Λιάγκας Πρωινό
Βρείτε μας στο
Media

Το φαινόμενο «Γιώργος Λιάγκας»

Η επιλογή του να έχει εκπομπή επικεντρωμένη στην ενημέρωση και με μικρό ποσοστό ψυχαγωγίας, του επέτρεψε να κλείσει στόματα.

Υπάρχουν πάντοτε πολλές πλευρές από τις οποίες θα κοιτάξεις κάτι και θα το κρίνεις. Ο Γιώργος Λιάγκας είναι ένα πρόσωπο που, αν και φέρει πολλά σκληρά λάθη στο παρελθόν του, καταφέρνει να κρατιέται στην επιφάνεια και να αποδεικνύει πως τηλεοπτικά έχει διαμέτρημα.

Χωρίς να σημαίνει ότι αποδοκιμάζω διά παντός ή ότι επικροτώ σε οποιοδήποτε σημείο τον τρόπο που λειτουργεί, θαρρώ πως οφείλουμε να του αναγνωρίσουμε πως είναι ένας τηλεοπτικός survivor.

Σίγουρα, κάποιες – τις περισσότερες – φορές το κάνει με τρόπο που μοιάζει μακριά από την αισθητική του μέσου ανθρώπου ή από την ηθική που επικαλούνται αρκετοί, αλλά δεν γνωρίζω πολλούς που θα χρησιμοποιούσαν διαφορετικά μέσα.

Κουβαλώντας στις πλάτες του το αμάρτημα του 2019 στον ΣΚΑΪ και την επιστροφή στον ΑΝΤ1 σαν βρεγμένη γάτα, ως sidekick της Φαίης Σκορδά, η φετινή χρονιά ήταν για τον Λιάγκα το μεγαλύτερο στοίχημα των 30 ετών καριέρας που έχει.

Μόνος του, με τη Φαίη αντίπαλο, και σε ένα τοπίο τρομερά ανταγωνιστικό, με πολλά πρόσωπα να στέκονται απέναντι του σε επίπεδο πρακτικών και τηλεοπτικής προσέγγισης.

Έχοντας πάρει ένα μεγάλο μάθημα από την υπόθεση Πισπιρίγκου την περασμένη τηλεοπτική σεζόν, μια υπόθεση στην οποία το Πρωινό επένδυσε και γύρισε το χαρτί της τηλεθέασης απέναντι σε Μπάρκα και Καινούργιου, ο Λιάγκας ξεκίνησε τη φετινή σεζόν με έναν και μόνο στόχο: να κάνει το infotainment περισσότερο info και λιγότερο -tainment.

Γι΄αυτό πολύ γρήγορα η Δούκισσα Νομικού αποτέλεσε παρελθόν, γι΄αυτό την αντικατέστησε η Μαρία Κορινθίου με σποραδικές εμφανίσεις και χωρίς να φαίνεται καθόλου σε περιόδους με ζητήματα που χρειάζονται πολύ λεπτούς χειρισμούς.

Είχε δίκιο ο Πετράκος: Τα ντοκουμέντα που αποκαλύπτουν τι πραγματικά ήταν η αφρικανική σκόνη (Pics)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Είχε δίκιο ο Πετράκος: Τα ντοκουμέντα που αποκαλύπτουν τι πραγματικά ήταν η αφρικανική σκόνη (Pics)

Από την 12χρονη στον Κολωνό, στην Κιβωτό του Κόσμου και τώρα στο τραγικό δυστύχημα των Τεμπών.

Ο Γιώργος Λιάγκας επικέντρωσε όλες του τις δυνάμεις και εκπομπές σε αυτά τα τρία γεγονότα, το καθένα στον καιρό του, και ήταν για εκείνον οι μέρες που βρισκόταν πάνω από τον ανταγωνισμό.

Αυτές τις 10 ημέρες από το δυστύχημα, η τηλεθέαση του τον φέρνει πρώτο κι αυτό δεν αφορά επ΄ουδενί, για να μην παρεξηγηθούμε, κάποια προσπάθεια ανάδειξης των 57 θανάτων ως θυσία για να έχει ο Λιάγκας νούμερα.

Το κείμενο αυτό κάνει μια ανάλυση με στοιχεία απορίας για το πώς ο συγκεκριμένος παρουσιαστής παραμένει επιτυχημένος βάσει αριθμών και καταφέρνει να γυρίζει το χαρτί παρά τις τόσες λεκτικές του αβελτηρίες.

Στην υπόθεση της 12χρονης στον Κολωνό είπε πως έχει δει τις φωτογραφίες της και μετά το πήρε πίσω. Τώρα, στα Τέμπη, μια μέρα μετά το δυστύχημα, ρωτούσε εμπειρογνώμονα για το πόσο γρήγορα καίγεται η σάρκα στους βαθμούς που προέκυψαν από τη σύγκρουση των τρένων.

Κι όμως, μέσα σε μια βδομάδα κατάφερε να έχει πάρει τον κόσμο με το μέρος του, όντας ένας παρουσιαστής-δημοσιογράφος και βγαίνοντας πολύ ψηλά στο μέτρημα απέναντι σε άλλους δημοσιογράφους.

Δείτε μόνο τα σχόλια που υπάρχουν κάτω από το ακόλουθο βίντεο.

Δεν ξέρω τι θέλει να πιστέψει ο καθένας, αν ο Λιάγκας είναι ειλικρινής στα ξεσπάσματα του ή αν όχι, αλλά με τον χειμαρρώδη τρόπο που εκφράζεται και με τη σύνδεση που έχει με το τηλεοπτικό κοινό των πρωινών ψυχαγωγικών εκπομπών, έχει πετύχει να σβήσουν όλα όσα του φόρτωναν ως εγκλήματα στο παρελθόν και να του συγχωρούν όσα έχει πει και κάνει.

Σε ένα τηλεοπτικό περιβάλλον που ο Λιάγκας, ο Κανάκης και ο Μουτσινάς είναι αυτοί που τα χώνουν δίχως έγνοια στην εξουσία, στην κυβέρνηση και σε δημοσιογράφους, το κοινό βρίσκει πρόσωπα να ταυτιστεί σε αυτή τη στιγμή βαρύτατης οδύνης για τους 57 νεκρούς μας.

Κι ο Λιάγκας, είτε με υπερβολή είτε όχι, σπάει τις αλυσίδες της δημοσιογραφίας απέναντι στην παρούσα κυβέρνηση, αλλά και την αντιπολίτευση.