Μπερτολούτσι σκηνοθετεί, Ρονάλντο πρωταγωνιστεί στο... «Τελευταίο Τανγκό στο Λας Βέγκας»
Βρείτε μας στο
EXTRAS

Μπερτολούτσι σκηνοθετεί, Ρονάλντο πρωταγωνιστεί στο… «Τελευταίο Τανγκό στο Λας Βέγκας»

Ακόμα μία υπόθεση που αφορά στην πολυτάραχη ερωτική ζωή του CR7.

Γράφουν οι Κωνσταντίνος Κωλαΐτης & Γιώργος Χ. Αναγνώστου

Η πρόσφατη αποκάλυψη για την υπόθεση βιασμού με φερόμενο ως θύτη τον «CR7» θα ήταν η αφορμή για την ιδανική 25η ταινία του Ιταλού «γίγαντα», που έφυγε από τη ζωή πριν μια εβδομάδα.

Με δημιουργό τον ίδιο και εκτελεστή τον Πορτογάλο σούπερ σταρ, το τελευταίο τανγκό αλλάζει έδρα, από το Παρίσι στο Λας Βέγκας, για το δυνητικό sequel της περιβόητης «σκηνής του βουτύρου».

1972. «Τελευταίο Τανγκό στο Παρίσι». Σκηνοθεσία: Μπερνάρντο Μπερτολούτσι. «Η σκηνή με το βούτυρο ήταν μια ιδέα που είχα με τον Μάρλον (σ.σ. Μπράντο) εκείνο το πρωί πριν από το γύρισμα», δήλωσε το 2013 σε συνέντευξή του στην Ταινιοθήκη της Γαλλίας, για την επίμαχη σκηνή της ταινίας με πρωταγωνίστρια την Μαρία Σνάιντερ, στο πλευρό του Αμερικανού ζεν πρεμιέ.

2018. «Τελευταίο Τανγκό στο Λας Βέγκας». Κριστιάνο Ρονάλντο και Κάθριν Μαγιόρκα πρωταγωνιστούν σε ένα ακόμα story βιασμού. 9 χρόνια μετά το «γύρισμα» ήρθε και η «πρεμιέρα», χωρίς όμως αυτή τη φορά να προβάλλεται στη μεγάλη οθόνη. Αν το όλο σκηνικό όμως χρειαζόταν σκηνοθέτη, ποιος θα ήταν καταλληλότερος από τον «Γίγαντα του ιταλικού κινηματογράφου»;

Μπερτολούτσι σκηνοθετεί, Ρονάλντο πρωταγωνιστεί στο... «Τελευταίο Τανγκό στο Λας Βέγκας»

Ο Γίγαντας όμως «έπεσε». Ο Μπερνάρντο Μπερτολούτσι άφησε την τελευταία του πνοή σε ηλικία 77 χρονών (16/3/1941-26/11/18) και, μεταξύ των 24 ταινιών που σκηνοθέτησε (ο Κομφορμίστας, Ο τελευταίος Αυτοκράτορας, 1900, κλπ) έμεινε στις συνειδήσεις όλων μέχρι και σήμερα για την πασίγνωστη «ερωτική» σκηνή με το βούτυρο.

Τον θέλουν οπαδοί όλων των ομάδων: Ο καταλληλότερος για να αναλάβει την Εθνική...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Τον θέλουν οπαδοί όλων των ομάδων: Ο καταλληλότερος για να αναλάβει την Εθνική…

Μια σκηνή όπου η Σνάιντερ δεν είχε ιδέα για την εξέλιξή της. Με το τέλος αυτής, η ζωή της δε θα ήταν ποτέ ξανά ίδια.

«Νομίζω ότι μίσησε εμένα και τον Μπράντο που δεν της το είπαμε. Δεν ήθελα η Μαρία να ερμηνεύσει την ταπείνωση και την οργή της. Ήθελα να την νιώσει». Απόλυτος και κυνικός ο Μπερτολούτσι, δεν μετάνιωσε ποτέ για την «άρρωστη» έμπνευσή του, παρά μόνο 41 χρόνια μετά, όταν ήταν πια πολύ αργά.

«Φέρθηκα άθλια στην Μαρία που δεν της είπα τι ακριβώς θα γίνει γιατί ήθελα να αντιδράσει ως ένα κορίτσι και όχι ως ηθοποιός. Ήθελα να νιώσει εξευτελισμένη. Νομίζω ότι μίσησε κι εμένα και τον Μάρλον που δεν της είπαμε τίποτα», δήλωσή του το 2013, χωρίς ουσιαστικό όμως αντίκρισμα, καθώς η Μαρία Σνάιντερ, που είχε ήδη «φύγει» δυο χρόνια πριν, δεν λυτρώθηκε ποτέ.

