Όταν η παραγωγή του Survivor ανακοίνωσε στους παίκτες την παράταση του ριάλιτι για ένα μήνα – από τις 15/6 στις 15/7 – το μεγάλο ερώτημα ήταν πώς θα καταφέρει να δώσει ενδιαφέρον σε αυτόν τον παραπάνω μήνα.
Η απάντηση ήρθε πολύ γρήγορα, καθώς εν τη απουσία των Τζέιμς και Μπάρτζη, το Survivor δεν φαίνεται να έχει τρόπους που να μπορούν να το κάνουν σε διάρκεια το ίδιο ενδιαφέρον. Ήδη τις τελευταίες εβδομάδες παρακολουθούμε τα ίδια και τα ίδια, κλασικά εικονογραφημένα και ελάχιστα ήταν αυτά που μας κρατούσαν σε μια κάποια επαφή.
Η επίθεση προς τον Τριαντάφυλλο από τους γνωστούς 5; Τρεις μήνες τώρα βλέπουμε το ίδιο έργο. Τα ήξεις αφήξεις του Μπόγδανου και του Ασημακόπουλου; Κουραστικά. Το ντουέτο Σάκης-Μαριαλένα; Στο ανώτατο όριο της βαρεμάρας.
Αυτά είναι κάποιοι γενικοί κανόνες που κατέστησαν το Survivor βαρετό, αλλά τουλάχιστον είχες να περιμένεις τα αγωνίσματα ασυλίας και την αποχώρηση, για να δεις πώς θα εξελιχθούν οι συσχετισμοί.
Τώρα, ο Ατζούν Ιλιτζαλί αναγκάζεται να βγάλει την αποχώρηση από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας και θα το ξανακάνει σίγουρα άλλη μια φορά στο προσεχές μέλλον. Τα επεισόδια που οι παίκτες θα ενωθούν με τις οικογένειες τους είναι ήδη κυκλωμένα ως «δεν υπάρχει περίπτωση να τα δω» και έχουν λιγότερο ενδιαφέρον κι από Τρίγλια Ραφήνας εναντίον Αχαρναϊκού.
Survivor: Το τρικ της παραγωγής για να κρατήσει το κοινό που χάνει με την αποχώρηση Τζέιμς
Κι αυτά δεν είναι τα μόνα μοτίβα που επαναλαμβάνονται πλέον πολύ συχνά στο Survivor. Το αγώνισμα επικοινωνίας για παράδειγμα, μας φέρνει κάθε εβδομάδα ενώπιον δακρύων και τεράστιας συγκίνησης από τους παίκτες. Κατανοητό, τους λείπουν οι δικοί τους, αλλά στο κάτω κάτω δεν μπήκαν με το ζόρι εκεί, ούτε τους έχουν φυλακισμένους. Τους συμπονέσαμε μία, τους συμπονέσαμε δύο, πόσο παραπάνω να το κάνουμε;
Το τρίτο πιο φριχτά αδιάφορο και στα όρια του γλοιώδους που συμβαίνει στο Survivor, είναι ο τρόπος που συμμετέχουν οι παίκτες στην προώθηση των χορηγών. Ειδικά ο Μπόγδανος και ο Ασημακόπουλος έχουν βάλει πλώρη για να γίνουν brand ambassadors ή να φτιάξουν από τώρα την πελατεία τους για το Instagram όταν θα επιστρέψουν στην Ελλάδα.
Δηλαδή πέραν του ότι όλα είναι υπερτέλεια, πράγμα αναμενόμενο αφού ακόμα και φιδεδόσουπα μες στο καλοκαίρι να δώσεις σε πεινασμένο, θα ξετρελαθεί γιατί δεν έχει να φάει, καταφεύγουν οι παίκτες πολύ συχνά και σε κινήσεις που σε κάνουν να νιώθεις το λιγότερο άβολα και να πατάς το mute.
Αν σε όλο αυτό προστεθεί και το παίζω-δεν παίζω του Τριαντάφυλλου που καταστρατηγεί την έννοια του δικαίου, το μοναδικό που έχει απομείνει στο Survivor πλέον, και το ότι ο Γιώργος Λιανός κάθεται ως επί το πλείστον να κοιτάζει αποσβολωμένος ή να επαινεί το απόλυτο μηδέν, τότε βλέπουμε πως το Survivor θα έκανε περισσότερο καλό στον εαυτό του αν τελείωνε σε 2-3 εβδομάδες, παρά με παράταση ενός μήνα.
Ούτως ή άλλως, αυτό το Survivor θα έπρεπε ήδη να αποτελεί παρελθόν και να του έχει επιβληθεί πρόστιμο μετά το έπαθλο με τα δελφίνια και τις οικτρές και εγκληματικές δικαιολογίες που εκστόμισε η παραγωγή διά στόματος του παρουσιαστή.
Κι αυτό μπορεί να μην σχολιάστηκε ιδιαίτερα από τις εκπομπές που θέλουν να τα έχουν καλά με την παραγωγή για να έχουν αποκλειστικά, όμως έπρεπε να έχει καταδικάσει οριστικά το συγκεκριμένο ριάλιτι. Ίσως τελικά αυτή η πορεία προς την παρακμή – που δεν απέχει και πολύ απ΄αυτή ως τηλεοπτικό πρόγραμμα – να είναι η τιμωρία του για την προώθηση της κακοποίησης ζώων!