Οι μεγάλοι νικητές της τηλεοπτικής σεζόν: 3 εκπομπές που ξεχώρισαν και ανέβασαν τις μετοχές τους
Βρείτε μας στο

Μπήκαμε στο Πάσχα, αύριο μπαίνει Μάιος, κάτι που σημαίνει ότι σε ενάμιση μήνα θα έχουν κατέβει ρολά στις ψυχαγωγικές εκπομπές και η τηλεοπτική σεζόν θα έχει ουσιαστικά ολοκληρωθεί.

Είναι μια καλή αφορμή το Πάσχα να γίνει ένας έλεγχος προόδου, μια απονομή άτυπων βραβείων, καθώς σε μια πολύ ανταγωνιστική χρονιά, όπως συμβαίνει εδώ και 2-3 χρόνια, υπήρξαν εκπομπές που δεν τους το είχες και διέπρεψαν και άλλες που πιστεύαμε ότι είναι πια σε σημείο κορεσμού και θα «πεθάνουν», αλλά όχι μόνο δεν πέθαναν, θριάμβευσαν.

Στη φετινή τηλεοπτική σεζόν είναι αρκετές οι εκπομπές που έκαναν ένα ή και δύο βήματα πίσω, μερικές οι εκπομπές που συντήρησαν την καλή τους θέση και ανέβηκαν λίγο και λίγες αυτές που έκαναν μεγάλο step up.

Για παράδειγμα, στην πρώτη κατηγορία ανήκει η εκπομπή της Καινούργιου ή της Φαίης Σκορδά ή της Ελένης Μενεγάκη. Στη δεύτερη κατηγορία ανήκει η Ζήνα Κουτσελίνη. Στην πρώτη, ανήκουν αυτές οι τρεις εκπομπές-προγράμματα.

Breakfast@Star

Ίσως ο πιο μεγάλος νικητής στη φετινή τηλεοπτική σεζόν. Η Ελένη Χατζίδου και ο Ετεοκλής Παύλου με την ομάδα τους, προσέφεραν στο STAR κάτι που (πιστεύουμε πως) δεν πίστευαν ούτε στο κανάλι πως θα το βρουν.

Μετά από την περσινή σεζόν όπου έκανε δειλά δειλά βήματα, φέτος, σε μια ζώνη όπως η πρωινή στο slot 10-12, με αντιπάλους το δίδυμο των Αταίριαστων, τον Λιάγκα, την Καινούργιου, τη Μπάρκα, το Πρωΐαν Σε Είδον και την Τσολάκη στο OPEN, έδειξε δυναμική κατακτώντας πολλές φορές ακόμα και την πρώτη θέση στο δυναμικό κοινό.

Ειδικά εντός 2024, από τον Γενάρη και μετά, τουλάχιστον δυο φορές την εβδομάδα έρχεται στη 2η θέση, ενώ εμφανίζεται όλο και πιο συχνά πρώτο. Έχει φτάσει στο σημείο να δίνει καλό lead in στην Κουτσελίνη.

Το λάθος στη διαφήμιση που είδε ο Μπαμπινιώτης: Η λέξη με τα 5 γράμματα που σχεδόν κανείς δεν γράφει σωστά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Το λάθος στη διαφήμιση που είδε ο Μπαμπινιώτης: Η λέξη με τα 5 γράμματα που σχεδόν κανείς δεν γράφει σωστά

Αν το δει κανείς με βάση τους αριθμούς και με τηλεοπτικούς όρους, τότε το δίδυμο αυτό διήνυσε μεγάλη απόσταση έχοντας και το μειονέκτημα πως προέρχονται από άλλο μετερίζι και πέρσι ήταν η πρώτη τους τηλεοπτική δουλειά ως επικεφαλής.

Ράδιο Αρβύλα

Οκ, 17 χρόνια τώρα το Ράδιο Αρβύλα – οι Αρβύλες για την ακρίβεια, αφού δε θα μιλήσουμε μόνο για το Ράδιο Αρβύλα, αλλά και το Boomers – παίρνει πρωτιές στην ζώνη του, όποια κι αν είναι αυτή. Τα τελευταία χρόνια μάλιστα το πετυχαίνει εκκινώντας στην τηλεοπτική σεζόν κάπου μετά τα μέσα Νοεμβρίου και οριακά δεν τους ξεχνάμε εντελώς.

Φέτος, άφησαν το Βινύλιο στην άκρη, έφεραν τους Boomers που δεν έχουν και τεράστια διαφορά, και δεν περιμέναμε ότι θα καταφέρουν και πάλι να ακουμπάνε τα 20άρια πιο συχνά από κάθε άλλη εκπομπή και σειρά και ριάλιτι στην prime time.

Όπως ενδεχομένως και οι ίδιοι, αναρωτιόμαστε γιατί συνεχίζουν κάθε χρόνο και κάθε χρόνο παίρνουμε την απάντηση. Γιατί είναι από τα δυνατότερα τηλεοπτικά brands ο Κανάκης και η παρέα του.

MasterChef

Τα περσινά νούμερα τηλεθέασης είχαν δημιουργήσει την αίσθηση πως φέτος το MasterChef θα ήταν άσκοπο να προβληθεί. Σε συνδυασμό με το ότι το Survivor, που τα προηγούμενα χρόνια βρισκόταν από πάνω του σε τηλεθέαση, πάτωνε από το ξεκίνημα, η απορία ήταν αν θα καταφέρει να βρεθεί πάνω από το 10%.

Τελικά, το MasterChef μοιάζει να επαναπροσδιόρισε την ταυτότητα του και την σχέση του με το τηλεοπτικό κοινό και καταφέρνει σε αυτούς τους 3 μήνες και κάτι που προβάλλεται στο STAR, να διεκδικεί πρωτιά απέναντι σε οποιοδήποτε πρόγραμμα, είτε σειρά είτε κάτι άλλο, και είναι σχεδόν κάθε μέρα αρκετές μονάδες πάνω από το Survivor.

* Photo credits: Ajeet Mestry/Unsplash