Με ελληνική σφραγίδα: Οι Έλληνες κομάντο που αποκόλλησαν το Ever Given μετά από 6 μέρες (Pics)

Άλλο ένα ελληνικό θαύμα.

To Evergiven τα κατάφερε. Μετά από 6 ημέρες κολλημένο στη διώρυγα του Σουέζ, σήμερα ήταν η πρώτη μέρα που μπόρεσε να μετακινηθεί ελάχιστα δείχνοντας ότι δεν απέχει πολύ από την οριστική του αποκόλληση από τις λάσπες και τα χώματα της διώρυγας στα οποία κόλλησε.

Το πλοίο της Evergreen έκοψε στη μέση τη διώρυγα κόβοντας παράλληλα και ένα ολόκληρο παγκόσμιο δίκτυο εμπορίου δημιουργώντας αδιέξοδο κυρίως στις ασιατικές εταιρείες για σχεδόν μία εβδομάδα τώρα με τον κλυδωνισμό της παγκόσμιας αγοράς να είναι εμφανής από τις πρώτες κιόλας ημέρες.

Η κολλημένο πλοίο έφτασε να απειλεί μέχρι και την τιμή του πετρελαίου δείχνοντας ότι αρκεί ένα τόσο δα ατύχημα για να διαρρήξει τις δικλείδες ασφαλείας που φαινόταν ότι έχει εξασφαλίσει ο καπιταλισμός μέσα από το εμπόριο.

Για να φτάσουμε όμως στην ελπίδα αποκόλλησης μετά από 6 ημέρες έπρεπε να δοκιμαστούν τα πάντα. Μπορεί οι εργάτες να δούλευαν νύχτα μέρα χωρίς αποτέλεσμα, ήταν όμως κάποια άλλα χέρια τα οποία έπρεπε να επέμβουν για να αλλάξουν τη μοίρα του κολλημένου Evergiven. Και τα χέρια αυτά ήταν ελληνικά.

Όπως και σε οτιδήποτε καλό σε αυτόν τον κόσμο πίσω του κρύβεται κάτι ελληνικό, έτσι και για την επιχείρηση αποκόλλησης του φορτηγού πλοίου χρειάστηκε ένας ή περισσότεροι Έλληνες να συνδράμουν αποτελεσματικά.

Το Menshouse βρέθηκε στο Σουέζ και έχει το αποκλειστικό φωτορεπορτάζ.

 

 

Δε χρειάστηκε να κάνει και πολλά πράγματα. Αρκεί που ταξίδεψε μέχρι το Σουέζ, αρκεί που πήγε πέντε το πρωί μπροστά από το πλοίο και του μίλησε χαμηλόφωνα εξηγώντας του ότι τελειώνουν οι μέρες που θα ‘ναι κολλημένο. Η διώρυγα θα καθαρίσει, ο Πλεύρης θα σώσει το παγκόσμιο εμπόριο.

Πήρε στην πλάτη του την πανδημία στην Ελλάδα, θα μπορούσε ένα τόσο δα πλοίο να του αντισταθεί; Ο επικεφαλής της Πολιτικής Προστασίας έκανε ένα ταξιδάκι μέχρι τη διώρυγα και τα οργάνωσε όλα τέλεια. Απλά από εδώ και εμπρός θα απαγορεύεται η μετακίνηση πλοίων από τις 21.00-05.00. Μικρό το κακό.

Τόσα χρόνια πρόεδρος των ταξιτζήδων, ήταν δυνατόν να λείψει από μία τέτοια επιχείρηση; Ο κύριος Λυμπερόπουλος πήρε τη ντουντούκα και έδωσε τις οδηγίες που χρειαζόντουσαν στον καπετάνιο για την τελική μανούβρα αποκόλλησης: «ΠΑΡ’ ΤΟ ΟΛΟ ΔΕΞΙΑ ΜΑΣΤΟΡΑ. ΕΛΑ, ΕΛΑΑΑΑ, ΕΛΑΑΑΑ, ΣΤΡΙΨΕ ΟΛΟ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΔΕΞΙΑ. ΩΠΑΑΑΑ, ΩΠΑΑΑ»

Αφού καμία μέθοδος δε λειτουργούσε για 6 ημέρες αποφασίστηκε να χρησιμοποιήσουν την πιο αποτελεσματική. Το υπουργείο Προ. Πο έστειλε μία διμοιρία από αστυνόμους της ομάδας Δράσης να δείρουν το πλοίο. Άλλοι πνίγηκαν στο καθήκον, άλλοι έπεσαν με φόρα πάνω στο πλοίο πηδώντας με τα παπάκια τους, άλλοι απλά του έγραψαν πρόστιμο.

Όταν όλα τα άλλα αποτυγχάνουν τότε αυτό που σε σώζει είναι η δύναμη του μυαλού. Ο Γιούρι Γκέλερ και ο Έλληνας διάδοχός του ( Don’t do it Faidon) βρέθηκαν στη διώρυγα και με τις τηλεκινητικές τους ιδιότητες έκαναν το αδύνατο δυνατό.

Όλο μόνος του. Το τράβηξε μόνος με τη δύναμη της θέλησης και τη βοήθεια των μεγαλογιατρών του νησιού οι οποίοι τον μετέτρεψαν σε έναν βιονικό, ανίκητο, υπερήρωα.

Στράτος Τζώρτζογλου, δε χρειάζεται να πούμε τίποτα. Με τη δύναμη της καλής διάθεσης, της θετικής ενέργειας, του λαμπερού του χαμόγελου θα τα λύσει όλα. Απλά θα σταθεί απέναντι από το κολλημένο πλοίο και θα ζητήσει από τον ήλιο, τη θάλασσα, τον αέρα και την υπόλοιπη φύση να είναι κάνουν το θαύμα τους. Όταν ο Στράτος θέλει κάτι πολύ όλο το σύμπαν συνωμοτεί για να πετύχει.