O ΣΥΡΙΖΑ και πρόεδρός του Αλέξης Τσίπρας, στις εθνικές εκλογές της 21ης Μαΐου υπέστησαν μία συντριπτική ήττα απ’ όπου να το δεις. Από την πτώση των ποσοστών τους σε σχέση με τις τελευταίες εκλογές αλλά και τα τελευταία σχεδόν δέκα χρόνια, από τη μεγάλη διαφορά των 20 ποσοστιαίων μονάδων από το πρώτο κόμμα, τη Νέα Δημοκρατία, αλλά και από τις διαρροές ψηφοφόρων προς όλα τα υπόλοιπα κόμματα.
Στο στρατόπεδο της αξιωματικής αντιπολίτευσης φαίνεται ότι ακόμα δεν έχουν καταλάβει τι ακριβώς συνέβη καθώς η εξήγηση τους για την ήττα αλλά και η ανάλυση των λόγων που οδήγησαν σε αυτή προς το παρόν είναι εκτός πραγματικότητας και ρεαλιστικών σεναρίων.
Ο χρόνος υπάρχει ακόμα, το έδειξε εξάλλου το τελευταίο τριήμερο πριν τις εκλογές, αφού όπως δήλωσαν οι εκπρόσωποι των δημοσκοπικών εταιρειών, αρκούσε μία δήλωση του πρώην υπουργού κου Κατρούγκαλου για να εκτοξεύσει τη διαφορά, δίνοντας σε λίγες ημέρες ένα πρόσθετο 7-8% στη Νέα Δημοκρατία. Εντυπωσιακό αν πράγματι ισχύει.
Ένα τέτοιο θαύμα από την αντίστροφη θα επιχειρήσει να κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ και ο πρόεδρός του Αλέξης Τσίπρας τις τελευταίες 27 ημέρες που του απομένουν μέχρι τις δεύτερες εκλογές στις 35 Ιουνίου.
Πώς θα το κάνει αυτό; Αρκεί ένας τρόπος; Υπάρχει η μαγική συνταγή; Όχι βέβαια. Χρειάζεται συνδυασμός πολλών ενεργειών, να συμπράξουν πολλοί παράγοντες, όλα όμως πρέπει να ξεκινήσουν με τις αφίσες. Έτσι παραδοσιακά όπως γινόταν σε προηγούμενες δεκαετίες.
Το Menshouse ετοίμασε ενδεικτικά κάποιες αφίσες που θα απογείωναν τα ποσοστά του ΣΥΡΙΖΑ, θα μάζευαν πίσω πολλές από τις ψήφους διαμαρτυρίας και μη εμπιστοσύνης προς τον ίδιο αλλά θα κέρδιζαν και όλους αυτούς που τον θεωρούν ιδεολογικά αντίθετο στα πιστεύω τους.