Το εξώφυλλο του ’82: Η τολμηρή φωτογράφιση της Αλίκης με τον Μπονάτσο που σόκαρε τους συντηρητικούς
Βρείτε μας στο

Έχοντας ήδη δύο γάμους πίσω της (ο ένας μάλιστα μυστικός), η Αλίκη Βουγιουκλάκη σοκάρει τα συντηρητικά ήθη της ελληνικής κοινωνίας της δεκαετίας του ’80, όταν γνωστοποιεί η ίδια τον έρωτά της για τον Βλάσση Μπονάτσο. Αν και συνήθως προστάτευε την ιδιωτική της ζωή, με τον κατά πολύ νεότερό της τραγουδιστή, ηθοποιό και σόουμαν βγάζει προς τα έξω την πιο απελευθερωμένη πλευρά του εαυτού της και υπερασπίζεται με πάθος την επιλογή της.

Εκείνη την περίοδο ήδη η θυελλώδης σχέση της με τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ, με τον οποίο είχαν αποκτήσει κι ένα παιδί, είχε τελειώσει οριστικά. Κι ενώ για πολλά χρόνια ο κόσμος είχε συνηθίσει την εικόνα του ζευγαριού και μάθαινε τα πάντα μέσα από τις εφημερίδες, δεν συνέβη το ίδιο και με τον επόμενο σύζυγό της. Σε εκείνη την περίπτωση μάλιστα κάποιες (μόνο) λεπτομέρειες τις είχε δώσει η ίδια στη δημοσιότητα σχετικά με τον γάμο της με τον Κύπριο επιχειρηματία Γιώργο Ηλιάδη, μετά το τέλος του ειδυλλίου που τους οδήγησε στον γάμο.

Το εξώφυλλο του ’82: Η τολμηρή φωτογράφιση της Αλίκης με τον Μπονάτσο που σόκαρε τους συντηρητικούς

Περίπου την ίδια περίοδο πάντως η «εθνική σταρ» συνεργάζεται με τον Βλάσση Μπονάτσο, τον ερωτεύεται με πάθος και αδιαφορώντας για το «τι θα πει ο κόσμος» αλλάζει τακτική και ουσιαστικά ανακοινώνει την σχέση της με τον άνθρωπο που μοιράζεται την ζωή της, με έναν τρόπο που σοκάρει πολλούς. Μια φωτογραφία που δημοσιεύεται στο ευρείας κυκλοφορίας περιοδικό «Ταχυδρόμος» την οποία οι πουριτανοί βρίσκουν ιδιαίτερα προκλητική για τα δεδομένα της εποχής.

Με τα σημερινά κριτήρια, βέβαια, κάτι τέτοιο δεν ισχύει, αλλά για το 1982 το σοκ ήταν μεγάλο, με πολλούς να μην στέκονται μόνο στην ημίγυμνη Αλίκη και τα αντρικά χέρια πάνω στο κορμί της, αλλά και στην διαφορά ηλικίας με τον σύντροφό της. Εκείνη ήταν τότε 48 ετών και ο Βλάσσης μόλις 32. Αυτά τα 16 χρόνια διαφοράς δεν θα δημιουργούσαν το παραμικρό πρόβλημα εάν ο άντρας ήταν μεγαλύτερος, αλλά το αντίθετο σχολιάστηκε έντονα και αρνητικά από τους πουριτανούς.

Το εξώφυλλο του ’82: Η τολμηρή φωτογράφιση της Αλίκης με τον Μπονάτσο που σόκαρε τους συντηρητικούς

Ουσιαστικά με αυτήν την φωτογράφιση που πραγματοποιήθηκε στο εξοχικό της στον Θεολόγο η Βουγιουκλάκη αποφάσιζε να σταματήσει να παίζει «κρυφτούλι» με τους παπαράτσι και να ανησυχεί για το αν θα βγουν στην δημοσιότητα λεπτομέρειες που η ίδια δεν θα καθόριζε. Με αυτήν την κίνηση τους πρόλαβε όλους αυτούς και παράλληλα έδωσε απαντήσεις πριν καν τεθούν αυτές οι αναμενόμενες «πικρόχολες» ερωτήσεις σχετικά με την διαφορά ηλικίας. Έλεγε, τότε, χαρακτηριστικά στη συνέντευξή της μεταξύ άλλων: «Με τον Βλάσση μας συνδέει μια στενή, τρυφερή, ρομαντική συνενοχή… Στον έρωτα δεν υπάρχουν ηλικίες. Και εγώ δεν έχω ηλικία γιατί είμαι πάντα ερωτευμένη! Αν χάνονταν τα χαρτιά μας και χρειαζόταν να ανακαλύψουν την ηλικία μας, θα την έβρισκαν από τη διάθεση, το κορμί και το μυαλό μας. Και για εμένα θα έγραφαν… κοριτσόπουλο»!

