instagram

10 μεγάλες αλήθειες για όσες «ρίχνουν το instagram»

Δόξα και τιμή στους εργολάβους, τους μηχανικούς και τους μάστορες που ανέλαβαν να χτίσουν το instagram. Αν δεν ήταν αυτοί, ούτε πέτρα πάνω σε πέτρα δεν θα είχε απομείνει.

  1. Στο μυαλό αυτής που ποζάρει, τα φίλτρα στο instagram είναι για τον κώλο και το στήθος της ότι το photoshop για τις υπόλοιπες φωτογραφίες: Τα εμφανίζει όπως ακριβώς τα έχει στο μυαλό της.

 

  1. Ουκ ολίγες εξ’ αυτών έχουν πείσει ουκ ολίγες εταιρίες ότι τη σήμερον ημέρα δεν πουλάς μαγιό, αντιηλιακό ή άρωμα αν δεν συνοδεύεται από ηδυπαθή πόζα μαυρισμένου κώλου στο insta.

 

  1. Τα hashtags που συνοδεύουν τις φωτογραφίες προώθησης προϊοντων στο instagram, είναι πιο άχρηστα κι από σετ περιποίησης ποδιών για δώρο στον «μίστερ εθνικά μπούτια».

 

  1. Όταν βλέπεις λεζάντα σε καλοκαιρινή insta ανάρτηση, τύπου «Καλημέρα! Υπέροχο πρωινό εδώ στο (τάδε ξενοδοχείο)!», ετοιμάσου για διαφήμιση καφέ, τσαγιού ή σαλοπέτας στην καλύτερη.

 

  1. Όσες βάζουν πολλά hashtags είτε προσπαθούν (ανεπιτυχώς) να κρύψουν αυτό του χορηγού τους ανάμεσα στα υπόλοιπα ή δεν ξέρουν καν σε τι χρησιμεύουν στον πραγματικό κόσμο τα hashtags.

  1. Μια πρόχειρη αναζήτηση στη google με λέξεις-κλειδιά «έριξε το instagram», δίνει 1.170.000 αποτελέσματα. Περαστικά μας και μπράβο μας μαζί.

 

  1. Όχι ότι δεν το «ρίχνουν» και άντρες το medium. Ένας Σάκης από ‘δω, ένας Ντάνος από ‘κει, γίνεται δουλίτσα για να ζαχαρώνουν και τα κορίτσια που και που.

 

  1. Τα «ψαγμένα» hashtags, βλέπε π.χ. #angels, #summerGreece, #bitch, #travelinspiration, #tanningseason κ.ο.κ. προκαλούν γέλιο στον ιστορικό του παρόντος και θλίψη στον ιστορικό του μέλλοντος. Τόσοι χαμένοι χαρακτήρες, για να αποδειχτεί στο τέλος η αξία της σιωπής…

 

  1. Φταίνε αυτές που θέλουν να διαφημίσουν και να διαφημιστούν οι ίδιες ή τα σάιτς και τα περιοδικά που θέλουν κλικς και πωλήσεις, για το γεγονός ότι τις τρώμε στη μάπα κάθε μέρα όλη μέρα; Κότα-αυγό, αυγό-κότα, γνωστά αυτά.

  1. Η ανθρώπινη ματαιοδοξία που οδηγεί στην εν λόγω χρήση του μέσου δικαιολογείται και μπορεί να αντιμετωπιστεί με συμπάθεια. Η διαφημιστική κουτοπονηριά, από την άλλη, όχι. Πούλα ή επικοινώνησε. Μόνο μην κάνεις το πρώτο προσπαθώντας να μας πείσεις ότι βλέπουμε το δεύτερο.