Γιατί οι γυναίκες είναι καλύτερες στην οδήγηση από τους άντρες
Γυναίκα

Γιατί οι γυναίκες είναι καλύτερες στην οδήγηση από τους άντρες

Το Menshouse αφήνει στην άκρη τις φαλλοκρατικές παρωπίδες και παραδέχεται μία από τις καλύτερα «επικαλυμμένες» αλήθειες της ζωής: οι γυναίκες οδηγούν καλύτερα από τους άντρες.

Δε σας αδικούμε- κανείς δε σας αδικεί: Όπως είναι στη φύση τους το να διογκώνουν σ’ επικίνδυνο βαθμό ένα συγκεκριμένο σημείο του σώματός μας εκεί που κανείς δεν τον περιμένει, έτσι κι εμείς έχουμε πλειάδα αρνητικών.

Το πιο χαρακτηριστικό εξ αυτών ίσως και να είναι η προκατάληψή μας κάθε φορά που βλέπουμε στο δρόμο μία γυναίκα να οδηγεί. Αυτομάτως στο μυαλό μας παρελαύνουν εικόνες μ’ έναν μαυροφορεμένο άντρα να κρατά ένα δρεπάνι και να θερίζει τους πάντες στο διάβα του ή φανταζόμαστε εικόνες βιβλικής καταστροφής στο επόμενο ακριβώς φανάρι, που θα γίνει κόκκινο όχι εξαιτίας του φωτεινού σηματοδότη, αλλά λόγω του αθώου αίματος που ο θηλυκός χάρος θα σκορπίσει με μια της μανούβρα.

caro

Όμως το να βάζουμε όλες τις γυναίκες στο ίδιο τσουβάλι επειδή έχουμε ακούσει ή δει με τα μάτια μας 8 εκατομμύρια περιστατικά στα οποία κάτι δεν πήγε καλά όταν στη θέση του οδηγού βρισκόταν κάποια κοπέλα, δεν είναι καθόλου σωστό.

Κι αυτό γιατί είτε θέλετε να το παραδεχτείτε είτε δε σας αφήνει ο ανδρικός σας εγωισμός, οι γυναίκες είναι καλύτερες στην οδήγηση από τους άντρες.

Γιατί;

Μα επειδή…

Έχουν καλύτερο οπτικό πεδίο από τους άντρες 

Οκ, το πιάσαμε- είσαι έμπειρος οδηγός. Γι’ αυτό μετατρέπεις τη θέση σε ξαπλώστρα παραλίας, το πρόσωπό σου βλέπει τον ουρανό του αυτοκινήτου για να είσαι πιο άνετος και τα πόδια σου μετά βίας φτάνουν τα πεντάλ. ΤΕΡΑΣΤΙΟ λάθος.

Γιατί τι κάνει η γυναίκα ακόμα κι αν οδηγεί 30 χρόνια; Τραβάει τη θέση μέχρι που το στήθος της ν’ ακουμπάει μονίμως την κόρνα, την ανασηκώνει μέχρι που τα μαλλιά της κοπανάνε την οροφή και γραπώνει το τιμόνι και με τα δύο χέρια με τόση δύναμη που το αίμα παύει να φτάνει μέχρι τα δάχτυλά της.

won

Χάρη σε αυτή την απλή κίνηση και το γεγονός πως γουρλώνει τα μάτια του περισσότερο κι από τον Κυριάκο Μητσοτάκη, το θηλυκό έχει την καλύτερη δυνατή ορατότητα και μπορεί να δει πριν από όλους τους άλλους το κακό να έρχεται.

Όσοι έξυπνοι εκεί έξω ισχυριστείτε πως το «κακό που έρχεται» είναι η ίδια που έβαλε μπρος το αμάξι, ακούστε ένα πράγμα:

Ένα πράγμα.

Δεν κινδυνεύουν ποτέ να τραυματιστούν σοβαρά

Και οι πέτρες το ξέρουν πως έχεις αδικηθεί: αν δεν σε τρώγανε τα κυκλώματα, τώρα θα είχες σπάσει το ρεκόρ του Μίκαελ Σουμάχερ και θα ήσουν ο μόνος στην ιστορία της Φόρμουλα 1 με 8 παγκόσμιους τίτλους.

micha

Δεν πειράζει, όμως, δείχνεις τις ικανότητές σου στον περιφερειακό: το 1400 κυβικών αυτοκίνητό σου πιάνει τα 200 χιλιόμετρα τη στιγμή που εσύ αλλάζεις λωρίδες χωρίς, φυσικά, ν’ ανάψεις φλας (αυτά είναι για τους φλώρους) και έχοντας το ένα χέρι έξω από το παράθυρο. Ναι, τόσο καλός είσαι.

Αν τρακάρεις ακόμα και με πατίνι, βέβαια, κινδυνεύεις να μη σε γνωρίσουν ούτε από την οδοντοστοιχία. Ενώ η γυναίκα;

Έχοντας έναν έμφυτο φόβο για το δεύτερο μισό του κιβωτίου ταχυτήτων, περιορίζεται μόνο στην πρώτη και τη δευτέρα και απολαμβάνει το ταξίδι. Μπορεί, ας πούμε, αν κάνουν έργα στο δρόμο άνθρωποι του δήμου να μετρήσει έναν- έναν και τους 767 κώνους που έχουν τοποθετήσει στο οδόστρωμα, καθώς περνά από δίπλα τους με ταχύτητα 8 μέτρων/ημερολογιακό έτος.

