3 Ιουνίου 2009. Το φινάλε του κινηματογραφικού επαγγελματία δολοφόνου Bill με κωδικό όνομα «Snake Charmer» αποδεικνύεται πολύ πιο δραματικό από αυτό που έγραψε και σκηνοθέτησε ο Κουέντιν Ταραντίνο στην υπερπαραγωγή «Kill Bill».
Μία ημέρα αργότερα, ο Bill –κατά κόσμον Ντέιβιντ Καραντάιν- βρίσκεται νεκρός από μία καμαριέρα στη «Σουίτα 352» του ξενοδοχείου «Swissotel Nai Lert Park» στην Μπανγκόκ στην Ταϋλάνδη, όπου είχε ταξιδέψει για τα γυρίσματα της ταινίας «Stretch» που έμελλε να είναι και η τελευταία που θα χάριζε στο κοινό του.
Νεκρός λοιπόν. Και αυτή τη φορά, όχι από τα χέρια της Ούμα Θέρμαν.
Ήταν 72 ετών. Η ηλικία του θρυλικού καρατερίστα, για πολλούς δεν δικαιολογούσε την κατάσταση στην οποία βρέθηκε το άψυχο κορμί του.
Μία κατάσταση που καθιστά τον θάνατο του Καραντάιν τόσο μυστηριώδη που κανείς μέχρι σήμερα δεν μπορεί να είναι βέβαιος για το τι ακριβώς συνέβη στο υπερπολυτελέστατο δωμάτιο του ξενοδοχείου μέσα στο οποίο γράφτηκε το φινάλε του άντρα που η «Νύφη» του Ταραντίνο αγάπησε και μίσησε τόσο πολύ.
Κινηματογραφικό… death scene
Ο Καραντάιν βρίσκεται κρεμασμένος μέσα στην ντουλάπα της σουίτας του, γυμvός και μελανιασμένος στο πρόσωπο, με περασμένες τρεις θηλιές στο κ0ρμί του:
Μία στον λαιμό, μία στους καρπούς του και ακόμα μία στα γεvvητικά του όργανα. Για την αστυνομία της Ταϋλάνδης ήταν ξεκάθαρο τι είχε συμβεί.
Αν και στην αρχή έγινε λόγος για αυτοκτονία, η στάση του σώματός του και τα πειστήρια των σαδ0μαζ0χιστικών του ορέξεων οδήγησαν τις Αρχές σε ένα συμπέρασμα που ξάφνιασε –σχεδόν σόκαρε θα λέγαμε- τους θαυμαστές του.
Το σύμβολο του κινηματογραφικού Κουνγκ Φου είχε πεθάνει λόγω ατυχήματος κατά τη διάρκεια ακραίου ερωτικού παιχνιδιού αυτ0ϊκανοποίησης, με την επίσημη ιατροδικαστική έκθεση να αποδίδει το τέλος σε αυτό που κανείς δεν ήθελε να πιστέψει: «Θανάσιμη ασφυξία κατά τη διάρκεια αυvαvισμού».
Ωστόσο, η παρουσία ενός ζευγαριού κόκκιvων γυvαικείωn εσωρ0ύχων στο κρεβάτι του, δεν απέκλεισε την πιθανότητα δεύτερου ατόμου στον χώρο λίγο πριν και μετά τον θάνατό του.
Αυτοκτονία, δυστύχημα ή δολοφονία;
Η εκδοχή της αυτοκτονίας δια απαγχονισμού απορρίφθηκε λίαν συντόμως δεδομένης της έλλειψης αποχαιρετιστήριου σημειώματος (που συνηθίζεται σε τέτοιες περιπτώσεις), της στάσης του σώματός του (τα χέρια του ήταν δεμένα πίσω από το κεφάλι του) αλλά και του γεγονότος πως η θηλιά στο πέ0ς του θύμιζε έντονα επικίνδυνη πρακτική αυτοϊκαvοποίησης στην οποία κάθε χρόνο οφείλονται αρκετές εκατοντάδες θάνατοι ανδρών (και) στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Πρόκειται για μία πρακτική επιστημονικά γνωστή ως «υποξυφιλία» που στοχεύει στην άμεση και εντονότατη διέγερση του τ0λμηρού παρτενέρ μέσω της προσωρινής διακοπής παροχής αρτηριακού αίματος -και συνεπώς οξυγόνου- στον εγκέφαλο.
Οι λάτρεις της μαζοχιστικής πράξης και του b0ndage στοιχείου υποστηρίζουν πως η κορύφωση είναι τόσο… μοναδική που μετά την πρώτη δοκιμή αδυνατούν να ολοκληρώσουν υπό φυσιολογικές συνθήκες.
Δυστυχώς, στις περιπτώσεις αυτοϊκαvοποίησης –όπως χαρακτηριστικά δηλώνει ο DR. Rojanasunand, Διευθυντής του Κεντρικού Ινστιτούτου Εγκληματολογικών Επιστημών της Ταϋλάνδης-, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα κάποιος να μην μπορέσει να υπολογίσει σωστά μέχρι ποια στιγμή η θηλιά θα εξακολουθήσει να είναι ακίνδυνη (;). Όπως ακριβώς λέγεται πως συνέβη και στην περίπτωση του Καραντάιν…
Η χήρα του – η 5η κατά σειρά σύζυγός του- Άνι Μπίρμαν, ουδέποτε πίστεψε πως ο θάνατός του οφειλόταν σε αυτοχειρία ή ατύχημα.
Η οικογένειά του έκανε καθαρά λόγο για δολοφονία είτε λόγω «λάθους» είτε με κίνητρο τη ληστεία. Όπως υποστήριξε η Μπίρμαν, ο άντρας της πράγματι συνήθιζε το «βρόμικο κρεβάτι», ωστόσο το γεγονός πως στις επίσημες αναφορές βρισκόταν και η ύπαρξη ενός μη καταχωρημένου στα αρχεία της Ασφάλειας αποτυπώματος ποδιού ήταν για την οικογένεια τουλάχιστον ύποπτο.
«Ήταν διεστραμμένος…»
Την ίδια άποψη εξέφρασε και η πρώην σύζυγος του ηθοποιού, Μαρίνα Άντερσον, η οποία κατέληξε να υποβάλλει αίτηση διαζυγίου ύστερα από τρία χρόνια κοινής ζωής, κυρίως λόγω της εμμονής του «Bill» με τις διεστραμμένες του –όπως η ίδια τις χαρακτήρισε- περιπτύξεις.
Όπως υποστήριξε, ο ίδιος επέμενε να αυτοϊκαvοποιείται μπροστά της, ζητώντας της στη συνέχεια να μπει κι αυτή στο παιχνίδι και να παίξει με τους δικούς του πάντα όρους.
Δε δίστασε, μάλιστα, να υποστηρίξει ότι η διαστροφές του ήταν τόσο καταστροφικές που δεν είχε τον παραμικρό ενδοιασμό να συνάψει ερωτικό δεσμό με άτομο της οικογένειάς του. Κάτι το οποίο επιβεβαίωσε και η τρίτη του σύζυγος.
«Πιστεύω πως δολοφονήθηκε. Ήταν διαστροφικός αλλά δεν συνήθιζε να το απολαμβάνει ολομόναχος. Το δυστύχημα δεν ταιριάζει στο σενάριο», λέει και συνεχίζει:
«Ίσως κάποιος θέλησε να του στερήσει τη ζωή για τα χρήμα. Ο Ντέιβιντ κουβαλούσε συνέχεια επάνω του πολλά μετρητά και συνήθιζε να φορά πανάκριβα ρολόγια. Με τον τρόπο αυτό μπορεί εύκολα να προσεγγίσει κανείς άθελα του κακοποιά στοιχεία. Ας μην ξεχνάμε πως η Ταϋλάνδη θεωρείται ο Παράδεισος του σ#$. Υπάρχει πιθανότητα κάποιος να έστησε όλο το σκηνικό».
Μια πόρvη στη «Σουίτα 352»;
Το σενάριο της παρουσίας κάποιας από τις πολλές πόρνες της Ταϋλάνδης στη σουίτα του έπεσε κι αυτό στο τραπέζι. Αιτία, τα κόκκινα εσώρ0υχα και το αποτύπωμα ποδιού. Τίποτα ποτέ δεν επιβεβαιώθηκε.
Σίγουρα, πάντως, δεν επρόκειτο για αυτοκτονία. Σε αυτό συμπέρασμα κατέληξε και ο ιατροδικαστής της οικογενείας.
Οι δικοί του άνθρωποι μέχρι σήμερα δεν έχουν πειστεί πως ο θάνατός του οφείλεται σε κάποιο «πείραμ]α το οποίο πήγε στραβά, καθώς τέτοιου είδους πειράματα αποτελούσαν για εκείνον καθημερινότητα.
Πιθανότατα, ρόλο σε αυτό παίζει το ότι μέσα τους δεν τον εμπιστεύονταν ως προς την αδυναμία του στο κομμάτι της πράξης, την οποία η συνεύρεση με μία επαγγελματία του είδους θα απογείωνε.
Δυστύχημα επί τω… μαζ0χιστικό έργω ή δολοφονία;
Όπως φαίνεται, απάντηση δεν υπάρχει, αφού μπορεί ο φάκελός του να έκλεισε με αιτία θανάτου την αυτ0ερωτική ασφυξία, το παρελθόν του όμως αφήνει ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα…