόσμος να προσέχει πώς διασκεδάζει, άσχετα που δε θα γίνουν πανηγύρια φέτος. Ήρεμα λίγο με τα τσιφτετέλια, ας τραγουδήσετε τραγούδια της τάβλας.