23 εκατ. προβολές και συνεχίζει: Το πρώτο viral βίντεο στην ιστορία του YouTube που πρέπει να δεις έστω μια φορά στη ζωή σου

Η πρώτη φορά που θα το παρακολουθήσεις μπορεί να είναι και η… τελευταία!

Είναι δύσκολο να μιλήσεις σε κάποιον νεότερο για την εποχή πριν το youTube.

Μοιάζει ανέφικτο να του εξηγήσεις πώς ήταν η ζωή χωρίς πλατφόρμες, χωρίς ίντερνετ (χωρίς… κινητά καλά-καλά) και να μη σε χαρακτηρίσει μπούμερ.

Κι όμως!

Όσο τεράστιες κι αν είναι οι διαφορές, όσο γιγάντια κι αν είναι η εξέλιξη, υπάρχει ένας video που ενώνει τις δυο εποχές.

Που καλύπτει το χάσμα των γενεών, παραμένοντας viral σε αμφότερες:

Το περίφημο «Ghost Car»!

Το κλιπάκι που στοίχειωσε όνειρα και δεκάδες εφηβικές ψυχούλες ξεκίνησε να εξαπλώνεται από τα κινητά παλαιότερης τεχνολογίας:

Τα ίδια χρόνια που στέλναμε εικονο-μηνύματα (μετέπειτα MMS) και λιώναμε με φιδάκι, το μοστράραμε για να τρομάξουμε ανυποψίαστους συμμαθητές ή συγγενείς.

Και τώρα που έχουμε περάσει οι ίδιοι στη φάση του θείου που κάθεται με τη νεολαία εξακολουθεί να τρεντάρει με περισσότερες από 23 εκατ. προβολές!

Το ιστορικό σποτάκι ήταν ένα από τα συνολικά εννέα της διαφημιστικής καμπάνιας που έκανε το 2005 η «K-Fee».

Προμοτάροντας λοιπόν ένα από τα energy drinks με βασικό συστατικό την καφεΐνη, η επαναστατική διαφήμιση της γερμανικής εταιρείας ξεκινούσε αθώα.

Ένα λευκό αυτοκίνητο (μια Chevrolet Malibu του 2003) κινούταν σε έναν εξοχικό δρόμο.

Μέσα σε ειδυλλιακό τοπίο γεμάτο βλάστηση, με τον ήλιο να λάμπει από πάνω και χαλαρή μουσικούλα με φλάουτο στο background, περνούσε πίσω από ένα δέντρο.

Αργούσε όμως χαρακτηριστικά να επανεμφανιστεί στο σκηνικό.

Κι όταν αναγκαζόσουν να κοιτάξεις πιο προσεκτικά στην οθόνη για να καταλάβεις τι συνέβη…

ΜΠΑΜ!

Ένα ζόμπι πεταγόταν μπροστά σου και ουρλιάζοντας από το πουθενά, σε έκανε να χεστείς (ίσως και κυριολεκτικά) πάνω σου!

Δεν είχε σημασία ο τρόπος που τελείωνε η διαφήμιση.

Ελάχιστοι κατάφερναν να διαβάσουν το μήνυμα «Ήσουν ποτέ σε τόσο μεγάλη εγρήγορση;»

Γιατί νωρίτερα είχαν προηγηθεί ουρλιαχτά.

Καντήλια σε κάθε version και κάθε γλώσσα.

Ζωηρό φλερτ με εγκεφαλικό ή καρδιακή προσβολή.

Και ένα ψυχικό τραύμα που μέχρι και σήμερα δεν έχει επουλωθεί σε πολλούς!

Ήταν τόσο πετυχημένο το κόνσεπτ που ακόμα και σε επανάληψη να το παρακολουθήσεις είναι δύσκολο να το διαχειριστείς.

Λειτουργείς όπως η ξανθιά στο ανέκδοτο με την μπανανόφλουδα που τη βλέπει μπροστά της και λέει «ωχ, πάλι θα πέσω».

Και παρόλο που ξέρεις εκ των προτέρων τι θα συμβεί, είναι αδύνατον να μην (ξανα)τρομάξεις!

Τι κι αν σταμάτησε λοιπόν η προβολή του στην τηλεόραση μετά από πλήθος παραπόνων που έγιναν στην εταιρεία.

Το σποτάκι με το «Ghost Car» πέρασε στην ιστορία.

Και σήμερα, μια εικοσαετία αργότερα, εξακολουθεί να σαρώνει (και να γεμίζει σωβρακάκια) στο youTube!