Φονικό Πετρή: Τα 3 εξόφθαλμα σκηνοθετικά λάθη στο επεισόδιο του «Σασμού» που καθήλωσε το κοινό (Pics)

Σασμός-τηλεθεατές 0-1.

Χιλιοδιαφημίστηκε από τον ALPHA, πολυσυζητήθηκε σε εκπομπές και δημοσιεύματα και το τηλεοπτικό κοινό την περίμενε πώς και πώς. Η σκηνή του φονικού του Πετρή Βρουλάκη στον «Σασμό» με δράστη τον σύντροφο της αδερφής του, Αστέρη Σταματάκη, επιτέλους προβλήθηκε τηλεοπτικά. Κι επειδή όλα τα βλέμματα ήταν στραμμένα πάνω της, οι δαιμόνιοι τηλεθεατές εντόπισαν 3 σκηνοθετικά λάθη που υπό άλλες συνθήκες θα πέρναγαν στο ντούκου. Άλλωστε μιλάμε για μια από τις καλύτερες σειρές των τελευταίων ετών που δεν βλέπει καν τους τηλεοπτικούς αντιπάλους της. Οπότε και το παραμικρό λάθος γίνεται αμέσως viral…

Επιστρέφοντας στο φονικό του Πετρή, μιλάμε για την σκηνή που περιμέναμε να δούμε να παίρνει σάρκα και οστά ήδη από την πρώτη εβδομάδα προβολής του «Σασμού», καθώς είχε ήδη διαρρεύσει πως ο γιος της Βρουλάκαινας θα έπεφτε νεκρός στα μέσα της σειράς.

Οι προσδοκίες; Τεράστιες. Τα σκηνοθετικά και σεναριακά κενά; Αρκετά…

Ιδού λοιπόν, τα τρία εξόφθαλμα λάθη στην πιο «δυνατή» μέχρι στιγμής σκηνή του Σασμού:

#1 Σεμίνα, πλάκα μας κάνεις;

Τα αίματα έχουν ανάψει. Ο Πετρής βγάζει το όπλο του και αρχίζει να πυροβολεί στον αέρα για εκφοβισμό, μη διστάζοντας, μάλιστα, να πυροβολήσει και το τζάμι του αυτοκινήτου του Αστέρη (του Μαθιού, για να ακριβολογούμε) κινδυνεύοντας να τον σκοτώσεει. Η Σεμίνα άφαντη. Ήδη από την εμφάνιση του Αστέρη στο κτήμα του μέλλοντα αρραβωνιαστικού της, εκείνη επιλέγει να μείνει κρυμμένη πίσω από ένα δέντρο και να παρακολουθεί αμέτοχη, παρά το γεγονός πως είναι σαφές πως ο Σταματάκης έχει έρθει για… τραμπούκισμα.

Μετά τον πυροβολισμό στο τζάμι, ο Αστέρης βρίσκει κρυμμένο στο ντουλαπάκι του αυτοκινήτου του Μαθιού το όπλο του, το παίρνει και βγαίνει μαινόμενος ταύρος σημαδεύοντας τον Πετρή (κάπου εδώ έχουμε το δεύτερο σκηνοθετικό λάθος, για το οποίο θα διαβάσεις πιο κάτω). Σημαδεύει τον Πετρή, η Σεμίνα παραμένει κρυμμένη!

Τέλος, οι δύο άνδρες πιάνονται στα χέρια κρατώντας και οι δύο το όπλο του Πετρή, το οποίο είναι ξεκάθαρο πως… θα έτρωγε έναν απ’ τους δύο. Και μαντέψτε: η Σεμίνα δεν βγάζει κιχ.

Βλέπεις τον αρραβωνιαστικό σου να κινδυνεύει, να απειλείται με όπλο, να είναι εκτός εαυτού και δεν βάζεις έστω μια φωνή; Οκ, για να εξυπηρετηθεί το σενάριο αυτό έπρεπε να γίνει, μόνο που δεν υπήρχε η παραμικρή λογική στην αντίδρασή της, με αποτέλεσμα το συγκεκριμένο κενό να επισημανθεί απ’ όλους…

https://twitter.com/tsitsiosk1/status/1485757167860961283

#2 Η «μαγική» πόρτα του αυτοκινήτου

Βρισκόμαστε στο σημείο που ο Αστέρης έχει πιάσει το όπλο του Μαθιού και ετοιμάζεται να βγει από το αμάξι. Ο Πέτρος πλησιάζει το όχημα και πριν καν ο Αστέρης κουνηθεί, εκείνος έχει πέσει καταγής. Έτσι, από μόνος του.

Το πιθανότερο είναι ο σκηνοθέτης να είχε στο μυαλό του πως τον χτυπά η πόρτα που ανοίγει ο Αστέρης, όμως τίποτα τέτοιο δεν θα δεις όσες φορές κι αν πατήσεις replay στη σκηνή του φονικού. Να είσαι εκτός εαυτού, να ετοιμάζεται για τη μάχη του αιώνα και να πέφτεις κάτω από το αόρατο χτύπημα της πόρτας δεν βγάζει και πολύ νόημα…

#3 Ασθενοφόρο, κανείς;

Μετά τον φόνο του Πετρή, ο Αστέρης χαμένος από το σοκ, παρατά το όπλο του Μαθιού (και) με τα δικά του δακτυλικά του αποτυπώματα πάνω και φεύγει. Δεν μπαίνει καν στον κόπο να καλέσει ασθενοφόρο, πιθανότατα -θα σκεφτεί κανείς- επειδή κατάλαβε πως ο Βρουλάκης σκοτώθηκε. Ήταν νεκρός. Δικαιολογούμε, λοιπόν, τον Αστέρη που δεν μπήκε καν στον κόπο.

Για τη Σεμίνα τι να πούμε, όμως; Μόλις ο Αστέρης έχει φύγει, εκείνη βγαίνει από την κρυψώνα της, πλησιάζει τον Πέτρο, κάνει κίνηση να σταματήσει την αιμορραγία από την πληγή με τα χέρια της και απλά… φεύγει. Δεν καλεί καν σε βοήθεια. Σηκώνεται και φεύγει από το πλευρό του άντρα που αγαπά, τον αφήνει αιμόφυρτο και εξαφανίζεται.

Και το καλύτερο; Ασθενοφόρο δεν καλεί ούτε ο αστυνόμος Φραγκιαδάκης μόλις μαθαίνει για τον Πετρή. Στέλνει στο σημείο μόνο την Αστυνομία! Δηλαδή και να ζούσε ο Βρουλάκης μετά τον πυροβολισμό, κλάφ’ τον με όλους αυτούς…

Όπως ήταν αναμενόμενο, τα σχόλια για το ασθενοφόρο παραήταν πολλά.

Μεταξύ μας, δικαιολογημένα…

TAGS: