Μια πεντάδα Ελλήνων φέρνει 4 εκατομμύρια Βρετανούς στην Ελλάδα: Πώς γίνεται αυτό;

Η απάντηση είναι πιο απλή απ' ό,τι νομίζετε.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο τουρισμός είναι η βαριά βιομηχανία της χώρας. Η ατμομηχανή που κινεί την οικονομία της Ελλάδας και δίνει ώθηση στην ανάπτυξη σε μια εποχή που τη χρειαζόμαστε πιο πολύ από ποτέ. Δεν υπάρχει επίσης καμία αμφιβολία ότι η Βρετανία είναι η νο1 αγορά η οποία κρίνει εν πολλοίς κάθε χρόνο την έκβαση της τουριστικής περιόδου.

Το 2018 για παράδειγμα περίπου 3,6 εκατομμύρια Βρετανοί τουρίστες ήρθαν στην Ελλάδα. Το 2019 έγιναν 3,8 εκατομμύρια. Τώρα άνοιξαν πάλι τα σύνορα και η ελπίδα είναι ότι και φέτος η κίνηση απ’ το Νησί θα είναι μεγάλη.

Μη νομίζετε όμως ότι η προσέλκυση τουριστών (και) από τη Βρετανία είναι εύκολη δουλειά. Ειδικά όταν δεν μιλάμε για μερικές χιλιάδες τουριστών, αλλά για εκατομμύρια, εν μέσω μάλιστα πανδημίας, που όλοι είναι πιο επιφυλακτικοί και τσεκάρουν δυο και τρεις φορές τον προορισμό τους πριν πάρουν την τελική απόφαση.

Ευτυχώς η χώρα μας σε αυτό τον τομέα παίρνει άριστα καθώς υπάρχουν άνθρωποι με τεχνογνωσία, μεράκι και όρεξη για δουλειά που κάνουν τη… βρόμικη δουλειά να μοιάζει παιχνιδάκι. Γιατί το να επικοινωνήσεις στον τουρίστα τις ομορφιές της χώρας και να τον πείσεις ότι εκεί θα βρει αυτό που ζητάει το εφετινό καλοκαίρι είναι ολόκληρη επιστήμη.

Πώς λοιπόν η χώρα μας κατορθώνει να κάνει τη διαφορά και να βάλει τα νησιά και τους υπόλοιπους πανέμορφους προορισμούς μας στην πρώτη θέση των επιλογών των Βρετανών;

Όλα οφείλονται σε σκληρή δουλειά μιας πεντάδας Ελλήνων με την κ. Έμυ Αναγνωστοπούλου στα ηνία να… κάνει θαύματα! Χωρίς να αφήσουν τίποτα στην τύχη έχουν κατορθώσει να πλημμυρίσουν τα βρετανικά Μέσα με… άρωμα Ελλάδας.

Το metro.co.uk, αποθέωσε σε πρόσφατο αφιέρωμά του τις Κυκλάδες, ενώ η ιστοσελίδα thetimes.co.uk έκανε ένα αφιέρωμα – υπερπαραγωγή στις ομορφιές της Κρήτης.

Ακόμα και η βρετανική Dailymail -που κάθε χρόνο τιμά την Ελλάδα και με το παραπάνω- έπλεξε το εγκώμιο της Πελοποννήσου με τις υπέροχες παραλίες της, σε ένα αφιέρωμα από τα καλύτερα των τελευταίων ετών.

Η ελληνική dream team τρέχει ταυτοχρόνως 10 προγράμματα συνδιαφήμισης με Tour Operators, τα οποία αποτελούν προγράμματα διαφημιστικής προβολής (14 διαφορετικά προγράμματα – συμβάσεις).

Η επιλογή γίνεται για τα διαφημιστικά προγράμματα με έγκριτα βρετανικά Μέσα, με κριτήριο τη δημοφιλία και εγκυρότητά τους στη βρετανική αγορά, την επισκεψιμότητα του κοινού για ενημέρωση για ταξιδιωτικούς προορισμούς και την επιρροή των Μέσων ως προς την επιλογή διακοπών των αναγνωστών/χρηστών, τα δημογραφικά χαρακτηριστικά του κοινού και το οικονομικο-κοινωνικό τους επίπεδο, καθώς και τη δυνατότητα διάχυσης του μηνύματός μας σε ευρεία γκάμα δυνητικών επισκεπτών.

Στοχεύουν με digital, print και outdoors προβολή το δυναμικό βρετανικό κοινό, αλλά και την τουριστική επαγγελματική αγορά του ΗΒ, καλύπτοντας δημοφιλή ειδησεογραφικά Μέσα (εγχώριο Τύπο), τα κορυφαία ταξιδιωτικά περιοδικά της χώρας, τα κυριότερα trade Mέσα, πλατφόρμες κρατήσεων διακοπών, αλλά και εξωτερική διαφήμιση σε όλο το κεντρικό Λονδίνο.

Με άλλα λόγια ο Βρετανός που ετοιμάζεται να προγραμματίσει τις διακοπές του δεν χρειάζεται να βρει την Ελλάδα. Η Ελλάδα βρίσκει τον ίδιο και του προσφέρει το πακέτο που του ταιριάζει βάσει των προτιμήσεων του και των οικονομικών δυνατοτήτων του. Σίγουρα πολύ απλό να το λες, αλλά πολύ δύσκολο και πολύ πιο σύνθετο απ’ ό,τι φαντάζεστε να γίνει πράξη.

Τρυπώνοντας στα… άδυτα του Γραφείου Ε.Ο.Τ. Ην. Βασιλείου & Ιρλανδίας θα βρει κανείς μια πεντάδα έτοιμη για όλα. Πρόκειται για ένα one woman show, με τη διευθύντρια, Έμυ Αναγνωστοπούλου, να κρατάει την μπαγκέτα και να κατευθύνει μαεστρικά την ελληνική dream team.

Μπορεί οι συνθήκες εν μέσω πανδημίας να είναι δύσκολες και η προσπάθεια προσέλκυσης τουριστών να μοιάζει mission impossible στην εποχή του covid, όμως μια παρέα αποδεικνύει αυτό που τα τελευταία χρόνια τείνουμε να ξεχάσουμε. Ότι οι παρέες γράφουν ιστορία…

TAGS: