Καρδιοκατακτητής από τους λίγους, λες και στις φλέβες του έτρεχε το dna του… Καζανόβα, ο Αλέν Ντελόν δεν ήταν συνηθισμένος να ακούει «όχι» από γυναίκες. Ανάμεσα, όμως, στις πολλές υπάρξεις που σαγήνευσε με την γοητεία του, δεν θα συναντήσει κανείς το όνομα της Τζένης Καρέζη, την οποία πολιόρκησε ο Γάλλος ζεν πρεμιέ, χωρίς εκείνη να ενδώσει.
Βρισκόμαστε στο σωτήριο έτος του 1960. Ήταν η χρονιά που ο –συγχωρεμένος πια- Αλέν Ντελόν θα θυμόταν ως την πιο κομβική της καριέρας του. Οι δύο ταινίες που γυρίστηκαν εκείνη την σεζόν, τόσο το «Γυμνοί στον ήλιο» του Ρενέ Κλεμάν, που προβλήθηκε και στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, όσο και το «Ο Ρόκο και τα αδέρφια του», του Λουκίνο Βεσκόντι, τον έβαλαν για τα καλά στο παιχνίδι.
Πλέον δεν ήταν απλά ένας «ζεν πρεμιέ», ένας ωραίος (ο.κ, πολύ ωραίος) ηθοποιός που θα έπαιζε ρολάκια και ρόλους, αλλά ένα σημαντικό «χαρτί» στα χέρια των ανθρώπων του σινεμά που είχε όλα τα εφόδια για να εξελιχθεί σε αστέρι πρώτου μεγέθους.
Και –φυσικά- ήταν στα πρώτα βήματά του προκειμένου να καθιερωθεί και ως σύμβολο ανδρισμού και αρρενωπότητας, με τον ίδιο βέβαια να γνωρίζει πολύ καλά τον αντίκτυπο που είχε στο γυναικείο φύλο. Εκείνη την περίοδο μαζί με την Ρόμι Σνάιντερ, την οποία γνώριζε από την ταινία «Κριστίν» συνέθεσαν ένα από τα πιο καυτά ζευγάρια του κινηματογράφου. Όλοι τους αποκαλούσαν «Les amants magnifiques», «Les fiancés éternels» και «Les amants terrible» εξαιτίας της φύσης της σχέσης τους. Παθιασμένη μεν, αλλά με εντάσεις και από όσα ξέρουμε, απιστία.
Για εκείνα τα χρόνια είναι δεδομένο πως ο Αλέν Ντελόν παράλληλα με την Γαλλογερμανίδα ηθοποιό είχε και άλλες σχέσεις. Και μπορεί πολλά-πολλά χρόνια αργότερα να την χαρακτήρισε «έρωτα της ζωής του» και να δήλωνε πως μετάνιωσε που δεν παντρεύτηκαν, αλλά η αλήθεια είναι ότι την ίδια εποχή έβγαινε με την Γερμανίδα ηθοποιό, τραγουδίστρια και μοντέλο Νίκο, η οποία μάλιστα υποστήριξε ότι έκαναν μαζί ένα παιδί. Αργότερα προέκυψε το επίσης μοντέλο, Ναταλί Μπαρτελεμι που υπήρξε και η πρώτη σύζυγός του, παρά τις κακές γλώσσες που τον ήθελαν παράνομο ζευγάρι με την famme fatale του ευρωπαϊκού σινεμά, Μαρίζα Μελ και αργότερα με την Σουηδή Αν Μάργκρετ και την Αμερικανίδα Λάνα Γουντ.
Με τέτοιο «βιογραφικό», όταν βρέθηκε στην Ελλάδα ο Αλέν Ντελόν μάλλον ήταν απλά ο εαυτός του όταν γνώρισε την Τζένη Καρέζη και εντυπωσιάστηκε μαζί της…
Ο Γάλλος γόης βέβαια συνοδευόταν από την Ρόμι Σνάιντερ, αλλά είπαμε, η σχέση τους ήταν μάλλον συνηθισμένη σε «φουρτούνες» και ο ίδιος ήξερε πώς να χειρίζεται τις καταστάσεις. Οι δυο τους μαζί με φίλους βρέθηκαν στην Επίδαυρο όπου ανέβαιναν οι «Φόνισσες» του Ευριπίδη σε σκηνοθεσία Αλέξη Μινωτή και μουσική Μίκη Θεοδωράκη. Κοντά τους στο κοινό καθόταν και η Ελληνίδα ηθοποιός, συνοδευόμενη από τον Λυκούργο Κομίνη, με τον οποίο είχαν αναπτύξει φιλική σχέση.
Οι μαρτυρίες θέλουν τους ηθοποιούς να δημιουργούν ένα «πηγαδάκι», με αφορμή την παράσταση, με τον Αλέν Ντελόν να δείχνει εμφανώς το ενδιαφέρον του για την Καρέζη, παρά την παρουσία της συντρόφου του. Μάλιστα, το φλερτ (πιο διακριτικό πια) συνεχίστηκε κατά την διάρκεια της παράστασης, με το βλέμμα του να είναι περισσότερο πάνω παρά στην σκηνή.
Η «πολιορκία» δεν σταμάτησε εκεί, αφού μετά το τέλος του θεατρικού θα επέστρεφαν μέσω πλοίου, όπου όλοι ουσιαστικά εκεί έγιναν μια μεγάλη παρέα. Ποιος ξέρει, ίσως ο Αλέν Ντελόν να θεωρούσε πως έτσι το έργο της κατάκτησης της καρδιάς της Καρέζη να γινόταν ευκολότερο. Ωστόσο, όπως προκύπτει από τους παρόντες και τις διηγήσεις τους, κάτι τέτοιο δεν συνέβη ποτέ.
Για τους δικούς της λόγους, η Τζένη Καρέζη δεν ενέδωσε ποτέ στο έντονο φλερτ του Γάλλου και σχεδόν 1,5 χρόνο αργότερα έγινε ζευγάρι με τον Ζάχο Χατζηφωτίου, ο γάμος της με τον οποίο πάντως υπήρξε βραχύβιος με αποτέλεσμα να χωρίσουν το 1964. Μια διετία μετά γνώρισε τον Κώστα Καζάκο που αποδείχθηκε ο άνδρας της ζωής της μέχρι τέλους.