Μπερτολούτσι σκηνοθετεί, Ρονάλντο πρωταγωνιστεί στο... «Τελευταίο Τανγκό στο Λας Βέγκας»

Ο Μπερτολούτσι ήταν ο ηθικός αυτουργός. Αυτός που έπεισε τον δράστη, τον Μάρλον Μπράντο, να σοδομήσει το θύμα. «Όταν τέλειωσε, αποφάσισα ότι ποτέ ξανά δεν θα κατέστρεφα τον εαυτό μου συναισθηματικά για να φτιάξω μια ταινία», δήλωνε ο χολυγουντιανός αστέρας στην αυτοβιογραφία του.

Η ήδη «κατεστραμμένη» όμως Σνάιντερ, δεν μπόρεσε, όχι απλά να «φτιάξει», αλλά ούτε καν να διανοηθεί να συμμετάσχει σε μια ακόμα ταινία που θα εξέθετε την -καθαρά- σαρκική της υπόσταση, όπως συνέβη στην περίπτωση του «Καλιγούλα» (1976), απορρίπτοντας τον ρόλο.

«Του ζητούσα συνεχώς να σταματήσει. Δεν μου άφησε περιθώρια. Με έβαλε στα γόνατα και με βίασε πρωκτικά». Θα μπορούσε να είναι μια από τις εξομολογήσεις της Σνάιντερ στις ουκ ολίγες συνεντεύξεις της, που ακολούθησαν μετά το γύρισμα της επίμαχης σκηνής. Δεν ήταν όμως. Είναι αυτό που ισχυρίστηκε τον Σεπτέμβριο του 2018 η Κάθριν Μαγιόρκα, που ήρθε από το πουθενά για να σκιάσει το προφίλ του Κριστιάνο Ρονάλντο, φέρνοντάς τον στο προσκήνιο χωρίς την ποδοσφαιρική λάμψη που τον συνοδεύει συνήθως. Για έναν βιασμό που έλαβε χώρα σε κλαμπ στο Λας Βέγκας.

«Είπε όχι και σταμάτα κάποιες φορές», απαντούσε τον Σεπτέμβριο του 2009 ο Πορτογάλος σούπερ σταρ, στην ερώτηση αν η Κάθριν Μαγιόρκα ύψωσε τη φωνή της ή φώναξε. Για να έρθει μόλις προχθές (30/11), η αποκάλυψη των τότε διαλόγων με τους δικηγόρους του, μέσω του «FootballLeaks», να αφήσει ερωτηματικά για το πώς ανασκεύασε τον Δεκέμβρη της ίδιας χρονιάς, μετά από εμφανές «δασκάλεμα» την ίδια ερώτηση, φυλάσσοντας τα νότα του και δηλώνοντας ξερά: «Όχι».

Μπερτολούτσι σκηνοθετεί, Ρονάλντο πρωταγωνιστεί στο... «Τελευταίο Τανγκό στο Λας Βέγκας»

41 χρόνια από τη μια, 9 χρόνια από την άλλη. Η μετάνοια συγκρούεται με την άρνηση. Στην πρώτη σκηνή, ένα «έγκλημα» που συνέβη, στην δεύτερη «σκηνή», ένα έγκλημα που… συνέβη;

Η υπόθεση του «Τελευταίου Τανγκό» έκλεισε οριστικά και με τον θάνατο του τελευταίου εμπλεκόμενου. Του Μπερνάρντο Μπερτολούτσι, του φημισμένου σκηνοθέτη που «έσβησε» πριν μια εβδομάδα στα 77 του χρόνια στη Ρώμη. Το «έγκλημα του βουτύρου» παραγράφηκε, όμως η πορτογαλική περιπέτεια έχει ακόμα πολλά επεισόδια για τον Κριστιάνο Ρονάλντο, έως ότου πέσουν οι τίτλοι τέλους της.

Ένα είναι σίγουρο. Αν ζούσε ο Μπερνάρντο Μπερτολούτσι θα τον ιντρίγκαρε η σκηνοθεσία ενός ακόμα τανγκό, αυτή τη φορά στο Λας Βέγκας με πρωταγωνιστή τον CR7.