Ίσως να κινείται πιο αργά κι από ένα βαρυφορτωμένο πόνυ που πάσχει από πολιομυελίτιδα, όμως μειώνει αισθητά τις πιθανότητες να τρακάρει. Και στην απευκταία περίπτωση που αυτό συμβεί, τότε δύσκολα θα πάθει κάτι σοβαρό.

Πώς μπορείς να σακατευτείς μέσα σ’ ένα σταματημένο, αλλά εν κινήσει, αμάξι;

Είναι πολύ πιο ήρεμες

Κι αυτό οφείλεται εν πολλοίς στον συνοδηγό τους. Σκέψου το: όταν οδηγάς εσύ, τότε συνοδηγός είναι αυτή. Και τι συμβαίνει σε αυτές τις περιπτώσεις;

Ακριβώς: «ΠΡΟΣΕΧΕ ΓΙΑΝΝΗ! Ο πιτσιρικάς παραβίασε το στοπ στη γωνία- να, πάρε κι εσύ τα κυάλια μου και θα τον δεις εκεί στο βάθος. Είναι η κόκκινη τελίτσα», ή «ΘΑ ΣΚΟΤΩΘΟΥΜΕ! Πηγαίνεις με 80- τι προσπαθείς, να σπάσεις το φράγμα του ήχου;», ή ακόμα «ΟΧΙ, ΘΕΕ ΜΟΥ, ΟΧΙ! ΟΟΟΟΟΟΧΧΙΙΙΙΙΙ!!!» (αυτό ενστικτωδώς, απλά επειδή έβαλες μπρος το αυτοκίνητο).

wcre

Ενώ όταν οδηγεί μια γυναίκα, τι κάνεις εσύ ως συνοδηγός; Τίποτα, είσαι στη μούγκα και απλά επαναλαμβάνεις σε κάθε διασταύρωση το μικρό σου ποιηματάκι («Πάτερ ημών ο εν τοις ουρανοίς, αγιασθήτω το θέλημά σου, ελθέτω η βασιλεία σου…»).

man

Έτσι, τα νεύρα τους δε γίνονται κρόσσια και με την ηρεμία ως φύλακα- άγγελο μπορούν να φέρουν εις πέρας το θεάρεστο έργο του Χάρου.

Δεν παίζει να πάρουν ποτέ κλήση

Είναι το χόμπι σου: τρελαίνεσαι γι’ αυτά τα αναθεματισμένα τα ροζ χαρτάκια που κάπου κρύβουν ένα νουμεράκι που οφείλεις να πας στη τροχαία και να το πληρώσεις.

kliseis

Στον αντίποδα, όμως, οι γυναίκες απεχθάνονται τις κλήσεις και γι’ αυτό φροντίζουν να μην τις γράψουν ποτέ (και στην απίθανη περίπτωση που τις γράψουν, τότε με τη σειρά τους τις γράφουν κι αυτές).

Τι θα κάνουν; Θα υπερβούν το όριο ταχύτητας; Ναι, αν αυτό θεσπιστεί στα 10 χιλιόμετρα στην εθνική Θεσσαλονίκης- Αθήνας, ίσως. Θα παρκάρουν πάνω σε διάβαση πεζών; Απίθανο- δεν ξέρουν να παρκάρουν και προτιμούν να κάνουν κύκλους εσαεί.

Θα έχουν πιει και το αλκοτέστ θα βγει θετικό; Θα πάρουν το πιο λάγνο τους βλέμμα και κοιτώντας ελαφρώς ζαλισμένες τον αστυνομικό θα πουν «Όργανο, πάω στοίχημα πως έχετε μεγάλο όργανο…»- ο αστυνόμος θα στείλει την κλήση σε τροχιά γύρω από τη σελήνη.

Ποιος είπαμε ότι είναι ο πιο μάγκας; Ο Αδάμ;

Κλαίει και το φύλλο συκής της Εύας.

Δεν πρόκειται να γρατζουνίσουν το αυτοκίνητο

Όλοι μας το έχουμε ζήσει: Σάββατο βράδυ, στο κέντρο, να παλεύεις ν’ αφήσεις κάπου το αμάξι να πας για ποτό. Εξουθενωμένος μετά από 3 λεπτά ανηλεούς ψαξίματος θέσης, βλέπεις ένα κενό.

Χωράει μετά βίας ένα smart κι εσύ οδηγείς απορριμματοφόρο, όμως θα τα καταφέρεις γιατί είσαι έμπειρος κερατάς. Έτσι, κάνεις λίγο μπρος, λίγο πίσω και στο τέλος διαλύεις την μούρη και τον κώλο του αυτοκινήτου σου.

Ενώ η γυναίκα; Ακόμα κι αν υπάρχει χώρος για δύο τάνκερ, θα προτιμήσει να κάνει ακόμα έναν κύκλο και να βρει κάπου που θα χωράνε τρία. Τότε και μόνο τότε- κι αφού θα έχει αλλάξει από πρώτη σε όπισθεν περίπου 809 φορές- θα παλέψει να παρκάρει και πάντοτε ακριβώς στη μέση για να δυσκολέψει όλους τους υπόλοιπους.

par

Μ’ αυτόν τον τρόπο μπορεί να έκαψε λίγη βενζίνη παραπάνω (4 ντεπόζιτα), όμως το αυτοκίνητο είναι σώο και αβλαβές. Το ίδιο και αυτή.

Για τα νεύρα των υπολοίπων, βέβαια, ουδείς μπορεί να πάρει όρκο.