Τον τελευταίο καιρό τα ποσοστά τηλεθέασης που «χτυπά» το Survivor έχουν εξαγριώσει ορισμένους… ριγμένους. Τα αντίπαλα κανάλια που βλέπουν τα τηλεοπτικά τους προϊόντα να καταποντίζονται είναι λογικό να δηλώνουν κατά του παιχνιδιού του ΣΚΑΪ.
Ένας από τους τρόπους με τον οποίο είδαμε να προσπαθούν να αμφισβητήσουν την επιτυχία του, είναι οι επιθέσεις στη Nielsen. Τι έχουν πετύχει μέχρι στιγμής; Τίποτα. Ωστόσο, όταν τίθεται θέμα αξιοπιστίας μιας εταιρείας του βεληνεκούς της Nielsen, καταλαβαίνουμε πόσο… πονάει η επιτυχία του Survivor.
Σύμφωνα με τις χθεσινές μετρήσεις, το επεισόδιο της Δευτέρας 01/05 «τρέλανε» ξανά τα μηχανάκια της AGB. Συγκεκριμένα, το Survivor σημείωσε 47,8 % τηλεθέαση στο γενικό σύνολο και 59,4 % στο δυναμικό κοινό. Μάλιστα, την ώρα της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων έφτασε και στο 71%.
Τα νούμερα αυτά ουδεμία έκπληξη προκαλούν, καθώς έχουμε συνηθίσει την υψηλή τηλεθέαση του συγκεκριμένου προϊόντος. Σύμφωνα με την Nielsen, τα νοικοκυριά που έχουν εγκατεστημένα τα περίφημα «μηχανάκια» – μετρητές τηλεθέασης είναι περίπου 2.000 στο σύνολό τους. Σα να λέμε δηλαδή ότι από αυτές τις 2.000, οι 1.000 περίπου προβάλλουν Survivor.
Τι θα λέγατε, όμως, αν μαθαίνατε πόσοι τηλεθεατές επιλέγουν να δουν το αγαπημένο τους τηλεοπτικό πρόγραμμα μέσω live streaming;
Το Menshouse.gr μπήκε στον πειρασμό να κάνει τη σύγκριση. Αν τα ποσοστά του Survivor υπολογίζονται βάσει τηλεοράσεων, τι θα γινόταν αν υπήρχαν μετρητές στο… live του ΣΚΑΪ μέσω Youtube; Είναι γνωστό πως όπως τα περισσότερα ελληνικά κανάλια, έτσι και ο ΣΚΑΪ δίνει και αυτή τη δυνατότητα στο τηλεοπτικό κοινό. Αν κάποιος το θέλει, μπορεί να παρακολουθήσει live το πρόγραμμα του σταθμού και μέσω ίντερνετ.
Και από ό,τι φαίνεται, πολλοί επιλέγουν τη λύση αυτή.
Ήδη από τα highlights του προηγούμενου επεισοδίου οι αριθμοί που έβλεπε κανείς στις οθόνες του υπολογιστή του ήταν… εξωπραγματικοί. Αρκεί να αναφερθεί πώς από τη στιγμή που ξεκίνησε το live streaming, ο αριθμός των θεατών δεν έπεσε κάτω από 40.000!
Και ενώ κατά τη διάρκεια του αγώνα επάθλου, ο αριθμός τους ήταν μεταξύ 41 και 42 χιλιάδες, το Συμβούλιο του Νησιού, παρακολούθησαν μέσω Youtube έως και 43.370 θεατές!
Φυσικά, οι αριθμοί ανεβοκατέβαιναν συνεχώς.
Στις φωτογραφίες που ακολουθούν θα δείτε τι επικρατούσε κατά τη διάρκεια της μετάδοσης και… θα βγάλετε τα δικά σας συμπεράσματα.
Άραγε αν κάνουμε το ίδιο πείραμα με «ανταγωνιστικά» -όσο ανταγωνιστικά μπορούν να θεωρηθούν- προϊόντα, τι νούμερα θα δούμε στις οθόνες μας;