H παρουσιάστρια του Ρουκ Ζουκ έγινε το θέμα των ημερών στα social media και ειδικότερα στο Twitter που άλλη δουλειά δεν έχει από το να παίρνει μέρος σε προσωπικές διαμάχες των celebrities με όσους τους χαλούν τη μέρα και τα σχέδια. Η Ζέτα Μακρυπούλια απασχόλησε την επικαιρότητα όταν ανέβασε κάποια βίντεο στα οποία διαμαρτυρόταν για τη συμπεριφορά που αντιμετώπισε από ανθρώπους της αεροπορικής εταιρείας Sky Express.
«Φτάνω, λοιπόν, στο check in και ήταν άδειο. Ηταν δύο κοπέλες που δεν είχαν και πρόθεση να βοηθήσουν. Λέω: “Παρακαλώ για τη Σάμο;” Μου λένε “το χάσατε, έπρεπε να ήσασταν εδώ 20 λεπτά πριν”. Λέω: “Μα, είμαι 20 λεπτά πριν εδώ”. “Οχι, είναι και 43’” μου απαντούν “έχετε αργήσει τρία ολόκληρα λεπτά”. Λέω: “Κάνατε κάποια ανακοίνωση; Γιατί δεν άκουσα κάτι. Ημουν στο αεροδρόμιο, απλά είχα μπει στην τουαλέτα”.
Μου απαντούν λοιπόν ότι “δεν κάνουμε πια ανακοινώσεις, οπότε δεν υπάρχει κάποια λύση”. Πρέπει να ανέβω πάλι πάνω και να δω αν υπάρχει κάποια άλλη πτήση κ.λπ. Πηγαίνω πάνω, ήταν μια ευγενέστατη κυρία, δεν μπορώ να πω, η οποία όχι μόνο με ενημέρωσε ότι δεν υπάρχει άλλη πτήση, όχι μόνο δεν κάνουν πια ανακοινώσεις, δεν επιστρέφουν και τα χρήματα του εισιτηρίου», ανέφερε μεταξύ άλλων στο βίντεό της η ηθοποιός.
Τα σχόλια και τα ποστ έδιναν και έπαιρναν μετά τις καταγγελίες της όμως μάλλον γύρισε μπούμερανγκ η προσπάθειά της καθώς πολύ κόσμος την κατηγόρησε ότι διαμαρτυρόταν γιατί η εταιρεία ήταν τυπική στο πρόγραμμά της. Η εταιρεία επίσης απάντησε στην παρουσιάστρια του Ρουκ Ζουκ με ανακοίνωσή της όμως όλα αυτά δεν έχουν τόσο νόημα.
Και αυτό γιατί το Menshouse έχει όλες τις απαντήσεις, όλα τα στοιχεία και τα ντοκουμέντα που δείχνουν ότι δεν έφταιγε η Ζέτα γι’ αυτή τη μικρή καθυστέρηση που της στοίχισε το τριήμερό της στη Σάμο.