Δύο χρόνια πριν η Ελεονώρα Μελέτη βρισκόταν στο ξεκίνημα μιας θριαμβικής πορείας στο κομμάτι του late night, εκεί όπου έδινε στον Alpha απόλυτη κυριαρχία στη ζώνη σε επίπεδο τηλεθέασης, μα και ποιοτικά ήταν πολύ πάνω από προκατόχους στο είδος.
Ένα χρόνο μετά οι Άγριες Μέλισσες που έγιναν φαινόμενο, έδιναν τρομερό lead in στον Γρηγόρη Αρναούτογλου, ενώ παράλληλα οι καλεσμένοι ηθοποιοί από τη σειρά που είχε, ανέβαζαν τα νούμερα τηλεθέασης κοντά στο 30%. Αριθμός που είχε να εμφανιστεί σε late night από το Βράδυ με τον Πέτρο Κωστόπουλο το 2011 κι ενδεχομένως και στις πολύ αρχές του The 2Night Show.
Η εκπομπή της Ελεονώρας πορευόταν με την ίδια συνταγή, όμως οι τηλεοπτικές συνθήκες είχαν αλλάξει σε τέτοιο βαθμό που δεν υπήρχε η ίδια ανταπόκριση. Κάπου τον Μάρτιο έσκασε η πρώτη καραντίνα, το ενδιαφέρον του κόσμου για ψυχαγωγία γενικώς χάθηκε και έμελλε να τελειώσει με τρόπο δυσανάλογο το Μεσάνυχτα της.
Στον Alpha, που λίγους μήνες πριν είχε περάσει σε άλλο ιδιοκτησιακό καθεστώς, γίνονταν κοσμογονικές αλλαγές σε επίπεδο στελέχωσης, με πιο σημαντική την αποχώρηση της Μενεγάκη.
Η Ελεονώρα ήταν και είναι από τις παρουσιάστριες που κάθε κανάλι θα ήθελε να έχει και θα φρόντιζε να της δώσει ευκαιρία κι αλλού πριν φτάσει να μην της προσφέρει νέο συμβόλαιο. Έτσι, στον Alpha σκέφτηκαν να τη συνδυάσουν με τον Νίκο Μάνεση σε ένα πρωινό infotainment, που θα απείχε αρκετά απ΄αυτό που έκανε η ίδια στο Star.
Εν τέλει η πορεία έδειξε πως αυτοί οι δύο άνθρωποι δεν ταίριαζαν και τα μεταξύ τους καλά λόγια σε μια από τις τελευταίες εκπομπές του παρουσιαστή στο φινάλε της προηγούμενης σεζόν, αποδείχτηκαν κενά ουσίας.
Με την εκπομπή να έχει ήδη διακοπεί και πολλά στελέχη να έχουν αποχωρήσει εδώ και μέρες εν μέσω κάκιστου κλίματος, στον Alpha είχαν να πάρουν μια απόφαση: πώς θα αξιοποιούσαν την Ελεονώρα Μελέτη;
Κι αυτή η ερώτηση δεν ήταν αυτόνομη. Ήταν μια ερώτηση ως συνέχεια των επιλογών του σταθμού που εμπιστεύτηκε την Ηλιάνα Παπαγεωργίου σε εκπομπή μόνη της και δεν παίρνει το επιθυμητό αποτέλεσμα, ενώ εξελίχθηκε σε λανθασμένη επιλογή η συνεργασία με την Αντελίνα Βαρθακούρη που είχε καταστεί ανενεργή και όταν συμφώνησαν να χωρίσουν δρόμους, αυτό το «διαζύγιο» έγινε αποδεκτό με ένα ανακουφιστικά χαρμόσυνο «επιτέλους».
Όλο αυτό έκανε ακόμα πιο «καυτή πατάτα» την περίπτωση της Ελεονώρας. Στον Alpha επέλεξαν τελικά κάτι που κατά την ταπεινή μας άποψη είναι παντελώς άκυρο.
Γιατί δεν μπορούμε να βρούμε άλλη λέξη για το πρόωρο τέλος της συνεργασίας με την Ελεονώρα, όταν αυτή με τη Ναταλία Γερμανού είναι οι δύο καλύτερες και αξιολογότερες παρουσιάστριες του σταθμού. Πολύ περισσότερο από τη στιγμή που είχε ανανεώσει για δύο χρόνια και ήταν μέχρι να αρχίσει αυτή η χρονιά, ικανοποιημένη στον Alpha.
Σύμφωνοι, το να ξαναγίνει το βραδινό σε αυτή την εποχή, δεν θα άλλαζε άρδην τα πράγματα. Έπρεπε όμως να αναζητηθεί μια εκπομπή στην οποία θα μπορούσε η Ελεονώρα να δείξει χωρίς να λογοδοτεί το ποια είναι. Άλλωστε, χρόνος υπάρχει αρκετός μέχρι να ξεκινήσει το δεύτερο μισό της τηλεοπτικής σεζόν.
Ειλικρινά δεν ξέρουμε τι μπορεί να ελπίζουν ότι θα βρουν στον Alpha όσον αφορά τις απαιτήσεις που έχουν σε επίπεδο τηλεθέασης σε μια χρονιά, δεύτερη στη σειρά, που τα πονταρίσματα τους δεν έχουν πάει καθόλου καλά και λείπει μια Μενεγάκη να φέρνει λεφτά που «χρηματοδοτούν» άλλα προγράμματα του σταθμού.
Η στροφή στο είδος εκπομπών της Τατιάνας φαντάζει λογική, στην έννοια ότι η Κουτσελίνη που κάνει κάτι αντίστοιχο πάει καλά σε τηλεθέαση. Πάει καλά όμως για τα δεδομένα και τις απαιτήσεις του Star, συν τον ανταγωνισμό. Τα ίδια νούμερα στον Alpha δεν θα κάνουν διαφορά, ενώ διαφαίνεται ήδη πως το κομμάτι της ψυχαγωγίας πνέει τα λοίσθια, με την Καινούργιου στο Open να είναι η μόνη που ανεβαίνει αντί να πέφτει.
Είναι συνολικά πολύ περίεργο και δυσανάγνωστο το φετινό τηλεοπτικό τοπίο που αναμφίβολα καθορίζεται από την πανδημία και αποκαλύπτει διαρκώς άλλες απαιτήσεις του κοινού, οπότε πάνω σε αυτή τη λογική δεν γίνεται να θέτεις εκτός του δυναμικού σου ένα πρόσωπο όπως η Ελεονώρα Μελέτη.