Εδώ και τρεις σχεδόν εβδομάδες, συγκεκριμένα από τις 9 Σεπτεμβρίου, τοποθετήθηκαν στους συρμούς του μετρό 184 αφίσες με μηνύματα vegan, στο πλαίσιο της εκστρατείας που θα διαρκέσει τέσσερις εβδομάδες. Κάθε αφίσα επιδεικνύει ένα ζώο με λεζάντες που απευθύνονται σε κρεατοφάγους.
Λεζάντες με μηνύματα όπως «Δες ποιον έφαγες σήμερα» ή «Κάποιες κραυγές δεν ακούγονται ποτέ» που στοχεύουν στην αφύπνιση της συνείδησης των κρεατοφάγων με άμεσα και κυνικά λόγια.
‘Οπως ήταν αναμενόμενο οι πρώτες αντιδράσεις ήρθαν από τους επαγγελματίες της βιομηχανίας κρέατος. Η Εθνική Διεπαγγελματική Οργάνωσης Κρέατος (ΕΔΟΚ), εξέδωσε ΣΧΕΤΙΚΉ ανακοίνωση, η οποία μεταξύ άλλων αναφέρει «Είναι απορίας άξιον πώς ένας κρατικός φορέας, όπως η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, δίνει βήμα σε ομάδες χωρίς θεσμικό χαρακτήρα οι οποίες θέλουν να επιβάλλουν με ακτιβισμό μια προσωπική τους διατροφική επιλογή.»
Στη συνέχεια της επιστολής συμπληρώνει «η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ φαίνεται να παίρνει σαφή θέση σε έναν διάλογο που διεξάγεται παγκοσμίως σε πολιτικό, επιστημονικό και πρακτικό επίπεδο, για ένα θέμα με σοβαρότατες κοινωνικές και οικονομικές προεκτάσεις. Επομένως εμφανίζεται να συντάσσεται και να επικροτεί επιστημονικά αστήρικτες απόψεις ακτιβιστικών ομάδων που δυσφημούν έναν τομέα με τεράστια συμβολή στην ελληνική οικονομία.»
Όμως αυτή δεν είναι μία επαρκής αντίδραση αν η ΕΔΟΚ θέλει να χτυπήσει στα ίσια την καμπάνια των vegan. Πολεμάς την φωτιά με φωτιά και την αφίσα με αφίσα λέει μία παροιμία που μόλις εφύηρα και ακούγεται πολύ σοφή.
Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής θα ήταν λογικό οι επαγγελματίες του κρέατος να απαντούσαν με δική τους καμπάνια στις vegan αφίσες θέλοντας να υπερασπιστούν τα επαγγελματικά τους κεκτημένα αλλά και να αφυπνίσουν τους μη καταναλωτές ζωικών προϊόντων και παράγωγών τους.
Αυτές είναι οι 7 αφίσες που θα κυκλοφορήσουν στο μετρό απαντώντας στη vegan καμπάνια