Πώς η τεχνολογία ενώνει το λιανικό εμπόριο με τα online καζίνο​

Υπάρχουν παιχνίδια που μπορούν να συγκινήσουν κάθε φύλο.

Πολλά είναι τα πράγματα που αρέσουν στους άνδρες. Ανάμεσά τους είναι οι αγορές καλών ρούχων, το παιχνίδι και η τεχνολογία. Πώς θα σας φαινόταν, όμως, αν όλα αυτά συνδυάζονταν; Δεν θα ήταν ιδανική περίπτωση για έναν άνδρα που λατρεύει και τα τρία; Φαινομενικά, το λιανικό εμπόριο δεν είναι αυτό που θα περίμενε κανείς να βρει στην ίδια πρόταση με το παιχνίδι. Πόσο μάλλον με το online παιχνίδι, το οποίο μονοπωλεί το ενδιαφέρον του κόσμου, ανδρών ή γυναικών, τα τελευταία χρόνια.

Είναι γνωστό, άλλωστε, ότι υπάρχουν παιχνίδια που μπορούν να συγκινήσουν κάθε φύλο. Σίγουρα τα παραδοσιακά του online καζίνο είναι μερικά από αυτά, αφού πάντοτε ο τροχός της ρουλέτας, οι φιγούρες του blackjack, οι τροχοί των κουλοχέρηδων και όλοι οι άλλοι γνωστοί ή λιγότερο γνωστοί τρόποι διασκέδασης αυτού του είδους, ενθουσιάζουν τους πάντες. Για παράδειγμα, η ρουλέτα αποτελεί ένα είδος ψυχαγωγίας που έχει συναρπάσει εκατομμύρια κόσμου σε εκατοντάδες χώρες από τότε που ο Μπλεζ Πασκάλ προσπάθησε να εφεύρει τον τροχό που θα γυρίζει για πάντα και κατέληξε να φτιάξει ένα από τα πιο αγαπητά παιχνίδια του πλανήτη.

Η ρουλέτα ξεκίνησε τη θριαμβευτική πορεία της από το παλάτι του Ναπολέοντα Βοναπάρτη και έφτασε στη σημερινή εποχή, όπου με τη βοήθεια της τεχνολογίας μπήκε σε κάθε σπίτι. Για οποιοδήποτε online καζίνο, αποτελεί βασικό συστατικό ψυχαγωγίας  καθώς με τις εξειδικευμένες πλατφόρμες που είναι διαθέσιμες αυτή τη στιγμή, οποιοσδήποτε μπορεί να παίξει από το σπίτι του, τον δρόμο ή τις διακοπές του, χωρίς να τον ενδιαφέρει τι ώρα είναι. Ενώ σε ένα επίγειο καζίνο μπορούν να παίξουν στο τραπέζι της ρουλέτας έως επτά άτομα, στον online κόσμο αυτά τα νούμερα είναι ελάχιστα. Εκατοντάδες παίκτες μπορούν να συμμετέχουν ταυτόχρονα, με τον ίδιο τρόπο που σε ένα εμπορικό κατάστημα μπορούν να μπουν μερικές δεκάδες άτομα, ενώ σε μία online πλατφόρμα αγορών ο αριθμός είναι απεριόριστος.

Η σχέση των online καζίνο και των αγορών με την τεχνολογία δεν είναι, φυσικά, μόνο αυτή. Υπάρχουν πολλά κοινά σημεία μεταξύ των δύο βιομηχανιών, που τόσο πολύ συναρπάζουν, όχι μόνο τους άνδρες, αλλά και τις γυναίκες. Με τις ταχύτητες που τρέχει ο κόσμος μας σήμερα, η τεχνολογία αποτελεί τον συνδετικό κρίκο για μία σειρά δραστηριοτήτων που κάνει τα ψώνια και το παιχνίδι να συνεργάζονται.

Εκεί που η τεχνολογία κάνει την υπέρβαση, τόσο στο online παιχνίδι όσο και στην επιχειρηματικότητα, είναι στα κρυπτονομίσματα. Όλοι γνωρίζουμε ότι στο παραδοσιακό εμπόριο, η χρήση πιστωτικής κάρτας ή μετρητών αποτελεί τον κανόνα. Ακόμα και οι εξαιρέσεις είναι λίγες, αλλά σε αυτές περιλαμβάνεται η τεχνολογία blockchain. Δεν είναι τυχαίο ότι πολλές πλατφόρμες έχουν βάλει στο επίκεντρο τις ανώνυμες αγορές, που παρόλα αυτά δεν είναι απόλυτα ανώνυμες.

Το blockchain και τα κρυπτονομίσματα είναι πραγματικά ανώνυμα, αφού η δημιουργία ενός crypto προκύπτει από πολλά μικρά κομμάτια τα οποία ενώνονται στο πορτοφόλι του χρήστη. Πλατφόρμες σαν το Metaverse ωστόσο δεν είναι καθόλου ανώνυμες, καθώς εκεί βρίσκονται πια δεκάδες μεγάλες και μικρές αλυσίδες εμπορίου, οι οποίες πωλούν τα προϊόντα τους στους ενδιαφερόμενους χρήστες της πλατφόρμας. Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει, στον ίδιο ψηφιακό χώρο και από τις εταιρείες online παιχνιδιού, οι οποίες προσφέρουν υπηρεσίες στο ίδιο κοινό.

Ένας άλλος τρόπος με τον οποίο οι δύο κόσμοι, εκείνος των επιχειρήσεων και του παιχνιδιού, συνδέονται τεχνολογικά μεταξύ τους είναι εκείνος της εικονικής και, ακόμη περισσότερο, της επαυξημένης πραγματικότητας. Κάνοντας χρήση του ίδιου παραδείγματος όπως πριν, δηλαδή της ύπαρξης του Metaverse και των δραστηριοτήτων στην πλατφόρμα, η εικονική πραγματικότητα επιτρέπει στους χρήστες να επισκέπτονται μέσω avatar (δηλαδή του ψηφιακού χαρακτήρα τους) το αγαπημένο τους κατάστημα, να δοκιμάζουν ρούχα ή άλλα προϊόντα εξ’ αποστάσεως και ουσιαστικά να κάνουν τα ψώνια τους με τη βοήθεια της επαυξημένης πραγματικότητας.

Η εμπειρία χρήσης θεωρείται ισάξια της πραγματικής, όπως ισχύει επίσης στα παιχνίδια. Αρκετά online καζίνο έχουν ήδη μπει στο περιβάλλον του Metaverse, εκεί όπου δίνουν τη δυνατότητα στους παίκτες τους να συμπεριφέρονται σαν να βρίσκονται σε ένα πραγματικό κτίριο. Η διαφορά φυσικά είναι ότι όλες οι κινήσεις, καθώς και η ψυχαγωγία, γίνονται από την άνεση που τους προσφέρει ο χώρος στον οποίο πραγματικά βρίσκονται εκείνη τη στιγμή, χωρίς περιττές μετακινήσεις και ταλαιπωρία που κανείς δεν επιθυμεί πια να έχει στον ελεύθερο χρόνο του.

TAGS: