«Στην υγειά μας ρε παιδιά»: Το μεγάλο φετινό λάθος του Σπύρου Παπαδόπουλου

Από την εποχή που ήταν στην ΕΡΤ έχει να δει τέτοια νούμερα σε τόσες συνεχόμενες εκπομπές ο Σπύρος Παπαδόπουλος.

Το βράδυ του Σαββάτου 4/4 ένα ποσοστό 9,4 του γενικού κοινού και 6,3 του δυναμικού είδαν την εκπομπή. Στις 6/3 το MasterChef πήρε τη μερίδα του λέοντος και έστειλε το Στην Υγειά Μας στο 5,4% στο γενικό σύνολο.

Εντός του 2021 το Στην Υγειά Μας καταγράφει όλο και συχνότερα μονοψήφια νούμερα σε μια ζώνη που μέχρι πέρσι δεν είχε τέτοιο ανταγωνισμό και φαινόταν να παίζει μπάλα μόνος του ο Σπύρος Παπαδόπουλος. Ειδικά στην κατηγορία του δυναμικού κοινού το ψυχολογικό κατώφλι του 10% έχει καταστεί σχεδόν ανέφικτο σε αυτό το πρώτο τρίμηνο του έτους.

Και φαντάζει δύσκολο να αλλάξει το σκηνικό καθώς βαδίζουμε στο φινάλε μιας σεζόν όπου τα κανάλια αντιλήφθηκαν ότι το κοινό φέτος θα δει μπόλικη τηλεόραση και αποφάσισαν να στηρίξουν πολλά περισσότερα υποσχόμενα πρότζεκτ, κάτι που οδήγησε σε περισσότερα κομμάτια της πίτας της τηλεθέασης. Αυτό το σκηνικό όμως δεν άλλαξε ιδιαίτερα τις απαιτήσεις του ΣΚΑΪ από τις ψυχαγωγικές εκπομπές του.

Το Στην Υγειά Μας συμπληρώνει φέτος 16 σεζόν στην τηλεόραση, έχει περάσει από 3 τηλεοπτικούς σταθμούς, έχει ζήσει πολλά πάνω και πολλά κάτω, όμως η φετινή κατηφόρα είναι πρωτόγνωρη και μοιάζει να είναι η πιο μη αναστρέψιμη.

Δεν είναι κανένα κατηγορώ ή κάποιο πρόβλημα της ίδιας της εκπομπής. Είναι αυτό που συμβαίνει με όλα τα πράγματα στο πέρασμα του χρόνου. Ο χρόνος δημιουργεί αναπόφευκτη φθορά και στην περίπτωση του Στην Υγειά Μας έχασε πολλές περισσότερες φορές από το σύνηθες αυτή η φθορά. Είναι σίγουρα παράσημο του Σπύρου Παπαδόπουλου που έδωσε νέα πνοή στην εκπομπή σε στιγμές που τη χρειάστηκε και δεν έμεινε δογματικός στο μουσικό ύφος που είχε μέχρι τη δεύτερη χρονιά στον ALPHA.

Είδαμε αφιερώματα στην Πάολα, στον Αργυρό και σε άλλους τραγουδιστές που δύσκολα θα βλέπαμε στην ΕΡΤ και ο στόχος βέβαια ήταν να πιάσει το νεανικό κοινό και να δώσει μια εικόνα ανανέωσης, αφού πάρα πολλοί καλλιτέχνες είχαν συμπληρώσει 20 και βάλε παρουσίες στην πορεία της εκπομπής.

Όμως οι καλλιτέχνες που χρήζουν τόσο μεγάλων αφιερωμάτων και που μπορούν να στηρίξουν μια εκπομπή, δεν είναι και τόσοι πολλοί. Ούτως ή άλλως τα δεδομένα της εποχής έχουν αποδυναμώσει το έρεισμα κάποιων μεγάλων ονομάτων, έχουν αναδυθεί άλλοι, όμως η δεξαμενή δεν είναι αστείρευτη.

Στις εκπομπές της φετινής σεζόν έχουμε δει αρκετές εξ αυτών όπου οι καλεσμένοι καλλιτέχνες δεν πείθουν το κοινό και κάποιες φορές μπορεί να μην είναι καν του γούστου του Σπύρου Παπαδόπουλου. Αυτή είναι η ανάγνωση από τα νούμερα τηλεθέασης και είναι το έτερο γνώρισμα όλων των πραγμάτων που στέκονται μπροστά στη φθορά του χρόνου. Αρνούνται να την αποδεχτούν και οδηγούνται σε πράγματα που μοιάζουν έξω από τον χώρο τους.

Το Στην Υγειά Μας φέτος φαίνεται να τραβιέται από τα μαλλιά με στόχο να αποφύγει ένα διαφαινόμενο τηλεοπτικό τέλος. Η κατάσταση είναι τέτοια που το βράδυ του Σαββάτου η εκπομπή της ΕΡΤ Στα Τραγούδια Λέμε Ναι, σημείωσε καλύτερα νούμερα από το Στην Υγειά Μας.

Όλα τα τηλεοπτικά ρεπορτάζ αναφέρουν πως στον ΣΚΑΪ δε βλέπουν λόγο να συνεχίσει έτσι η εκπομπή την επόμενη σεζόν και μένει να δούμε, αν συμβεί αυτό, αν ο Σπύρος Παπαδόπουλος θα θελήσει να πάει σε νέα τηλεοπτική στέγη με αυτό το κόνσεπτ.

Σε κάθε περίπτωση, αν είναι φέτος να γραφτεί το τέλος της μακροβιότερης μουσικής εκπομπής, καλύτερα να γίνει με το my way του Σπύρου Παπαδόπουλου και όχι με τρόπο ξένο προς τον ίδιο, που να μην έχει τη διάθεση να το υποστηρίξει και αυτό να βγαίνει στο κοινό.

TAGS: