Εκεί που σταματάει η λογική ξεκινάει το επιχειρηματικό δαιμόνιο. Μόλις έγιναν γνωστά τα νέα ότι η διάσημη ελβετική σοκολάτα Toblerone αλλάζει το παραδοσιακό σχήμα της πολλές ελληνικές επιχειρήσεις έσπευσαν να καπαρώσουν το παλιό σχήμα που τόση διασημότητα έδωσε όλα αυτά τα χρόνια στην σοκολατοβιομηχανία της Βέρνης.
Αφού το έκαναν αυτοί γιατί να μην το κάνουμε και εμείς, σκέφτηκαν οι δαιμόνιοι παραγωγοί γλυκών (και όχι μόνο) στην Ελλάδα και ξεκίνησαν να παράγουν τα προϊόντα τους στο σχήμα και τη συσκευασία της παλιάς Toblerone. Μια ιδέα που μπορεί να φτάσει τις ελληνικές παραδοσιακές γεύσεις σε όλες τις άκρες του πλανήτη. Και ιδιαίτερα στα αεροδρόμια που η Toblerone φαίνεται να είναι ο άρχοντας των πωλήσεων.
Τα παραδοσιακά ελληνικά γλυκίσματα με το νέο τους σχήμα κατάφερε να βρει και να φωτογραφίσει ο φακός του Menshouse στο πρώτο δοκιμαστικό τους στάδιο, πριν αυτά κυκλοφορήσουν στο εμπόριο. Πάρτε μια… γεύση από τις νέες συσκευασίες και τα νέα σχήματά τους στις φωτογραφίες που ακολουθούν.