10 μεγάλες αλήθειες για τους ακροατές αθλητικών ραδιοφώνων

Αν είσαι ή έχεις υπάρξει σε κάποια φάση της ζωής σου τέτοιος, αφενός δεν θα χρειαστείς ποτέ στη ζωή σου ψυχοθεραπεία και αφετέρου θα νιώθεις ότι ελέγχεις τη φάση καλύτερα κι απ’ τον σκληρότερο κ@ριόλη της πόλης.

  1. Πολλοί δεν έχουν συναίσθηση της ιεράρχησης των θεμάτων ή της λειτουργίας ενός ραδιοφώνου, ούτε κατ’ ελάχιστον. Στο μυαλό τους το μέσο λειτουργεί α λα καρτ.

 

  1. Αποτέλεσμα του προηγούμενου είναι λ.χ. την ώρα που μεταδίδεται ζωντανά αγώνας Τσάμπιονς Λιγκ να απαιτούν να ακουστεί το ρεπορτάζ της μπασκετικής ΑΕΚ ή να ζητάνε να βγει επιτόπου κάποιος δημοσιογράφος στον αέρα για να επιβεβαιώσει κάτι που έτυχε να διαβάσουν (και κατά 99% είναι μούφα).

 

  1. Η πλειοψηφία όσων βγαίνουν στον αέρα (κυρίως στις μεταμεσονύχτιες γραμμές) είναι σίγουροι ότι δύο τηλέφωνα αρκούν για να θυμάται ο παραγωγός το όνομά τους και την προηγούμενη συνομιλία τους.

 

  1. Όπως έχει πει ένας σοφός η ατάκα «εγώ είμαι;» -κλασική εναρκτήρια ερώτηση των ακροατών την ώρα που βγαίνουν στον αέρα- είναι το πιο υπαρξιακό ερώτημα όλων των εποχών.

 

  1. Όσοι μιλάνε στους παραγωγούς στον ενικό με τη μία, είναι αυτοί που πιθανότατα κάπου στη μέση του τηλεφωνήματος θα πετάξουν την ατάκα «έχω παίξει μπάλα εγώ και ξέρω».

 

  1. Οι πιο κωμικοί (και ταυτοχρόνως συγκινητικοί) εξ’ αυτών είναι αυτοί που καλούν για να αναπτύξουν μία ποδοσφαιρική θεωρία, που στην πραγματικότητα την έχουν ακούσει λίγες ώρες νωρίτερα από δημοσιογράφο του σταθμού, ωστόσο επιμένουν να την πλασάρουν ως δική τους. Η αλεπού 100 και το αλεπουδάκι 110, γίνεται;

 

  1. Αυτοί που βρίζουν μόνο μέσω sms, είναι συνήθως τόσο εκτός εαυτού που απευθύνονται προσωπικά σε παραγωγούς που δεν βρίσκονται καν εκείνη την ώρα στο στούντιο -συνήθως μάλιστα μπερδεύοντας και τις ομάδες που αυτοί υποστηρίζουν (πάνω στην κάψα τους να γράψουν και να στείλουν το μπινελίκι).

 

  1. Οι τακτικοί ακροατές-φαν μιας εκπομπής θυμούνται πολύ καλύτερα από τον παραγωγό ότι π.χ. έλεγε κάτι για μία ομάδα στον αέρα το 2008, το οποίο όμως αναίρεσε το 2016. Μόνο αυτοί.

 

  1. Ήρωες όσοι ακροατές, εν έτει 2018, πληρώνουν τουλάχιστον 0,31 ανά sms για να στείλουν από το κινητό τους μήνυμα που δεν αφορά συμμετοχή τους σε διαγωνισμό, αλλά απλώς μια σκέψη τους που πιθανόν να μην διαβαστεί ποτέ. Και είναι ακόμα αρκετοί.

 

  1. Ακούγοντας ακροατές τηλεφωνικών γραμμών αθλητικού ραδιοφώνου για χρόνια, δεν υπάρχει περίπτωση να μην έχεις νιώσει αρκετές φορές περισσότερο διαυγής πνευματικά, ακόμα κι αν η ζωή και το μυαλό σου πήγαιναν κατά διαόλου τη συγκεκριμένη περίοδο.