Μετά από ένα μεγάλο διάστημα πολλών εβδομάδων, τα καταστήματα λιανικού εμπορίου ξανάνοιξαν σήμερα τις πόρτες τους για να δεχτούν τον αγοραστικό κοινό, δέκα και πλέον ημέρες μετά το τέλος της εορταστικής σεζόν.
Το άνοιγμα των καταστημάτων έγινε φυσικά με κανόνες, αυστηρά πρωτόκολλα και περιορισμοί αριθμού καταναλωτών βάσει εμβαδόν αποφεύγοντας έτσι τη λύση του cklick in shop το οποίο θα απαιτούσε άνοιγμα και πωλήσεις μόνο ύστερα από προκαθορισμένο ραντεβού με το κατάστημα.
Όπως είναι λογικό μία τέτοια επιστροφή στην κανονικότητα του λιανεμπορίου θα είχε ένα αναμενόμενο μούδιασμα, τόσο από τους καταναλωτές όσο και από τους εργαζόμενους στα καταστήματα, δύο και πλέον μήνες μετά το κλείσιμό τους.
Εξάλλου διανύουμε την μεταεορταστική περίοδο που η τσέπη του μέσου μισθωτού και συνταξιούχου καταναλωτή βρίσκεται σχεδόν άδεια, με σημαντικό ποσοστό του πληθυσμού να βρισκόταν σε αναστολή εργασίας το τελευταίο δίμηνο.
Παρόλα αυτά τα καταστήματα άνοιξαν με έναν ιδιαίτερο τρόπο και το Menshouse ήταν εκεί για να καταγράψει τις ιδιαιτερότητες στον νέο τρόπο αγορών αλλά και την αναπροσαρμογή στις συνήθειες αυτού που κάποτε ονομάζαμε shopping therapy.