«Εγώ, έτσι δεν σε βγάζω στην tv»: Η αλλαγή στον «Ακάλυπτο» που ήθελε ο σκηνοθέτης, δεν πέρασε λόγω Καφετζόπουλου
Βρείτε μας στο

Κανείς δεν ξέρει πώς θα είχαν εξελιχθεί τα πράγματα για την θρυλική σειρά «Και οι παντρεμένοι έχουν ψυχή» εάν ο Αντώνης Καφετζόπουλος δεν επέμενε σε ένα απολύτως χαρακτηριστικό κομμάτι της εμφάνισης του μοναδικού «Ακάλυπτου», στο ρόλο που έμεινε χαραγμένος στη συνείδηση του κοινού.

Για τρεις σεζόν, από το 1997 μέχρι το 2000, κυρίως τις Τρίτες λίγο μετά τις 21:00 και το βραδινό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1, το τηλεοπτικό κοινό έπαιρνε την θέση του μπροστά στην μικρή οθόνη για να απολαύσει τις περιπέτειες δύο ζευγαριών που με ισχυρές δόσεις υπερβολής, όπως συμβαίνει συχνά στην κωμωδία, μετέφεραν το κλίμα μιας ολόκληρης εποχής.

«Εγώ, έτσι δεν σε βγάζω στην tv»: Η αλλαγή στον «Ακάλυπτο» που ήθελε ο σκηνοθέτης, δεν πέρασε λόγω Καφετζόπουλου

 

Από την μία πλευρά ήταν ο Μάκης, δηλαδή ο Γιώργος Παρτσαλάκης, στον ρόλο ενός αξιοσέβαστου οδοντιάτρου, που ζει μια ήρεμη οικογενειακή ζωή, έχοντας το πλευρό του την σύζυγό του, Ρένα (Κωνσταντίνα Μιχαήλ) και την κόρη τους, μέχρι την στιγμή που μια νεαρή χορεύτρια, η Νάνσυ (Μαρία Παπαλάμπρου) μπαίνει στην ζωή του και την αναστατώνει. Άμαθος από απιστίες και τέτοια πράγματα, παίρνει συμβουλές… ζωής από τον κολλητό φίλο του που την ίδια ώρα έχει μετατρέψει σε… τάρανδο την δική του γυναίκα, Αλίκη (Ρένια Λουϊζίδου) και διάγει έναν… έκλυτο βίο, πάντοτε πάνω στις πλάτες των άλλων.

Αναμφίβολα αξέχαστες οι παρουσίες της Μαρίας Τσομπανάκη και Ασπασίας Τζιτζικάκη, αλλά φυσικά εδώ, αναφερόμαστε στον μοναδικό Ανδρέα (Αντώνη Καφετζόπουλο), αν και οι περισσότεροι ακόμη και σήμερα προτιμούν να τον αποκαλούν «Ακάλυπτο», εξαιτίας της τάσης του να αφήνει ακάλυπτες τις επιταγές του, όπως άλλωστε και όλες τις υπόλοιπες υποχρεώσεις του.

«Εγώ, έτσι δεν σε βγάζω στην tv»: Η αλλαγή στον «Ακάλυπτο» που ήθελε ο σκηνοθέτης, δεν πέρασε λόγω Καφετζόπουλου

Εάν κάνεις το πρώτο «ει» λάθος, δεν σώζεται: Η μοναδική λέξη που οι μισοί Έλληνες κάνουν 3 ορθογραφικά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Εάν κάνεις το πρώτο «ει» λάθος, δεν σώζεται: Η μοναδική λέξη που οι μισοί Έλληνες κάνουν 3 ορθογραφικά

Δεν ήταν λίγες οι φορές που έστω και ενδόμυχα, όλοι θα ήθελαν να βρίσκονται στην θέση του και να κάνουν όσα έκανε εκείνος, έχοντας έναν σπάνιο δικό του τρόπο να την βγάζει σχεδόν πάντα καθαρή κι ας είχε μονίμως… χεσμένη την φωλιά του. Το… ίνδαλμα του μετα-πασοκικού άνδρα, όπως χαρακτηρίστηκε στην… καθομιλουμένη, ήταν μια ιδιαίτερη καρικατούρα που συζητιέται ακόμα, με τον Αντώνη Καφετζόπουλο να έχει αρκετά μεγάλο μερίδιο «ευθύνης» για αυτό.

Ο δημοφιλής ηθοποιός θέλησε από την αρχή να βάλει την δική του προσωπική πινελιά στην διαμόρφωση του χαρακτήρα του και το έκανε όταν από την πρώτη μέρα των γυρισμάτων ζήτησε ζελέ για να σηκώσει όρθια τα μαλλιά του! Έχοντας μελετήσει καλά το σενάριο του Λευτέρη Καπώνη (κάποιοι λένε ότι είχε βάλει στο ρόλο και ορισμένα στοιχεία του εαυτού του), θεώρησε ότι κάπως έτσι θα έπρεπε να είναι το παρουσιαστικό του «Ακάλυπτου». Όπως του είχε πει και η Ρένια Λουϊζίδου: «Περιγράφουν τον εσωτερικό σου κόσμο που είναι φρικαρισμένος»!

«Εγώ, έτσι δεν σε βγάζω στην tv»: Η αλλαγή στον «Ακάλυπτο» που ήθελε ο σκηνοθέτης, δεν πέρασε λόγω Καφετζόπουλου

Μετά το… make over, ο Καφετζόπουλος και οι υπόλοιποι συντελεστές συνειδητοποιούν ότι το γύρισμα καθυστερεί να ξεκινήσει, αν και όλοι ήταν στις θέσεις τους, με εξαίρεση τον σκηνοθέτη, Αντώνη Τέμπο. Και ο λόγος που συνέβη αυτό δεν ήταν άλλος από το γεγονός ότι τον είχε… ξενίσει το look του πρωταγωνιστή του. «Εγώ δεν σε βγάζω έτσι, με τα μαλλιά όρθια. Είναι άσχημο», εξηγεί. Τότε ο… «Ακάλυπτος» του απάντησε ότι παίρνει όλη την ευθύνη πάνω του. «Άμα δω ότι κάναμε λάθος, κάναμε λάθος βρε αδερφέ, δεν χάλασε κι ο κόσμος»!

Παρών στις… διαπραγματεύσεις ήταν και ο ίδιος ο Λευτέρης Καπώνης, ο οποίος διηγήθηκε από την δική του πλευρά το πώς έζησε αυτήν την κατάσταση στο στούντιο. «Την πρώτη μέρα που τον είδα στο γύρισμα ήταν τρομαγμένη και η μακιγιέζ και η ενδυματολόγος και η κομμώτρια με το μαλλί και όλα αυτά. Όταν τον είδα, με πιάσανε τα γέλια. Και του είπα εντάξει, άμα πετύχει αυτό, μπράβο σου! Και πέτυχε»! Αργότερα σε συνέντευξή της και η Ρένια Λουϊζίδου παραδέχτηκε ότι αυτό ήταν το απόλυτο σουξέ του σίριαλ, για την επιτυχία του οποίου βεβαίως συνέβαλαν λίγο-πολύ όλοι, αλλά όπως και να το κάνουμε υπήρχαν επεισόδια που ο «Ακάλυπτος» τα μετέτρεπε σε one man show!

«Εγώ, έτσι δεν σε βγάζω στην tv»: Η αλλαγή στον «Ακάλυπτο» που ήθελε ο σκηνοθέτης, δεν πέρασε λόγω Καφετζόπουλου

Πάντως οι αισθητικές παρεμβάσεις του Αντώνη Καφετζόπουλου δεν εξαντλήθηκαν στο θέμα της κόμμωσης, αλλά επεκτάθηκαν και στις κλασικές γραβάτες που φορούσε οι οποίες είχαν πάνω ήρωες κινουμένων σχεδίων, στα πρότυπα που κάποτε είχε λανσάρει ο εκ των ηγετών του μπασκετικού Παναθηναϊκού, Θανάσης Γιαννακόπουλος. Ο Αντώνης Καφετζόπουλος ζήτησε από την Ελένη Πέττα που είχε στην ευθύνη της το βεστιάριο, γραβάτες με καρτούνς. Εκείνη αρνήθηκε, αλλά αυτός επέμεινε. Τελικά, περιγράφει το πώς υποχώρησε η ενδυματολόγος, λέγοντας: «Και μια μέρα ήρθε με το δάκρυ εδώ (σ.σ κάνει χαρακτηριστική κίνηση στο μάγουλο) ας πούμε έτοιμη να καταρρεύσει, λέγοντάς μου ότι την καταστρέφω γιατί είναι ντεμοντέ αυτές οι γραβάτες»!