γυνή

Αν οι ήρωες του «Η γυνή να φοβήται τον άνδρα» είχαν facebοok

Τι θα γινόταν αν οι χαρακτήρες της αγαπημένης ταινίας είχαν λογαριασμούς σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης;

Η ταινία του Γιώργου Τζαβέλλα Η γυνή να φοβήται τον άντρα είναι μία από τις πιο αγαπημένες και χιλιοπαιγμένες στην τηλεόραση κινηματογραφική ταινία. Έχει πάρει βραβεία τόσο στον ελληνικό χώρο όσο και σε διεθνή φεστιβάλ. Οι ατάκες της πασίγνωστες. Οι φαν της μπορούν να τις λένε σχεδόν συγχρόνως με τους ηθοποιούς όποτε προβάλλεται στην τηλεόραση.

Η γυνή να φοβήται τον άντρα όμως κατέκτησε άλλη μία πρωτιά το 2016. Έγινε η πρώτη ελληνική ταινία που από ασπρόμαυρη απέκτησε 100% χρώμα. Ο υιός του σκηνοθέτη Γιώργου Τζαβέλλα, με αφορμή τα 100 χρόνια από τη γέννηση του πατέρα του και σε συνδυασμό με μία παλιότερη δουλειά της West Wing Studios, που εδρεύει στη Φλόριντα των ΗΠΑ, ήρθε σε επικοινωνία με την ελληνική εταιρεία Καραγιάννης – Καρατζόπουλος, ώστε να σταλεί κόπια της ταινίας εκεί και να χρωματιστεί πλήρως. Μία επιθυμία, που έτσι κι αλλιώς την είχε και ο σκηνοθέτης, πράγμα που τελικά δεν έγινε τότε.

Η εταιρεία έστειλε μία άριστη κόπια στην εταιρεία της Φλόριντα και εκείνη δέχτηκε να τη χρωματίσει. Η επεξεργασία ξεκίνησε την άνοιξη του 2015 και τελείωσε τον φθινόπωρο του ίδιου έτους. Με αφορμή τα 50 χρόνια από την ίδρυση της εταιρείας η ταινία κυκλοφόρησε ξανά στις κινηματογραφικές αίθουσες. Η διανομή έγινε από την Σπέντζος Φιλμ, το Μάρτιο του 2016. Το πείραμα πέτυχε και ακολουθήθηκε από ακόμα μία κλασική κωμωδία. Το Της Κακομοίρας (ο Μπακαλόγατος) προβλήθηκε τον περασμένο μήνα από τον ΑΝΤ1 επίσης έγχρωμο.

Δε θα μπούμε στη συζήτηση αν ο χρωματισμός κλασικών ταινιών είναι σωστός. Ούτε αν η τεχνική που χρησιμοποιείται σέβεται και είναι εναρμονισμένη με τα χρώματα της εποχής. Αυτή είναι μια ανοιχτή συζήτηση που θα μας απασχολήσει σε άλλο άρθρο.

Η επανακυκλοφορία του Η γυνή να φοβήται τον άνδρα συνοδεύτηκε από ένα τρέιλερ που είχε γραμμένη την ατάκα «ΣΑ ΝΑ ΓΥΡΙΣΤΗΚΕ ΧΤΕΣ». Αυτό με ιντρίγκαρε να σκεφτώ πώς θα ήταν αν η ταινία δεν είχε γυριστεί χτες, αλλά την ίδια εποχή με ένα μόνο στοιχείο του σήμερα. Το Facebook. Την απεικόνιση ανέλαβε ο Skotsos και το Menshouse σας τις παρουσιάζει σε δύο διαφορετικές περιόδους. Μία πριν τον γάμο της Ελενίτσας και του Αντωνάκη και μία μετά το μυστήριο. Bonus η χορηγούμενη δημοσίευση της Μπεμπέκας που αν είχε Facebook θα το εκμεταλλευόταν δεόντως.

Πώς θα ήταν αν όλοι οι χαρακτήρες του Η γυνή να φοβήται τον άνδρα έγραφαν ή σχολίαζαν ο ένας τα στάτους του άλλου;

ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΓΑΜΟ

 

ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΓΑΜΟ

ΧΟΡΗΓΟΥΜΕΝΗ ΚΟΥΜΠΑΡΟΜΠΕΜΠΕΚΑΣ