Ποιος Ρονάλντο; Η συλλογή αυτοκινήτων του Ομπαμεγιάνγκ είναι η πιο «αρρωστημένη» (Pics & Vids)
Βρείτε μας στο
EXTRAS

Ποιος Ρονάλντο; Η συλλογή αυτοκινήτων του Ομπαμεγιάνγκ είναι η πιο «αρρωστημένη» (Pics & Vids)

Θέλετε Lamborghini, Ferrari, Porsche ή το γρηγορότερο Audi; Ακόμα και McLaren διαθέτει το γκαράζ
Menshouse Team

«Όταν έπαιζα στους νέους της Μίλαν έτρεχα τα 30 μέτρα σε 3,9 δευτερόλεπτα. Εκείνο το ρεκόρ είχε χρονομετρηθεί επίσημα, αλλά το είχα κάνει και σε 3,7», είχε δηλώσει ο Πιερ-Εμερίκ Ομπαμεγιάνγκ και αστειευόμενος αναρωτήθηκε αν θα πρέπει να το γυρίσει στα 100 μ. για να ανταγωνιστεί τον Γιουσέιν Μπολτ.

Για την ιστορία, όταν ο Τζαμαϊκανός έκανε το παγκόσμιο ρεκόρ στο Βερολίνο, έτρεξε τα πρώτα 30 μέτρα σε 3,78!

Ο Ομπαμεγιάνγκ δεν έγινε σπρίντερ. Προτίμησε να αναγνωρίζεται ο πιο γρήγορος ποδοσφαιριστής στη Γη. Δεν του αρκεί όμως να είναι ο πιο γρήγορος με τα… πόδια, θέλει το ίδιο να συμβαίνει και όταν οδηγεί. Έχει «αρρώστια» με τα γρήγορα, πολυτελή αυτοκίνητα και ως μανιώδης συλλέκτης τέτοιων αναγνωρίζεται πλέον και το «αντίπαλο δέος» του Κριστιάνο Ρονάλντο στον ποδοσφαιρικό κόσμο.

Για να μεταβεί, την περασμένη Παρασκευή στην τελευταία προπόνηση της Ντόρτμουντ έβγαλε… παγανιά τα τρία από τα εφτά πανάκριβα μοντέλα του. Ο ίδιος οδηγούσε μια ασημί Lamborghini Aventador, ο αδελφός του μια γαλάζια Aston Martin DB9 cabrio (603 ίππων) και ο έτερος συγκάτοικος του στο Ντόρτμουντ ένα χρυσαφί Range Rover 575 ίππων.

Ποιος Ρονάλντο; Η συλλογή αυτοκινήτων του Ομπαμεγιάνγκ είναι η πιο «αρρωστημένη» (Pics & Vids)

Στο φτωχικό γκαράζ του διαθέτει επίσης μια Ferrari 458 spider τόσο καγκούρικη (σε στρατιωτική παραλλαγή κόκκινου-μαύρου), που θα… σκλάβωνε με ένα και μόνο βλέμμα Έλληνα διεθνή επιθετικό. Του κόστισε μόνο 197.000 ευρώ, αλλά τον αποζημιώνει με 570 ίππους και τελική ταχύτητα 320 χλμ.

Μία απ’ αυτές που επίσης δεν έβγαλε στο δρόμο τη συγκεκριμένη μέρα ήταν μια McLaren 570 S, αξίας 170.000 ευρώ και τελικής ταχύτητας 327 χλμ.

Στη συλλόγη του δεσπόζει και ένα Audi R8 V10 plus. Βγάζει 610 άλογα, πιάνει τα 100 χλμ. σε 3,2’’ και στοιχίζει (χωρίς τα έξτρα) 187.500 ευρώ. Ποιο είναι το 7ο, θα σας γελάσουμε. To πιο ακριβό πάντως είναι η προαναφερθείσα Lamborghini, αξίας 313.00 ευρώ. Βγάζει το μουγκρητό 700 αλόγων και πιάνει τα 350 χλμ.

Η συνήθεια του να αλλάζει διαρκώς μοντέλα και χρώματα σε αυτά, θα μπέρδευαν πιθανόν και έναν ρεπόρτερ που θα είχε αποκλειστική ευθύνη να παρακολουθεί την εξέλιξη της εν λόγω μανίας (ένας τέτοιος θα χρειαζόταν για έγκυρη ενημέρωση)!

«Ποιος μπορεί να σκέφτηκε, κάτι τόσο άθλιο;»: Η χειρότερη ερώτηση στην ιστορία του «Εκατομμυριούχου» που έκανε έξαλλο το κοινό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ «Ποιος μπορεί να σκέφτηκε, κάτι τόσο άθλιο;»: Η χειρότερη ερώτηση στην ιστορία του «Εκατομμυριούχου» που έκανε έξαλλο το

Από τα χέρια του έχουν περάσει σίγουρα πάντως μια Lamborghini Gallardo, μια Maserati Gran Tourismo, μια Porsche 918 Spyder, μια Porsche Panamera και μια Porsche Cayenne Techart Magnum (σε περίπτωση που πιστέψατε ότι δεν είχε τιμήσει την πιο χλιδάτη εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία…).

Αν ο Γκαμπονέζος έπαιζε στην Πρέμιερ Λιγκ ή τη Λα Λίγκα, η συλλογή του και κάθε νέο προστιθέμενο… σαραβαλάκι σε αυτή θα ήταν viral στα Μ.Μ.Ε. Στη Γερμανία το όλο σύστημα είναι πιο low profile σε ότι αφορά την επίδειξη πλούτου κι έτσι η το ακόρεστο πάθος του πρώτο σκόρερ και της φετινής Μπουντεσλίγκα (με 10 γκολ σε ισάριθμα ματς) δεν έχει αναδειχθεί όσο θα έπρεπε…

Έστω κι αν ο ίδιος και το στενό περιβάλλον του κάνουν ότι μπορούν για να πάνε κόντρα στη γερμανική κουλτούρα. Εκτός απ’ το να πηγαίνουν στην προπόνηση όλοι μαζί, ο αδερφός του Βίλι, ανέβασε στο instagram ένα σύντομο βίντεο με τα μοντέλα που βρισκόταν τον… Αύγουστο στο γκαράζ του Πιερ-Εμερίκ.

Από την Μπορούσια αμείβεται με περίπου 8 εκατ. ευρώ ετησίως, αν πει το «ναι» στην Τιαντζίν Κουαντζιάν, το γκαράζ αυτό θα γίνει μάλλον… τριώροφο. Οι Κινέζοι του προσέφεραν το καλοκαίρι 1,13 εκατ. ευρώ την εβδομάδα (ναι την εβδομάδα, ήτοι 50 εκατ. ευρώ ετησίως) για να γίνει ο πιο ακριβοπληρωμένος ποδοσφαιριστής στον κόσμο.

Η προσφορά λέγεται ότι παραμένει στο τραπέζι ενόψει Ιανουαρίου και οι πιο high-class αυτοκινητοβιομηχανίες του κόσμου θα έπρεπε να βάλουν με τη σειρά τους ένα… χεράκι για να γίνει αποδεκτή.