Αρνητές. Αχ, αυτή η υπέροχη «κάστα» ανθρώπων οι οποίοι (νομίζαμε ότι)… ξεφύτρωσαν μετά την εμφάνιση της πανδημίας του κορωνοϊού και φροντίζουν- σε ρόλο εχεφρόνων και αφυπνισμένων βοσκών- να μην είμαστε όλοι μας, η πλατιά μάζα, άβουλα πρόβατα.
Τα επιχειρήματά τους, που χάνονται ανάμεσα στα παρατεταμένα «μπέεεε» των προσκυνημένων, ποικίλουν και καλύπτουν ένα τεράστιο εύρος αδιαμφισβήτητης λογικής- και όλα τους, πρέπει να σημειωθεί, ξεμπροστιάζουν την παγκόσμια συνωμοσία που ακούει στο όνομα “covid”.
Από το πολυφορεμένο (και πέρα για πέρα σωστό, αν κοιτάς από τη λάθος γωνία) «Τα εμβόλια βγήκαν πολύ γρήγορα και δεν είναι δοκιμασμένα», έως μερικά ακόμα όπως «Τα εμβόλια αλλοιώνουν το DNA μας», «Κάντε τα και σε 5 χρόνια θα έχετε γίνει σαυράνθρωποι», «Όλα για τα 5G γίνονται», «Ο Μπιλ ο Γκέιτς αν κάνετε το εμβόλιο θα σας ελέγχει από τον πύργο του στην Νέα Υόρκη ακόμα κι αν είστε στην Νέα Σμύρνη» και το «Στον δικό μου δε χωράει, στον δικό σου κολυμπάει», οι καθόλου «σαθρές» τοποθετήσεις τους πείθουν ακόμα και τον άπιστο Θωμά.
Ωστόσο, το σημαντικό εν προκειμένω είναι αυτό το «νομίζαμε ότι» που βρίσκεται εντός παρένθεσης στην πρώτη παράγραφο. Γιατί, βλέπετε, οι (πάσης φύσεως) αρνητές δεν είναι κάποιο καινούργιο εύγευστο- αν είχες κολλήσει covid στις αρχές της πανδημίας και είχες αγευσία- «φρούτο».
Όχι. Υπήρχαν πολλά χρόνια πριν και, μάλιστα, και στην χώρα μας. Για του λόγου το αληθές υπάρχει ένα εκπληκτικό βιντεάκι που έφερε στο φως η σελίδα retromaniacs στο Facebook και μας δείχνει μέσα σ’ ένα αριστουργηματικό λεπτό τις ασύλληπτες αντιδράσεις των αγανακτισμένων πολιτών, όταν πίσω στο 1995 έγινε υποχρεωτική η χρήση της ζώνης στο αυτοκίνητο.
Πριν δείτε το βίντεο της οργής (Μα ποιος ηλίθιος, πραγματικά, πήγε κι έκανε υποχρεωτική την χρήση της ζώνης; Δεν καταλαβαίνει πως καταπατάται αγρίως η ελευθερία μας;), αξίζουν ορισμένες παρατηρήσεις στις «δικαιολογίες» των αρνητών:
-
- Το αφοπλιστικό «Ούτε ζώνες θα φορέσουμε ούτε πρόστιμα θα πληρώσουμε» ενός συμπαθέστατου κυρίου, ο οποίος βρίσκει πιο θελκτική την ιδέα της φυλακής
- Το εκπληκτικό «Στην Αθήνα δε φοράμε ζώνη εμείς. Όταν βγαίνουμε έξω τη φοράμε»- λες και εντός της πρωτεύουσας επιτρέπεται το πιο κάζουαλ οδηγικό ντύσιμο, εν αντιθέσει με το εκτός έδρας που επιβάλλεται να ‘σαι κύριος
- Το πέρα για πέρα λογικό «Δεν πληρώνω εγώ», ενός κυρίου που δε φοράει κράνος, γιατί «Μα θα κουβαλάω κάθε φορά λεφτά πάνω μου;»
- Την ευφυΐα με πόδια (βλ. μια αξιαγάπητη και πρόσχαρη κυρία), που εξηγεί πως δεν μπορεί να βάλει την ζώνη καθώς έχει ένα έγκαυμα στο στήθος. Μάλιστα, αν χρειαστεί, προτίθεται να το αποδείξει εμπράκτως στον τροχονόμο σε περίπτωση που την σταματήσει
- Την στοιχειώδη εξήγηση ενός κυρίου που θα μπορούσε να κάνει μεγάλη καριέρα σαν υπουργός οικονομικών, μια και γνωρίζει άριστα την ισορροπία εσόδων-εξόδων («Άμα είναι να βγάζουμε ένα μεροκάματο και να το πληρώνουμε στο πρόστιμο…»)
- Τον, δικαίως, οργισμένο κύριο που ξεκαθαρίζει ότι δε θα πληρώσει τίποτα. Ειδάλλως, αν επιμείνει το παράλογο κράτος να του ζητάει να φορέσει ζώνη, θα σηκωθεί και θα φύγει στην Αυστραλία (όπου, ως γνωστόν, δε φοράει κανένας ζώνη. Οι άνθρωποι δεν είναι μεσαίωνας όπως εμείς)
- Και τον θεούλη που προτίθεται να βάλει ζώνη, αλλά μετά τα διόδια. «Πάντα», ξεκαθαρίζει. Πριν για ποιο λόγο να τη βάλει; Έχετε ακούσει ποτέ για κάνα σοβαρό ατύχημα εντός της πόλης;
Όπως γίνεται σαφές, οι ζώνες είναι του διαβόλου, καθώς ανακαλύφθηκαν για να μας ελέγχουν κρατώντας μας ακίνητους στη θέση μας.
Ευτυχώς τότε κάποιοι δε «γονάτισαν», αρνήθηκαν να τις φορέσουν και σώθηκαν εκατομμύρια ζωές. Και μπορεί να μην είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα το να μη φοράς ζώνη με το να μην κάνεις το εμβόλιο (αν αφήσουμε τον χαβαλέ στην άκρη, το ένα δεν συνεπάγεται αυτομάτως το άλλο- προφανέστατα), όμως καταδεικνύει μία σταθερή τάση που έχουμε σαν λαός: την αυθόρμητη άρνηση, που τρέχει στο DNA μας.
Ναι μωρέ, αυτό που θα αλλοιωθεί…