Είχε δίκιο ο Πετράκος: Τα ντοκουμέντα που αποκαλύπτουν τι πραγματικά ήταν η αφρικανική σκόνη (Pics)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Είχε δίκιο ο Πετράκος: Τα ντοκουμέντα που αποκαλύπτουν τι πραγματικά ήταν η αφρικανική σκόνη (Pics)

Το εξώφυλλο του ’82: Η τολμηρή φωτογράφιση της Αλίκης με τον Μπονάτσο που σόκαρε τους συντηρητικούς

Η σχέση τους μπορεί να μην κράτησε περισσότερο από 5,5 χρόνια, αλλά αποδείχτηκε καθοριστική και για τους δύο. Είχαν γνωριστεί κατά την διάρκεια των παραστάσεων του έργου «Εβίτα», όπου η Αλίκη ενσάρκωνε τον ομώνυμο ρόλο και ο Βλάσσης εκείνον του Τσε Γκεβάρα, με την ήδη διάσημη και πασίγνωστη Βουγιουκλάκη να εντυπωσιάζεται από τον αέρα φρεσκάδας και την ανεμελιά που κουβαλούσε ο τότε νεαρός καλλιτέχνης που μόλις είχε επιστρέψει από τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.

Ο ροκ χαρακτήρας του συντρόφου της την άλλαξε σε σημαντικό βαθμό. Την έκανε πιο άνετη, πιο απελευθερωμένη και πιο έτοιμη να αφήσει πίσω της και το τελευταίο σύμπλεγμα που ίσως την «έτρωγε». Αν και τα προβλήματα υγείας ήρθαν αργότερα, το θυελλώδες πάθος της για τον Μπονάτσο ήρθε λες και ήταν μια προειδοποίηση που την καλούσε να ζήσει σαν να μην υπάρχει αύριο και να μην αφήσει να χαθεί ούτε λεπτό από το πολύτιμο αγαθό που λέγεται ζωή και ευτυχία.

Το εξώφυλλο του ’82: Η τολμηρή φωτογράφιση της Αλίκης με τον Μπονάτσο που σόκαρε τους συντηρητικούς

Ταυτόχρονα, εν γνώσει της όπως αποδείχτηκε και από δηλώσεις της στον Φρέντυ Γερμανό, η «εθνική σταρ» ήθελε μέσω αυτής να περάσει κι ένα μήνυμα σε όλες τις Ελληνίδες, καλώντας τες να ακολουθήσουν το παράδειγμά της. Να σπάσουν, δηλαδή, ταμπού και προκαταλήψεις και να πάρουν τις τύχες τους στα χέρια τους. Ξεκινώντας από την υπεράσπιση εκείνης της φωτογραφίας που θεωρήθηκε προκλητική, καταλήγει να δίνει το παράδειγμα και απευθύνεται σε όλους και όλες. Λέει χαρακτηριστικά: «Είναι ένα τόλμημα να συζείς με έναν άνδρα που δεν είναι νόμιμος άνδρας σου. Και ίσως είναι ένα μάθημα για όλες τις γυναίκες. Με ρωτάτε αν με ενοχλεί που είναι νεότερός μου. Αυτό το λέτε εσείς, εγώ δεν το έχω αντιληφθεί. Ούτε ο Βλάσης με έχει αφήσει να το αντιληφθώ. Είναι τόσο ώριμος, τόσο έξυπνος κι εγώ από φυσικό μου τόσο νεαρή και συγχρόνως με όλες της εμπειρίες της ηλικίας μου που τα πάμε πολύ καλά»… Ο χρόνος την δικαίωσε απόλυτα.